Me Slips spróbuje zmyć wizerunek Telecinco po śmierci Sálvame

Me Slips spróbuje zmyć wizerunek Telecinco po śmierci Sálvame

Zmiana kursu w Mediaset po odwołaniu „Save me”, wkrótce przegapią to na wzniosłych pokładach, a zaangażowanie w dywersyfikację treści przestanie polegać prawie wyłącznie na sercach i reality show.

Przejście na integrację białych treści nie jest łatwe dla Telecinco, które nie zgadza się z „Mía es la venganza” (które spadło już poniżej 8% udziału) Ani z „reakcją łańcuchową” (która ma zniknąć we wrześniu).

dziedzictwo

Producent „Uratuj mnie” Oscar Cornejo, gwarancja Że dziedzictwem „Save Me” jest „uszczęśliwiać miliony ludzi przez wiele lat, towarzyszyć im i bawić. Brzmi to jak frazes, ale nim nie jest. Powstały tysiące programów, które nie towarzyszą ani nie uszczęśliwiają” czy rozrywka. Nie uratowali mnie. Po 14 latach to koniec.” …albo nie.

Nie trzeba było długo czekać na pojawienie się programów takich jak Netflix, który będzie emitował reality show z komentatorami najbardziej odpowiednimi dla serialu, reżyser wyjaśnia: „Kiedy ogłoszono koniec programu, kilku profesjonalnych kolegów powiedziało nam, że branża nie niech taki strumień zginie.” Stanowczo: „Ratuj mnie”. Powtarzali nam w kółko, że ten sposób pracy w telewizji jest tak wyjątkowy i wyjątkowy, że będzie przyjmował oferty. Wtedy im nie wierzyliśmy. Byliśmy zszokowani i ogłuszeni przesadnym szumem medialnym, ale nie minęło dużo czasu, zanim zadzwonił telefon.

Cornejo twierdzi, że „programy rodzą się i umierają, nie należy nadmiernie płakać nad umierającym programem, ale raczej myśleć o przyszłości. Nie ma ściśle „niezbędnego” programu telewizyjnego poza wiadomościami, który mógłby być usługą publiczną. Programy są zabawne, ale nikt nie ma dziedzictwa rozrywkowego.Kiedy kończy się jeden, przychodzi drugi, a jeśli się powiedzie, gratulacje. Jeśli mu się nie uda, umiera. Są takie przypadki jak nasz, gdzie program umiera jako lider, bo chcą dać mu trochę odpocząć albo szukają nowych formuł na jego realizację w przyszłości.

w górę „poślizgnąłem się”

Florentino Fernandez, Santiago Segura, Anabel Alonso, Edu Soto, Lorena Castel, Paz Padilla, Juan Davila, JJ Vaquero, Paula Paula, Anibal Gomez, Raul Gomez, Josep Ferre, Cristobal Soria, María Zurita i Xavier Deltel znajdą się wśród najlepszych wykonawców . Szalone zawody, sala śmiechu, w której wystawiają na próbę swoje umiejętności improwizacji, stawiając czoła różnym wyzwaniom i sytuacjom, z których każda jest bardziej szalona.

Wyprodukowany we współpracy z Shine Iberia, „Me resbala” to hiszpańska adaptacja „Vendredi tout est permis avec Arthur”, która ukazała się we Francji w 2011 roku i od tego czasu cieszy się dużym zainteresowaniem widzów w ponad 25 krajach, m.in. Stany. Meksyk, Włochy, Francja, Portugalia, Algieria, Australia, Brazylia, Kanada, Chiny, Kolumbia, Dania, Finlandia, Niemcy, Indonezja, Izrael, Liban, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowenia, Tajlandia, Turcja i Urugwaj.

Oprócz między innymi „Teatro de Pendiente”, „Palabras corrientes”, „Alphabody”, „Giros lingüísticos”, „Impossible Transmisión” i „Fotomatopoeias”, nowe testy zostały dodane w nowej edycji „Me slips”, Które z pewnością wkrótce dołączą do grona nowości: „Nie byłem kurczakiem”, „Cógeme el rabbite” i „Tiranteces” to tylko niektóre z nich.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *