dwa gra wideo Zainspirowany ostatnimi odcinkami Historia Europy będzie częścią programu nauczania szkół średnich w PolscePionierski projekt na świecie.
Polski minister edukacji Przemysław Czarnik potwierdził w piątek, że od tego tygodnia Polscy studenci mogą bezpłatnie pobrać dwie gry wideo wyprodukowane w Polsce Zostanie to uwzględnione jako część materiałów szkolnych w następnym kursie.
Minister podkreślił „wysoką wartość edukacyjną” obu gier i wyjaśnił, że to kolejny krok na drodze Modernizacja polskiej edukacji.a także zauważając, że „80% dorosłych Polaków to użytkownicy gier wideo”.
Z rządowej strony internetowej Polacy w wieku szkolnym mogą pobrać gry wideo „Gra w szyfry” i „Ta wojna mojej wojny”, obie wyprodukowane w Polsce odpowiednio przez Instytut Pamięci Historycznej i 11 Bit Studios.
w „Gra zer” Proces dekodowania maszyn „zagadek” używanych przez Naziści w komunikacji podczas II wojny światowejdecydujące wydarzenie w zwycięstwie aliantów, w którym wybitną rolę odegrała grupa polskich matematyków.
gra wideo „To moja wojna” Już kilka lat temu okrzyknięto go jednym z najbardziej oryginalnych i emocjonalnych tytułów i przedstawia gatunek wojenny z perspektywy cywili cierpiących z powodu jego konsekwencji.
Gracz jest odpowiedzialny za schron w środku wojny Racje żywnościowe muszą być zarządzane, a kto ryzykuje wyjściem po zapasy lub znalezienie narzędzi do zbudowania radia informacyjnego.
Również, Musisz uważać na potencjalnych zdrajców oraz dbać o zdrowie fizyczne i psychiczne najsłabszych I czekaj na nadejście zawieszenia broni (co jest przypadkowe i może nastąpić pierwszego dnia lub zająć lata).
Twórcy twierdzą, że inspirację dla tego spisku znaleźli, studiując wojnę w Jugosławii i Powstanie Warszawskie z 1944 roku.
Ogłaszając tę decyzję w zeszłym roku, premier Polski Mateusz Morawiecki zadeklarował, że „Polska będzie pierwszym krajem na świecie, który doda własne gry wideo” do programu edukacyjnego i że pozwoli to młodym ludziom na wykorzystanie gier wideo do wyobrażenia sobie siebie w historii . stanowiska. inaczej niż podręczniki” (YO)
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”