Panatoni wzmacnia kierunek finansowy. Powołanie American Immunology Corporation Sergio Araujo jako starszy dyrektor ds. finansów i rachunkowości na Hiszpanię i PortugalięPod kierunkiem Gustavo Cardoso, szefa grupy w obu krajach, zgodnie z oświadczeniem wydanym przez firmę.
Wśród jego nowych obowiązków, Sergio będzie odpowiedzialny za przywództwo w zespole centralnymWszystkie operacje, przeglądy i raporty związane ze sprawozdaniami finansowymi firmy, podatkami lokalnymi i wszystkimi procedurami audytu wewnętrznego.
Araujo, ukończył w Business Administration and Management z Politechniki Lizbońskiej Jest specjalistą w zakresie planowania i kontroli z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym. W tym czasie pracował w branżach takich jak olej, rozrywka, motoryzacja czy handel detaliczny.
W latach 2001-2008 był dyrektorem Monitor finansów Z Shell Oil w Szkocji i był dyrektorem ds. planowania finansowego w Sony Pictures i Stage Entertainment. Ponadto została powiązana z innymi firmami, takimi jak Grupo Telepizza, Grupo Konecta, Dealz Spain czy Volvo Cars.
Panattoni jest obecny w Europie od 2005 roku i wybudował dwanaście milionów metrów kwadratowych powierzchni logistycznej.
W Hiszpanii jeden z najnowszych projektów firmy znajduje się w Saragossie, gdzie przygotowuje się do budowy dwóch magazynów w Zaragoza Logistics Platform (Plaza), w ramach strategii dywersyfikacji swoich projektów poza tradycyjne ośrodki immunologii, Madryt i Barcelona . Ponadto firma rozpoczęła już budowę w innych lokalizacjach, takich jak Bilbao, Walencja i Vitoria.
Panattoni Europe jest europejskim ramieniem amerykańskiej firmy Panattoni Development Company, z 26 biurami w Ameryce Północnej i Europie. Firma jest obecna w Europie od 2005 roku i posiada biura w Polsce, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Luksemburgu, Niemczech, Holandii i Hiszpanii.
W ciągu ponad piętnastoletniej działalności na rynku europejskim Panattoni zrealizował projekty o łącznej powierzchni ponad dwunastu milionów metrów kwadratowych, w tym obiekty logistyczne pod klucz dla dużych firm e-commerce.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”