Dublin, 4 kwietnia 2022 r. (The Globe Newswire) – The Branża wydarzeń według rodzaju, źródła przychodów, regulatora i grupy wiekowej: analiza globalnych możliwości i prognozy branżowe na lata 2021-2028. Raport dodany do ResearchAndMarkets.com Wyświetlacze.
Branża eventowa została wyceniona na 1135,4 mld USD w 2019 r. i oczekuje się, że osiągnie 1552,9 mld USD do 2028 r., odnotowując łączną roczną stopę wzrostu na poziomie 11,2% w latach 2021–2028.
Wydarzenia odnoszą się do walnego zgromadzenia publiczności w określonym czasie i miejscu w określonym celu. Celem organizacji wydarzenia może być zwiększenie rentowności dla biznesu, wakacji, rozrywki i spraw społeczności. Popularne wydarzenia obejmują konferencje, wystawy, spotkania firmowe, seminaria, merchandising, zbieranie funduszy, występy muzyczne, artystyczne i sportowe, festiwale, targi i premiery produktów. Głównymi interesariuszami branży eventowej są organizacje korporacyjne, organizacje publiczne, organizacje pozarządowe i inne podobne organizacje.
Rozwój globalnej branży eventowej wynika głównie z gwałtownego wzrostu częstotliwości spotkań firmowych, kampanii, konferencji, wystaw, koncertów i wydarzeń sportowych. Co więcej, wdrożenie najlepszej w swojej klasie technologii, która poradzi sobie z całym wydarzeniem, napędza rozwój branży. Ponadto, wielowymiarowe wydarzenia, które często się odbywają, działają jako główna siła napędowa światowej branży eventowej. Oprócz sponsorowania kilku marek, takich jak Redbull, Monster Energy, Nike, Coca Cola itp. W przypadku dużego trzydniowego światowego festiwalu, oprócz małej imprezy lub pracy w klubie lub na arenie społecznej, promuje wzrost rynku. Jednak wprowadzenie nowych platform medialnych i metod dystrybucji zapewnia gigantom możliwość interakcji i organizacji wydarzeń z udziałem artystów, wykonawców, prelegentów i trenerów biznesu. Jednak wysokie koszty wejścia na rynek i segmentacja branż to tylko niektóre z głównych ograniczeń tej branży.
Branża eventowa jest podzielona według typu, źródła przychodów, regulatora, grupy wiekowej i regionu. W zależności od rodzaju rynek dzieli się na koncerty, festiwale, sport, wystawy, konferencje, imprezy firmowe, seminaria i inne. W oparciu o źródło dochodu dzieli się na sprzedaż biletów, sponsoring i inne. Według regulatora są one klasyfikowane jako korporacyjne, sportowe, edukacyjne, rekreacyjne i inne. Według grup wiekowych są one podzielone na osoby poniżej 20 roku życia, 21-40 lat oraz osoby powyżej 40 roku życia.
Kluczowe korzyści dla interesariuszy
- Raport zawiera dogłębną analizę różnych segmentów i zawiera szacunki rynkowe w latach 2021-2028.
- Model pięciu sił Portera pokazuje skuteczność kupujących i sprzedających, co pomaga graczom rynkowym w przyjmowaniu skutecznych strategii.
- Przedstawiamy głównych graczy na rynku, aby zrozumieć przyjęte przez nich strategie.
- Raport ten zawiera szczegółową analizę bieżących trendów i przyszłych szacunków na lata 2021 i 2028, pomagając zidentyfikować dominujące możliwości rynkowe.
wymienione firmy
- Dostęp do usług docelowych
- Grupa BCD (spotkania i wydarzenia BCD)
- ATPI Sp.
- Wydarzenia na Riwierze
- Rozrywka dla Azji
- Live Nation Worldwide Inc.
- obcas
- Anschutz Entertainment Group
- Gwiazda Polarna
- cvent . firma
- Kapitan plc.
- czerwone okulary
- Questex LLC
- dalekie strony
- Wolna firma mężczyzn
- Pingwiny Ograniczone
- CL . wydarzenia
- Siedem wydarzeń Ltda.
- Clarion Wydarzenia Sp.
