Twardy / Czerwony i Słodki! Sanlucar rozbudza apetyt na owoce nowym filmem Disney/Pixar „Czerwony”

Twardy / Czerwony i Słodki!  Sanlucar rozbudza apetyt na owoce nowym filmem Disney/Pixar „Czerwony”

Czerwone i słodkie!  Sanlucar rozbudza apetyt na owoce nowym filmem Disney/Pixar

Wkrótce wszystko zmieni kolor na czerwony wraz z pojawieniem się „Red”, nowego filmu Disney/Pixar, w którym nastoletnia Mei Lee za każdym razem, gdy jest zakłopotana, zamienia się w wielką czerwoną pandę, co często się zdarza.

Z okazji ekskluzywnej premiery filmu w Disney+ 11 marca urocze postacie z „Czerwonego” nie tylko ozdobią punkty sprzedaży SanLucar w Niemczech i Austrii, ale także ozdobią etykiety i opakowania premium z owocami i warzywami.

Sercem tej promocji jest wycieczka dla 4 osób na terytorium Walencji. Szczęśliwi zwycięzcy będą cieszyć się słońcem i smakowaniem owoców na polach cytrusowych rodziny Llusar, głównych hodowców SanLucar. „Uwielbiamy te spotkania z naszymi klientami. W Hiszpanii mogą oni doświadczyć naszej pasji i zrównoważonego rozwoju, uprawiając nasze owoce i warzywa”, mówi Nuria Bezan, Creative and Brand Manager SanLucar. Wszystkie owoce są dokładnie sprawdzane, monitorowane, pakowane i dostarczane. W ten sposób SanLucar zapewnia, że ​​tylko najświeższe i najsłodsze owoce trafiają na półki supermarketów.

Obecność mistrzów „Czerwonych” w truskawkach i innych owocach marki SanLucar w ciekawy i wesoły sposób wzbudzi zainteresowanie zdrową dietą. Firma SanLucar od lat angażuje się w promowanie zdrowych nawyków żywieniowych w Według różnych badań, wpajanie zdrowej diety w młodym wieku stanowi podstawę zdrowego stylu życia.

W ramach kampanii firma SanLucar dostarczy materiały sprzedażowe na dużą skalę swoim klientom z Niemiec i Austrii. Plakaty, screeny, folder z informacjami o loterii, a także działania na Facebooku i Instagramie będą uzupełnieniem „czerwonej” promocji SanLucar.

Ta nowa promocja Sanlucar będzie dostępna tylko w punktach sprzedaży w Niemczech i Austrii

O SanLucar

SanLucar to globalna firma, której celem jest zapewnienie ludziom zdrowia, naturalności i radości życia w sposób, z którego są dumni. Oferując blisko 100 rodzajów owoców i warzyw z ponad 35 krajów, SanLucar jest marką o najszerszym zasięgu na rynku niemieckim, austriackim i holenderskim. W jej asortymencie znajdują się również soki, świeżo zebrane owoce, kwiaty i rośliny. SanLucar obecnie rozwija się w Kanadzie, Skandynawii, Włoszech, Anglii, Polsce, Ekwadorze, Rosji, na Bliskim Wschodzie iw Afryce Północnej.

Założona w 1993 roku przez Stefana Rötzera firma Sanlucar ma siedzibę w Walencji. Firma zatrudnia ponad 3200 pracowników w swoich biurach i gospodarstwach w Niemczech, Austrii, krajach Beneluksu, Włoszech, Hiszpanii, Ekwadorze, Dubaju, RPA, Maroku i Tunezji. Filozofia „smaku w zgodzie z ludźmi i naturą” jest podstawą całej działalności SanLucar oraz podstawą wielu projektów społecznych i zrównoważonych. jesteś zgubiony.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *