Firma, która sprowadza na boisko „nie-członków”, stawia teraz na Katar 2022

Firma, która sprowadza na boisko „nie-członków”, stawia teraz na Katar 2022

Argentyna jest synonimem piłki nożnej. Pasja do sportu przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Stadiony wypełnione są nieustannymi krzykami i wiwatami kibiców. jednakże, Tylko nieliczni mogą cieszyć się pokazem na boisku piłkarskim.

Problem koncentruje się na relacji między Członkowie / kibice i pojemność stadionu. Na przykład jest Stadion archeologiczny River Plate Ma maksymalną pojemność 72 054 widzów, chociaż nie Ponad 150 tysięcy członków. To samo dzieje się w Boca JuniorsBombonera po dodaniu może pomieścić 54 000 osób Ponad 200 000 członków.

jest nazywany, Nawet nie będąc członkiem, są szanse, że możesz obejrzeć mecz piłki nożnej. Pomimo tego, że dzieje się tak w dwóch klubach o największej liczbie kibiców, Wyścig, San Lorenzo, Independiente czy Estudiantes nie jest daleko w tyle.

28 lat, nazywa się Julian Bisignano Wpadł na pomysł, który dziś urzeczywistnił: Pomaganie ludziom w dotarciu do sądu. Jak możemy dowiedzieć się, jakie trudności istnieją? wraz ze wzrostem Agencja StarminKibice stawiają na nowy sposób wejścia na stadion.

Julian Bisegano, spoza Argentyńskiego Związku Piłki Nożnej (AFA)

Czym jest Agencja Starmin?

Kilka lat temu bliski przyjaciel Juliana cierpiał na te same problemy, co wielu fanów. Nie mógł pójść zobaczyć swojego ukochanego Boca. Biorąc to pod uwagę, Bisignano podjął działania w tej sprawie i szukał sposobu, aby pomóc Tysiące zawiedzionych fanówktórzy próbowali zdobyć bilet, aby zobaczyć swoje kluby i Zostają z pustymi rękami.

w ten sposób, Posiadanie znajomych z pracyUdało mi się nawiązać relacje z Sponsorzy międzynarodowi i ważne agencje turystyczne. Oczywiście, jak wyjaśnił Julian Biznesowe BAE„Mieliśmy wiele zwrotów akcji, wzięliśmy prezentacje i musieliśmy je dostosować, pokazaliśmy im platformę; wszystko, dopóki nie otrzymaliśmy ważnego wsparcia”. Kiedy wszystko wydawało się być na dobrej drodze, Koronawirus pandemia Opóźnił cały projekt podjęty przez Juliana i jego najlepszego przyjaciela.

Tylko w 2021Kiedy boiska wróciły z 30% pojemnością, ponownie spotkaliśmy się tam ze sponsorami”. Podobnie mieliśmy okazję postawić stopę na akceleratorze na Mecz Argentyna vs Boliwiaprzeprowadzone w Ogromny stadion w połowie września.

Monumental znów zaryczał, po ponad roku bez publiczności na trybunach

„Zaczęliśmy od profilu na Instagramie i zaczęliśmy reklamować go w agencjach i celebrytach. W pierwszym meczu reprezentacji rozdaliśmy sześć biletów influencerom, którzy pokazali, jak wyglądało doświadczenie.”

Stamtąd pojawiła się Agencja Starmine z celem Zapewnia usługę zarządzania sprzedażą biletów na mecze piłki nożnej w Argentyniezarówno dla Pierwsza jako druga dywizjai na spotkania Reprezentacja Argentyny w lokalnych warunkach.

Chociaż to nie wszystko. Najważniejszym wydarzeniem roku w odniesieniu do piłki nożnej jest Puchar Świata Katar. Dlatego Starmine również dodał możliwość do swoich szeregów Kup bilet, aby wesprzeć argentyńską drużynę narodową w fazie grupowej.

Jak wygląda proces sprzedaży biletów?

„Kiedy mecz wychodzi, bierzemy przedsprzedaż Półtora miesiąca wcześniej„Aby kupić bilet” – powiedział.Musisz dotrzeć Strona internetowa Pojawiają się trzy główne opcje Boca, River i reprezentacja ArgentynyDzięki konsultantom pracującym nad wsparciem sprzedaży przez WhatsAppklient przyjdzie i wskaże „Jaką grę chcesz obejrzeć, a my pokażemy Ci dostępność wszystkich sektorów”. Oferujemy również udogodnienia płatnicze: Mercado Pago, karta kredytowa lub gotówka w naszych biurach”.

W odpowiedzi na zapytanie BAE Negocios dotyczące Co się stanie, jeśli kibic kupi bilet, a potem nie będzie mógł uczestniczyć w meczu?Bisigano zauważył, że wcześniej „Możesz zostawić minimalny depozyt, aby zabezpieczyć miejsce” W przypadku braku możliwości uczestnictwa „kaucja nie podlega zwrotowi, ale Pieniądze pozostają jako kredyt do wykorzystania przez inną stronę„Na przykład kibic nie może jeździć w weekendy, aby obejrzeć mecz między Boca i Baracas Central, a kwota depozytu jest wykorzystywana na zakup biletu na Copa Libertadores lub na inny mecz w lokalnych mistrzostwach.

