Reklama
Młodzi ludzie są integrowani jako główny segment odbiorców platform streamingowych w Europie. Intensywność ich wspólnej konsumpcji i popularność, jaką promują na swoich portalach społecznościowych, sprawiają, że ta nisza jest głównym celem usług działających w tym sektorze.
To samo można powiedzieć o Treść z bohaterkamiktórego udział stale rośnie dzięki sukcesowi takich seriali jak m.in Środa Również korona A filmy np przekonać lub druga rata Enoli Holmes.
Lokalna produkcja współmierna do tej grupy demograficznej
Europejskim regionom udało się z powodzeniem umieścić swoją produkcję krajową przed tą grupą demograficzną. Dane potwierdzają wygodę osiągniętą dzięki tego typu oprogramowaniu, pomimo silnej konkurencji ze strony produktów z Ameryki Północnej. Tytuły jak po norwesku trolleduński Dorosła miłośćFrancuski Ateny lub hiszpański Przez moje okno, Eli I wschód słońca wyróżniać się wyraźnie.
W rzeczywistości jest to jeden z sektorów, w których treści europejskie osiągają najwyższy odsetek konsumpcji, wraz z treściami dla dzieci i rodzin. 20 tytułów należących do tych kategorii zanotowało 66 milionów egzemplarzyze średnią 347 000 widzów na program.
Tak wynika z raportu Moderacja ThinkDataopracowany przez Agencja filmowa I został opublikowany wyłącznie przez Business Insider. Dane opierają się na faktycznym korzystaniu z próby ponad 6250 kont, z których wszystkie są ważone w taki sposób, aby dane oglądalności były reprezentatywne dla każdego kontrolowanego terytorium (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania i Włochy).
Widzimy, że we wszystkich krajach treści dla nastolatków i młodych dorosłych ugruntowały swoją pozycję w pierwszej 20. Netflix koncentruje się na zapewnianiu rozrywki młodym ludziom w domu, którzy mają czas, apetyt i bardzo silnych mówców, aby publikować swoje treści sieci społecznościowe. Elite, Smiley i ty nie jesteś wyjątkowy, to tylko niektóre z produktów, które kształtują i przewodzą temu trendowi”. Są zawieszeni w firmie.
Rekordy produkcji europejskich poprawiają się również w konkurencyjnej kategorii, takiej jak dramat, która tradycyjnie była napędzana treściami pochodzenia anglosaskiego. W Hiszpanii, Niemczech i Francji dramat europejski zaczął zdobywać przyczółek, Znaczący udział w oglądalności na poziomie 30% miały filmy i seriale z Niemiec, Polski, Norwegii, Francji i Hiszpanii.
Brak wiadomości przed namiI Dorosła miłośćI 365 dodatkowych dni I Krzywe linie Boga Są obecne w pierwszej piątce najchętniej oglądanych programów, z udziałem na poziomie 17% całkowitej konsumpcji tego gatunku.
Produkcja krajowa nadal zyskuje Do treści anglosaskich w Europie. Penetracja takich treści w krajach ich pochodzenia jest wysoka we wszystkich analizowanych krajach, chociaż Wielka Brytania przoduje pod względem krajowej konsumpcji treści.
Tradycyjna bariera dla lokalnej produkcji zaczyna słabnąć dzięki wzmocnieniu platform przepływ i jego zaangażowanie w konwergencję narracji o globalnym temacie, który udaje się połączyć z odbiorcami z innych krajów.
Z informacji zawartych w Moderacja ThinkData Wynika to również Hiszpania nadal jest fabryką treści, którą można eksportować do innych krajów. Hiszpańskie produkcje utrwalają swój sukces nie tylko na poziomie lokalnym, ale także międzynarodowym.
elita to seria, która najlepiej ilustruje to zjawisko. Ten oryginalny Netflix wkradł się do pierwszej dziesiątki najchętniej oglądanych programów we Francji (4. miejsce – 22,9 mln wyświetleń), Niemczech (5. miejsce – 14 mln wyświetleń) i we Włoszech (8. miejsce – 8,7 mln wyświetleń). transkrypcja). Hiszpanii udało się również umieścić w trzech treści (Elita, Alba I kto przyjdzie) Wśród 5 najchętniej oglądanych programów europejskich W drugim półroczu 2022 r.
Teraz możesz otrzymywać wszystkie wiadomości z Mundoplus.tv natychmiast i na swój telefon komórkowy. Dołącz do naszego kanału na kabel
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”