- Różne zarządzanie wydarzeniami
Główne sektory
według rodzaju
- impreza muzyczna
- festiwale
- Sporty
- Wystawy i konferencje
- Imprezy firmowe i seminaria
- reszta
Według źródła dochodu
- bilety
- Bądź ostrożny
- reszta
Według organizatora
- Duża firma
- Sporty
- Edukacja
- rozrywka
- reszta
Według grupy wiekowej
- Mniej niż 20 lat
- 21-40 lat
- powyżej 40 lat
Przez region
Ameryka północna
Europa
- Niemcy
- Francja
- Zjednoczone Królestwo
- Włochy
- Hiszpania
- Rosja
- Holandia
- Szwecja
- Belgia
- Dania
- Finlandia
- Polska
- Czech
- Węgry
- Rumunia
- Reszta Europy
Azja i Pacyfik
- Japonia
- Chiny
- Australia
- Indie
- Singapur
- Indonezja
- Filipiny
- Tajlandia
- Malezja
- Reszta Azji i Pacyfiku
mój
- Brazylia
- Argentyna
- Królestwo Arabia Saudyjska
- Afryka Południowa
- Zjednoczone Emiraty Arabskie
- Katar
- Egipt
- Nigeria
- Kolumbia
- Chile
- Izrael
- reszta lamia
Główne poruszane tematy:
Rozdział 1 Wstęp
1.1 Opis raportu
1.2 Główne korzyści dla interesariuszy
1.3 Główne segmenty rynku
1.4 Metody badań naukowych
1.4.1. Wstępne dochodzenie
1.4.2. wyszukiwanie wtórne
1.4.3. Narzędzia analityczne i szablony
Rozdział 2: Podsumowanie wykonawcze
2.1. Wyniki główne
2.1.1. Najlepsze kieszenie inwestycyjne
2.1.2. najwyższy współczynnik wpływu
2.2. CXO. perspektywiczny
Rozdział 3: Przegląd rynku
3.1 Definicja i zakres rynku
3.2 Główne siły kształtujące branżę eventową
3.3 Dynamika rynku
3.3.1. kierowcy
3.3.1.1. Zwiększenie opieki nad młodzieżą
3.3.1.2. Wzrost zainteresowania młodzieży seminariami z zakresu przedsiębiorczości i biznesu
3.3.1.3. Wysoki dochód rozporządzalny
3.3.2. wyznaczniki
3.3.2.1. Wysokie koszty operacyjne związane z organizacją imprez.
3.3.2.2. Przeszkody w wejściu ze względu na obecność obecnych gigantów
3.3.3. możliwość
3.3.3.1. Rozwój technologiczny
3.4. Wpływ COVID-19
3.4.1. Wiele scenariuszy
3.5 Analiza zachowań konsumentów
3.6 Analiza wydatków
3.7 Globalny rynek imprez rozrywkowych
3.7.1. Kluczowe trendy rynkowe, czynniki wzrostu i możliwości
3.7.2. Wielkość rynku i prognoza według regionu
3.7.3. Wielkość i perspektywy rynku według kraju
Rozdział czwarty: Przemysł wydarzeń według typu
4.1 Podsumowanie
4.2 Koncert
4.3 Festiwale
4.4 Sport
4.5 Wystawy i konferencje
4.6 Imprezy firmowe i seminaria
4,7 RHA
Rozdział piąty: Branża wydarzeń według źródła przychodów
5.1 Podsumowanie
5.2 Sprzedawaj bilety
5.3 opieka
5.4. Aaron
Rozdział szósty Branża eventowa według Organizatora
6.1 Podsumowanie
6.2 Duża firma
6.3 Sport
6.4 Edukacja
6.5. rozrywka
6.6. Aaron
Rozdział siódmy: Przemysł młodzieżowy według grup wiekowych
7.1 Podsumowanie
7.2 Poniżej 20 lat
7.4. powyżej 40 lat
Rozdział ósmy: Branża eventowa według regionów
8.1 Podsumowanie
8.2 Ameryka Północna
8.3 Europa
8.4 Azja i Pacyfik
8.5 Lizanie
Rozdział 9: Scena rywalizacji
9.1 Wprowadzenie
9.2. Najlepsze zwycięskie strategie
9.3 Oznaczenie produktu
9.4 Rada ds. Konkurencyjności
9.5 Konkurencyjna mapa termiczna
9.6 Kluczowe zmiany
Rozdział 10: Profile firm
Aby uzyskać więcej informacji na temat tego raportu, odwiedź https://www.researchandmarkets.com/r/l1a3pw

„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”