Z drugiej strony, jeśli chodzi o dostępność biletów, wspomniał, że Nie ma ustalonej liczby biletów., ponieważ „to się różni, rozmawiamy ze sponsorem i mówi nam, że jest pewna liczba biletów na ten lub inny sektor”. Dlatego „Gdy wyczerpiemy się w magazynie, powiadomimy Cię, gdy klient nam to zleci”.

Jeśli chodzi o wartości biletów, potwierdził, że oferują „Obiekt płacący Argentyńczykom, bo wiemy, że sytuacja jest bardzo skomplikowana”.

Mistrzostwa Świata w Katarze 2022

Puchar Świata odbywa się w Katarze od listopada do grudnia.. Dla Argentyńczyków największą nadzieją jest ponowne zwycięstwo w Pucharze Świata, a może być Finał Pucharu Świata Lionel Andres Messi. Z wykazem posiadania biletu, Argentyna wypełni każdy zakątek Kataru.

Agencja Starmin To świetna okazja, by zrobić skok na arenie międzynarodowej. Dlatego wystawili na sprzedaż określoną liczbę biletów na trzy mecze fazy grupowej (przeciwko Arabii Saudyjskiej, Meksyku i Polsce). Zgodnie z oczekiwaniami, w obliczu takiego zapotrzebowania, „Pierwsza partia biletów szybko się wyprzedała”. Dostępne były wartości biletów, w związku z oficjalną wyprzedażą. W stylu biletów na Mistrzostwa Świata, Z kategorii 2 i 3 (Od 200 do 600 dolarówwedług danych z FIFA) ”, w porównaniu do Bisignano.

Jednak firma zarządzająca Brak dostępnej usługi transportowejPonieważ „koncentrujemy się tylko na doprowadzeniu ludzi na boisko”. Obok, Nie sprzedajemy biletów na inne mecze. co nie jest poza selekcją.

Podwój zakład, jeśli drużyna prowadzona przez Lionela Scaloniego awansuje z fazy grupowej, Sprzedają kolejną partię biletów. – Aż do finału – Julian wspomniał o tym w pobożnej formie.

Argentyńska piłka nożna: sprzedaż, popyt i co mówią kibice

aż do dziś, „Spełniliśmy marzenie mniej więcej 11 500 osób”. Chociaż fani River i Boca częściej konsultują się w sprawie biletu, ze względu na trudności z uzyskaniem go za pośrednictwem swoich klubów, Fani San Lorenzo i Racing nie są daleko w tyle. „Koncentrujemy się na wszystkich”Ale na nich koncentruje się popyt.

Dwóch fanów River spełniło swoje marzenie o wejściu na Stadion Monumentalny

Ojcowska miłość na stadionie Boca Juniors: pasja przeżywania spotkania w Bombonera

Bisignano zauważył: „Wyraźnie jest zaangażowana firma, ale Robimy to dla ludziPonadto skomentował, że mają klientów „Nie mogą iść na mecz piłki nożnej”.. W tym czasie przypomniał sobie pierwsze słowa wchodzących na stadion kibiców: „Nie mogę uwierzyć”.

Cel krótko- i długoterminowy

Celem Agencji Starmine jest: Postaw się w Argentynie. Chociaż, jak wyjaśnił BAE Negocios Julián Bisignano, otrzymał propozycje przeprowadzenia prac w Brazylia i Asunción. – Tylko na mecze krajowe w Brazylii i lokalne w Asuncion – powiedział.

Z drugiej strony, choć postrzegają to jako projekt długofalowy, dwaj partnerzy Starmine Odbyłem nieformalne rozmowy ze sponsorami, aby dostać się do Europy. „Chcemy tam celować, chociaż nie lubię się spieszyć” – wyjaśnił Julian. Chodzi o to, aby „pomóc ludziom z problemem Liga MistrzówWyjaśnił, że bardzo trudno jest zdobyć bilety na te zawody.

Borussia Park wstrząsa każdym meczem w Lidze Mistrzów

Ze swojej szczerości potwierdził, że ten projekt W tej chwili niemożliwe. „Najpierw chcielibyśmy rozwijać się tutaj, a potem móc rozwijać się w propozycjach inwestorów z Brazylii i Asuncion” – stwierdził.

który pracuje w agencji Starmine

Firma posiada dwa biura. Pierwsza znajduje się w sąsiedztwie Belgrano (Av. Cabildo 2847). Kilka dni temu otworzyli swoje drugie biuro w Port Madero (ul. Alicia Moro de Gusto 740).

Chociaż Julián i jego partner prowadzą tor Starmine w obu biurach, są też pracownicy obsługujący klientów za pośrednictwem aplikacji Whats. na temat wsparcia, Mamy trzy osoby, które zajmują się popołudniem i popołudniem, plus jeszcze trzy osoby, które pracują w nocy„, wyjaśnił. Ponadto mają”konsultanci sprzedaży Kto towarzyszy ludziom przy wejściu na stadion.”

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *