Nowa dostawa Niewykonalna misja Jest już w kinach, a to może oznaczać tylko jedno, nową falę kontynuacji o wysoką stawkę i stałych elementów na całym świecie, które ożywią go. Ethan Hunt (Tom Cruise) i Twój zespół w pełni. Saga zawsze charakteryzowała się sugestiami wszelkiego rodzaju niesamowitych scen, ale w najnowszym filmie wydaje się, że przeniosła ją na nowy poziom.
W Mission: Impossible: Deadly Judgement – część 1 – Drugi trafi do kin w przyszłym roku – Hunt i jego zespół muszą stawić czoła najgroźniejszemu wrogowi, z jakim przyszło im się do tej pory zmierzyć, bo nie ma on postaci jako takiej, a raczej wirusa, który może komunikować się z dowolnym systemem w dowolnym kraju. niszcząc go od środka. Wielu próbuje uzyskać klucz, który daje dostęp do tego systemu, znanego jako podmiot, tak aby zespół MIF (Siła niemożliwej misji) należy rozpocząć pracę, aby jednostka nie tylko wpadła w niepowołane ręce, ale została zniszczona raz na zawsze.
Możesz być zainteresowany: Najlepsze sceny akcji w „Mission Impossible”: od skoku Toma Cruise’a w pustkę po jego prawie utonięcie
Wierny swojemu stylowi Jamesa Bonda: 007Ten nowy film zawiera wiele lokacji, zarówno egzotycznych, jak i klasycznych. A podczas jednej z tych podróży, które Hunt musi odbyć, aby przechwycić sprzedaż klucza, który rzekomo daje dostęp do istoty, zostaje uwikłany w pociąg jadący do Innsbrucku w austriackim Tyrolu. Następuje jedna z kluczowych sekwencji filmu i to, jak dobra część filmu, sprowadza nas z powrotem Niewykonalna misja Oryginał, jeden z Briana DePalmy W 1996 r. szczyt nastąpił również w pociągu dużych prędkości, w tym przypadku w drodze do innego dużego europejskiego miasta, takiego jak Paryż.
Nie ujawniając więcej szczegółów na temat filmu, który został pokazany w kinach w ostatnią środę 12, prawda jest taka, że film ujawnił ekskluzywne treści zakulisowe. W tym krótkim filmie dowiadujemy się trochę o procesie kręcenia sekwencji w pociągu, do którego musieli zbudować pociąg, aby później się rozbił. Krzysztof Macquariereżyser filmu, wyjaśnia, na czym polegała trudność takiej sekwencji i jak bardzo potrzebowali jej, by sprostać zadaniu poprzednich części.
Nie wszyscy znają historię tej słynnej sekwencji, ponieważ była to jedna z tych, która zajęła im najwięcej czasu, nie tyle podczas kręcenia jako takiego, ale na poziomie przygotowań. Właśnie to zespół pierwotnie chciał sfilmować na moście południowym PolskaMianowicie ze starym korytarzem z początku XX wieku, który, choć nieużywany, w wyniku kontrowersji został uznany za dziedzictwo narodowe.
Może Cię to zainteresować: Kłopoty podczas kręcenia „Mission Impossible: Deadly Judgement”: samochód Toma Cruise’a został skradziony, a produkcja trwała 3 lata
Ponieważ produkcja również musiała zostać wstrzymana z powodu wybuchu pandemii – więcej niż można go zobaczyć w masce podczas wideo – cały proces tej sekwencji trwał dłużej niż oczekiwano, ale w końcu udało im się to zrobić. między witryną Norwegia i sfotografowany w nim Zjednoczone Królestwo Zespół po pandemii Niewykonalna misja Poprowadził jedną z kluczowych scen filmu i jednocześnie pokonał jedno z największych wyzwań w całej sadze, nawet jeśli działo się to za ekranem.
Czytaj:
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”