Toyota Professional poszerza swoją ofertę elektrycznych pojazdów użytkowych o model Proace Max, który produkowany jest w ramach umów o współpracy ze Stellantis w zakładach w Gliwicach (Polska) i Atessie (Włochy). Dołącza do rodziny Proace wraz z odnowionymi ciężarówkami Proace i Proace City. Tymczasem model Hilux Mild Hybrid 48 V oferuje nową opcję elektryczną Ulec poprawie Od Toyoty.
Projekt przodu rodziny Proace podkreśla tożsamość Toyoty i robi świetne pierwsze wrażenie dzięki ostrzejszej powierzchni. Najnowsza technologia oświetlenia LED i felgi aluminiowe Zapewnia ostrzejszy obraz, szczególnie w lepiej wyposażonych wykończeniach z tej gamy.
We wnętrzu zastosowano nowy projekt kierownicy oraz najnowsze wyposażenie pokładowe, w zależności od poziomu wyposażenia, w tym m.in W pełni cyfrowy ekran multimedialny i odnowiony system rozrywki ze zintegrowanym systemem nawigacjiOprócz łączności bezprzewodowej za pośrednictwem Apple CarPlay lub Android Auto.
Zgodnie z multidyscyplinarnym podejściem Toyoty do osiągnięcia neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla, wszystkie modele tej rodziny oferowane są jako pojazdy w 100% elektryczne z akumulatorów. -Bev, Pojazdy elektryczne na baterie– Zerowa emisja spalin, bez poświęcania funkcjonalności i niezawodności. Oferując opcje elektryczne w całej gamie produktów Toyota Professional, Toyota potwierdza swoje przekonanie, że klienci potrzebują różnorodnych praktycznych i niedrogich opcji, aby przyspieszyć obecne tempo redukcji emisji CO2.I pomóż zapewnić powodzenie przejścia na mobilność bezemisyjną w przyszłości.
Wszystkie pojazdy Toyota Professional są wyposażone w najnowszą technologię Toyota Safety SenseDzięki temu jazda staje się cichsza i bezpieczniejsza dla kierowcy, pasażerów i środowiska.
Max jest dostępny w sześciu wariantach, obejmujących dwa rozstawy osi, trzy długości i trzy różne wysokości., aby uwzględnić wiele opcji transportu towarowego. W swojej największej wersji PROACE MAX Electric oferuje pojemność ładunkową do 17 metrów sześciennych, największą w swojej klasie. Pozostawia również miejsce na konwersję, przy jednoczesnym poszanowaniu wysokiego poziomu jakości, jaki zawsze oferowała Toyota. Będzie dostępny w wielu konfiguracjach: podwozie z kabiną, zamknięta skrzynia, jedno- lub trójstronna klapa lub podwójna kabina z dwoma rzędami siedzeń.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”