Szwedzka firma Transgourmet umacnia swoją pozycję w Hiszpanii dzięki swojej sieci hurtowej GMcash

Szwedzka firma Transgourmet umacnia swoją pozycję w Hiszpanii dzięki swojej sieci hurtowej GMcash

Grupa transpłciowyspółka zależna zajmująca się hurtową dystrybucją żywności Szwajcarska spółdzielniapotwierdza swoją pozycję w Hiszpanii silnym zaangażowaniem w centra hurtowe (Cash and Carry) Od GMcash wie, którą nabyła nieco ponad rok temu i która zapewniła jej wejście na rynek hiszpański. Szwajcarska Grupa Transgourmet, której początki sięgają 1925 roku, jest drugą co do wielkości hurtową firmą zajmującą się dystrybucją żywności i napojów na świecie. Cash and Carry Z Europy.

w tym okresie czasu, Transgourmet poświęcił ponad 200 milionów na dystrybutora hurtowego Poprzez różne działania, które promują markę w Hiszpanii i dostosowują ją do wymagań klientów i wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem. Wszystkie działania są umieszczone w pliku Plan strategiczny szwajcarskiej firmy I w interesie przekształcenia sieci hurtowej w centralne centrum ciągłości biznesowej w Hiszpanii, które uzupełnia Ponad 800 franczyzowych supermarketów pod szyldem SUMA, Proxim i SPAR.

Wśród inwestycji zrealizowanych w ubiegłym roku, pod względem wielkości, połowę wyróżnia ostatnia umowa kupna nieruchomości Centra hurtowe GMcash działające pod marką Gros Mercat. Dzięki tej operacji, która według źródeł rynkowych wyniesie około 180 milionów euro, Transgourmet stał się właścicielem 37 z 70 nieruchomości Gros Mercat w Hiszpanii.

Jednocześnie Transgourmet prowadzi istotny program odnowy koncepcji sieci hurtowni GMcash, generalnie obejmujący kompleksową przebudowę i remont strefy lub magazynu świeżej żywności, w innych przypadkach w celu dostosowania go do aktualnych potrzeb swojej klientów, specjalistów z branży hotelarskiej, oferując im więcej produktów, większą wygodę i bardziej spersonalizowaną obsługę. GMcash oferuje obecnie więcej niż 20 000 referencji Prawie 2000 jest sprzedawanych za pomocą Jej własne marki to Gourmet, Mical i Micaderm.

Aktualizacja pozycji hurtowych nie zawiera globalnej liczby oczekiwanych inwestycji. Zgodnie z jego charakterystyką, ale nie tylko, inwestycje wahają się od 5,3 miliona przeznaczonego na supermarket Montcada i Reixac (Barcelona), do 3,3 miliona w Manresie lub nieco ponad 2 miliony, które trafiły do ​​Olot lub Lleida w zeszłym roku.


Transgormé instaluje panele fotowoltaiczne we wszystkich centrach GMcash w Hiszpanii | transformacja

centra hurtowe (Cash and Carry) banera GMcash rozłożonego w całej Hiszpanii będzie miało rozszerzenie instalacje solarne Niezbędne do zapewnienia własnej konsumpcji energii. Aby osiągnąć cel wyznaczony przez swojego właściciela, Transgourmet Group, spółka zależna szwajcarskiej spółdzielni hurtowej dystrybucji żywności, wdraża Inwestycja 7 mln w euro.

Dzięki tym zasobom grupa powiększy swoją liczebność Panele słoneczne W 9 centrach system ten został już wdrożony, a panele zostaną zintegrowane w 27 innych centrach, co oznacza montaż 32 600 m2 paneli. Oczekuje się, że środek ten pokryje 20% całości Pobór prądu z każdych 70 Cash and Carry własnością Transgourmet Ibérica na terytorium kraju.

Montaż paneli, przeprowadzony przez firmę Engel Solar, zwiększa cel zestawu dystrybucja Zmniejszyć emisję dwutlenku węgla, który przez okres lat 100% zużywanej przez firmę energii elektrycznej pochodzi ze źródeł odnawialnych posiadających świadectwo pochodzenia.

W tym samym duchu firma prowadzi również inne działania w swoich centrach GMcash Zmniejsz zużycie energii i poprawić efektywność użyteczności.

Zmiana oświetlenia na system LED, zastosowanie technologii bezchłodzącej Emisje CO2Bez wpływu na środowisko, renowacja urządzeń dla osób o niskim zużyciu. Podobnie wszystkie centra GMcash posiadają plan gospodarki odpadami.

Transgourmet Ibéria zdominowała markę przez nieco ponad rok, kiedy jej szwajcarska spółka macierzysta sfinalizowała zakup General Markets Food Iberica (GM Food), która ma 6 platform dystrybucyjnych w całej Hiszpanii, 70 Cash and Carry GMcash, która zatrudnia 1300 pracowników24 stacje benzynowe GM i dział usług gastronomicznych. Firma kierowana przez Lluís Labayru ma ponad 800 supermarketów pod szyldami SUMA, Proxim i SPAR oraz ponad 2000 niezależnych klientów, według źródeł grupy.

W pierwszych dziesięciu miesiącach 2022 roku seria nadal rozszerza swój zasięg Licencjonowane supermarkety Zgromadził już 75 otwarć, głównie w Katalonii, z 25 nowymi instalacjami. Za nim plasuje się Andaluzja z 14 dołkami. Zakłady te, rozproszone wśród trzech marek SUMA, Proxim i SPAR, stworzyły 320 miejsc pracy i dodały powierzchnię sprzedażową o powierzchni 13 952 metrów kwadratowych.

Dla całej grupy Transgourmet jest również zaangażowany w pojazdy hybrydowe w ramach stopniowej odnowy floty pojazdów w całej Hiszpanii. Firma rozpoczęła działalność pod koniec 2021 roku z początkową flotą 27 pojazdów, a kolejne jednostki zostały zintegrowane w celu osiągnięcia 100 pojazdów hybrydowych do końca 2022 roku.

Transgourmet to firma założona w 2008 roku z siedzibą w Bazylei i będąca częścią grupy Swiss Coop. Transgourmet działa w Szwajcarii, Niemczech, Francji, Austrii, Polsce, Rumunii, Rosji i Hiszpanii. Zatrudniając ponad 28 000 pracowników, generuje sprzedaż netto w wysokości około 8,1 miliarda CHF.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *