W maju 2012 Matthew i Jason zdecydowali Stwórz naturalną społeczność przez Facebookaby promować markę wśród klientów krajowych, ale także z zagranicy, w poszukiwaniu międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstwa.
Dopiero w 2016 roku powstała „Argentyński kumpel””, czyli rynek z nowymi produktami i zupełnie innym kanałem sprzedaży niż kanał eksportowy.
Punkt spotkania
Zaczęli od inwestycji w wysokości 500 USD i strony internetowej. Po ponad dekadzie istnienia firma podbiła rynek krajowy i Sprzedaż za granicą około 50 000 sztuk rocznieZ przychodami prawie 200 000 dolarów.
The Wirtualna społeczność ma ponad 150 000 obserwujących s Działalność w Argentynie stanowi 90% sprzedaży.
W Polsce mają centrum logistyczne, aby dotrzeć do około 60 krajów, w tym Litwę, Tajwan, RPA, Czechy i Stany Zjednoczone.
W rozmowie z A24.com MŚP, Jeremy Kreinbrink, założyciel „Un Mate”opowiedz o celach osiągniętych w oparciu o inną i nowoczesną propozycję, która na każdym kroku poprawia wrażenia z picia klasycznego argentyńskiego naparu.
„Urodziliśmy się 12 lat temu. Byliśmy pionierami w przekazywaniu, że partner to styl życia, produkt, który towarzyszy optymistycznemu stylowi życia i prowadzi do realizacji długo wyczekiwanych marzeń” – wyjaśnił twórca marki.
Ważne i znaczenie mate
Oprócz kultury dzielenia się, Dla nas kumpel to wehikuł zmian i postępu. bądź towarzyszem podczas pracy lub nauki; Kiedy wracasz z pracy, pijesz mate i zaczynasz osiągać nowy cel.”
Przedsiębiorca wyjaśnił: „Z tej bazy postanowiliśmy projektować praktyczne, innowacyjne i nowoczesne produkty, które towarzyszą nowemu konsumentowi, który nie tylko pije dynię („my też dużo eksportujemy”).
„Wykonaliśmy nowoczesną matową stal nierdzewną, ponieważ jest praktyczna i szybko się czyści”, – relacjonował Kreinbrink, zapytany o klucz do pracy.
„W 2011 roku chcieliśmy stworzyć społeczność, w której nasz partner jest bohaterem i od tego zaczęliśmy. W tym czasie każde zdjęcie (w sieciach) miało 5 „polubień”, a my mieliśmy 500. To dlatego, że przekazywaliśmy pozytywne wibracje, dobra energia i komunikaty motywujące.”
Podkreślił: „W 2014 roku, kiedy e-commerce nie był tym, czym jest teraz, stworzyliśmy stronę internetową, która posłużyła do stworzenia tej społeczności. W 2019 roku zmieniliśmy logo i wraz z nim reprezentujemy nowy rynek, łamiąc paradygmaty.”
„Mamy ze sobą plecaki, które są używane nie tylko na polach i na plaży. Mają miejsce na kluczyki do samochodu, laptopa, a także są izolowane termicznie. Służą w tej chwili po grillu i nie tylko” – powiedział biznesmen.
„Dwa lata temu byliśmy liderem sprzedaży mate w Mercado Libre, z wysyłką na cały kraj”.– podkreślił Jeremy.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”