Międzynarodowy marketer Unibán potwierdził swój udział w wystawie Owocowa Atrakcja 2021 Który odbędzie się w Madrycie w Hiszpanii 5, 6 i 7 października. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń owocowo-warzywnych na świecie i jest idealną przestrzenią dla firmy do zacieśniania relacji z klientami na rynku europejskim i dalszego pozycjonowania się.
„Oprócz wzmacniania sojuszy biznesowych i wyróżniania się naszymi produktami i usługami, mamy potencjał, aby zbadać rynek i trendy na nadchodzący rok, co pozwoli nam strategicznie planować z wyprzedzeniem w zakresie produkcji i przetwarzania owoców” – podkreślił dyrektor Unibán ds. Rozwój biznesu i marketing, Marii Camili Velez.
Według Unibána w zeszłym roku firma wyeksportowała banany o wartości 358 milionów dolarów. W przypadku bananów eksport wyniósł 35,1 miliona dolarów. Rynki, na które eksportują najwięcej bananów i bananów to: Włochy, Polska, Belgia, Niemcy, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Słowenia, Portugalia, Hiszpania, Ukraina, Rosja, Turcja, Tunezja, Francja, Grecja i Korea . Algieria, Curaçao, Rumunia, Węgry, Szwajcaria, Holandia i inne.
W tej wersji atrakcja owocowa Wraca z około 1200 firmami wystawiającymi i oczekuje się, że będzie miejscem spotkań w celu utrzymania wymiany biznesowej i stworzenia nowych możliwości
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”