Mądre zarządzanie w czasie kryzysu koronawirusowego się opłaca
Interempressas . preparat30.09.2021
Pomimo wyzwań, przed jakimi stanął świat w roku fiskalnym 2020, producent maszyn pakujących Gerhard Schubert GmbH Uzyskał pozytywny wynik, który był znacznie lepszy niż to, co sugerowały korekty prognoz na początku roku pandemicznego. Grupa Schubert osiągnęła 2,5% wzrost obrotów w roku fiskalnym 2020, co stanowi łączną sprzedaż w wysokości 281 milionów euro. Sytuacja systemowa również rozwinęła się bardzo pozytywnie. Napędzany wzrostem w USA i Europie, Schubert osiągnął 25% wzrost liczby zamówień w porównaniu do roku poprzedniego.
Kluczowe dla producenta było zaimplantowanie w dziedzinie cyfryzacji. Nasze możliwości w zakresie homogenizacji maszyn wirtualnych, operacji serwisowych z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości oraz cyfrowego uruchamiania na miejscu okazały się ogromnym sukcesem w obsłudze klienta w 2020 r. i będą nadal odnosić duże sukcesy. Ważnym celem naszego rozwoju na przestrzeni lat w przyszłości, relacjonuje Marcel Kiesling, dyrektor generalny ds. sprzedaży i serwisu. W tym kontekście wzrost przychodów z usług w porównaniu z poprzednim rokiem jest wyraźny: pomimo wszystkich ograniczeń w podróżach i dostępności personelu serwisowego Schubert osiągnął wzrost rachunków w tym kluczowym obszarze z 54 (2019) do 59 mln euro.
Kierownictwo Schuberta: Marcel Kessling, Dyrektor Generalny Sprzedaży i Usług, Gerhard Schubert, Założyciel i Partner Zarządzający, Ralf Schubert, Partner Zarządzający, Peter Gabriel, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych (od lewej do prawej).
Innowacje o międzynarodowym potencjale wzrostu
Rozwój międzynarodowy, szczególnie w USA i Europie, jest obecnie napędzany przez serię maszyn Lightline producenta, które są łatwo dostępne i wstępnie skonfigurowane, co pozwala klientom szybko reagować na trendy rynkowe, a także zapewnia znaczne postępy w rozwoju doskonalenia procesów narzędzia poprzez prognozowanie konserwacji (GRIPS.world). Stworzenie przemysłowego druku 3D na żądanie do produkcji dodatków zarówno z tworzywa sztucznego, jak i metalu, wraz z ciągłym rozwojem zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych i silnym naciskiem na doradztwo, to dodatkowe czynniki sukcesu obecnego rozwoju. przez Schuberta. W tym kontekście biznes w Stanach Zjednoczonych rozwija się bardzo pozytywnie. Spółka zależna Schubert wygenerowała około 82 mln USD sprzedaży w Ameryce Północnej w 2020 roku. Oprócz trendów wzrostowych w Schubert UK oraz na głównych rynkach europejskich we Francji i Włoszech, coraz ważniejszy dla producenta staje się również rynek polski.
Po pomyślnym zakończeniu przeniesienia drogi krajowej L2218 w dniu 9 kwietnia 2020 r. Gerhard Schubert GmbH położył podwaliny pod planowaną rozbudowę terenu na nowo nabytym gruncie.
Przyszłość jest zrównoważona i odporna
Innowacje Schuberta umożliwiają firmie umocnienie pozycji lidera w sektorze w 2020 roku. Ralf Schubert, Partner Zarządzający, wyjaśnia: Od pewnego czasu intensyfikujemy nasze działania badawcze w dziedzinie robotyki. Dzięki projektom AI w robotyce i przetwarzaniu obrazu w decydujący sposób przyczyniamy się do dalszej profesjonalizacji i przyszłej rentowności całej branży opakowaniowej. Do tego należy dodać rozwój innowacyjnych podzespołów naszych maszyn TLM, a także naszego pierwszego robota współpracującego i rozwój w TITAN, cyfrowym bliźniaku naszych systemów pakowania. Crailsheim inwestuje 8-10% swojej rocznej sprzedaży od dziesięcioleci, zgodnie z ugruntowaną tradycją.
Przyszłość należy do przyjaznych dla środowiska materiałów opakowaniowych, takich jak tacki kartonowe lub arkusze włókniste, które można elastycznie stosować na linii pakującej. Nasi klienci korzystają z ponad 50-letniego doświadczenia firmy Schubert w zakresie opakowań kartonowych w połączeniu z naszą wiedzą w zakresie doradztwa i usług, mówi Marcel Kissling.
Perspektywy na 2021
Wspierany przez wysoki portfel zamówień i dodatnią liczbę zamówień w pierwszym kwartale, Schubert jest bardzo pewny rozwoju obecnego roku podatkowego: nasze zdolności produkcyjne są obecnie bardzo dobrze wykorzystywane. Mamy już 100% prognozy rocznej wielkości sprzedaży w naszym portfelu zamówień na 2021 r. i już planujemy nowe zamówienia na 2022 r. – opisuje odpowiednią sytuację Peter Gabriel. Dowodem jest, że wzrost producenta trwa również pod innymi względami; W drugiej połowie 2021 roku rozpocznie się budowa nowej hali montażowej w ramach planowanej rozbudowy zakładu w Crailsheim. Na początku 2019 r. przyległa droga krajowa została zmieniona, aby zrobić miejsce dla rozległego biznesu, tworząc niezbędną przestrzeń i idealne warunki dla nawet 300 dodatkowych pracowników.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”