WildBrain CPLG, więcej niż tylko agencja licencyjna

WildBrain CPLG, więcej niż tylko agencja licencyjna

Treść sponsorowana

Wiadomości o licencjach kreślarskich10.03.2022

WildBrain CPLG Iberia (dawniej CPLG Copyright Licensing Group) z prawie 30-letnią historią w Barcelonie, łączącym najlepsze marki z głównymi partnerami i częścią WildBrain Ltd, wiodącej globalnej firmy rozrywkowej dla dzieci i rodzin, jest jednym z 16 biur WildBrain CPLG wraz z Wielką Brytanią, Beneluksem, krajami skandynawskimi, Francją, Niemcami, Włochami, Polską, Grecją, Turcją, Rosją, Indiami, Bliskim Wschodem i USA.

WildBrain CPLG, więcej niż tylko agencja licencyjna

Ta ekspansja regionalna, która przyspieszyła w ciągu ostatnich kilku lat, jest wynikiem globalnego rozwoju i strategii, które WildBrain CPLG rozwija od jakiegoś czasu. Unikalne globalne rozwiązanie dla swoich klientów, poparte silnym lokalnym doświadczeniem. To właśnie my w WildBrain CPLG nazywamy podejściem Glocal, mówi Pau Pascual, wiceprezes Europy Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki Północnej i Azji Południowej. Temu rozszerzeniu towarzyszyły dodatkowe inicjatywy, które uczyniły WildBrain CPLG wyjątkowym i światowym liderem w dziedzinie rozrywki, stylu życia i sportu.

WildBrain CPLG jest częścią 360-stopniowej struktury WildBrain, międzynarodowej, multidyscyplinarnej firmy, która w dowolny sposób łączy dzieci i ich rodziny na całym świecie za pomocą wysokiej jakości treści. Oprócz prowadzenia potężnego biznesu L&M, WildBrain jest producentem i dystrybutorem treści na żywo i animowanych dla najlepszych platform, w tym Netflix, Apple TV+, HBO Max, Amazon Prime Video, Hulu, BBC, Clan, Neox i innych. , między innymi. Jej pokazy cieszą się popularnością w ponad 150 krajach i na ponad 500 platformach. Ponadto czołowy region AVOD WildBrain (WildBrain Spark) oferuje jedną z największych sieci kanałów dla dzieci w YouTube, generującą miliardy wyświetleń miesięcznie i nawet jedną trzecią wszystkich dzieci w YouTube. Z prawie 13 000 półgodzinnej rozrywki w swojej bibliotece, jednej z największych na świecie, WildBrain jest domem dla Snoopy, Teletubbies, Strawberry Shortcake, Caillou i Inspector Gadget oraz wielu innych ofert.

Zdjęcie

Pau Pascual komentuje, że to kompleksowe podejście oferuje nam ekosystem WildBrain, od tworzenia treści po dystrybucję i produkty konsumenckie, wsparte szeroką możliwością analizy i pomiaru danych, która pozwala nam wyprzedzić konkurencję. Nowe nawyki związane z konsumpcją treści, w jaki sposób możemy lepiej zrozumieć potrzeby i obawy konsumentów związane z programami licencjonowania oraz być bardziej wydajnym podczas pracy i skupiania się na nowej licencji. Ten dodatkowy nacisk doskonale uzupełnia nasze podejście 360°, w którym każdy projekt jest wyjątkowy i ma swoją indywidualną strategię.

WildBrain CPLG reprezentuje własne marki wraz z rosnącym portfolio znanych na całym świecie marek rozrywkowych, w tym gier, muzyki, wiodących marek korporacyjnych, lifestylowych i sportowych.

W ten sposób WildBrain CPLG na przestrzeni lat stał się domem klasyków, proponując nieruchomości z wielką dziedzictwem i historią, ale także z aktualną propozycją. Dziś wiele z tych marek stało się prawdziwie globalnym fenomenem Popkultury, w tym Snoopy i Teletubbies, a także Pink Panther, Sesame Street, Hello Kitty, Sonic i inne. Programy, które widzisz, zyskują na widoczności i obecności w wielu kategoriach produktów.

Zdjęcie

Ponadto zespół kontynuuje rozszerzanie programu licencjonowania strategicznej usługi WildBrain CPLG, takiej jak emoji The Iconic Brand, o nowe licencje w kategoriach tekstyliów, środków higieny osobistej i słodyczy, a także tematycznych placów zabaw. Pau Pascual dodaje: Emotikony są wyraźnym przykładem synergii między ofertą WildBrain a tym, jak może ona wyjść poza tradycyjną koncepcję licencjonowania. Teraz, oprócz podstawowego oprogramowania, rozszerzamy również oprogramowanie marki o nowy emojitown IP, nową serię YouTube opracowaną przez WildBrain Spark. W ciągu zaledwie 8 miesięcy serial osiągnął ponad 100 milionów odsłon i jesteśmy pewni, że stanie się prawdziwym fenomenem.

Zdjęcie

Innym ważnym celem WildBrain CPLG jest uwielbiane truskawkowe ciastko, międzynarodowe zjawisko, które rozwijało się od wielu pokoleń w ciągu ostatnich 40 lat. Strawberry Shortcake powraca z nowym wyglądem, pełnym pewności siebie i mądrości dla dzisiejszych dzieci, w nowym serialu animowanym WildBrain, Berry in the Big City, dostępnym na YouTube, a wkrótce na Netflix i innych platformach. Nowe Truskawkowe Ciastko z zabawkami od Moose Toys oraz program franczyzowy obejmujący tekstylia, zabawki, jedzenie, aplikacje, publikacje i nie tylko. Strawberry Shortcake jest nawet w metawersie dzięki nowej grze Roblox.

WildBrain CPLG poszerza swoją wiedzę na temat licencjonowania w całym portfolio nieruchomości rekreacyjnych. Pau Pascual Komentarz: Nasze portfolio jest bardzo dynamiczne i stale się rozwija. Chcemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców na platformach, z których dzisiaj korzystają. Przykładem jest przebojowa seria filmów Netflix i Amazon Prime, Wikingowie Valhalla i Cobra Kai, a także The Boys, alternatywna seria superbohaterów, którą WildBrain CPLG rozszerza poza ekranem poprzez programy konsumenckie, takie jak niedawna współpraca z Ellesse. Podobnie rozprzestrzenianie się gier odniosło sukces w grze wideo Brawl Stars, dla której opracowaliśmy program licencjonowania obejmujący między innymi zabawki, higienę osobistą, powrót do szkoły, akcesoria, prezenty i lojalność.

Zdjęcie

W ramach nowego i rozwijającego się podejścia firmy do stylu życia, WildBrain CPLG odnosi wielki sukces z amerykańskimi uniwersytetami na Harvardzie i Yale, do których niedawno dołączył Uniwersytet Południowej Kalifornii. To były doskonałe marki lifestylowe. Odnosimy również sukcesy z innymi nieruchomościami, takimi jak marka sosu sojowego Kikkoman, a także Chupa Chups i inne marki Grupy Perfetti Van Melle czy marki napojów Malib i Absolut, dodaje Pau Pascual. W tym rosnącym portfolio lifestyle’owym wciąż pojawiają się nowe nieruchomości z różnych środowisk, ale ich potencjał jest ewidentny i ma zupełnie nowe podejście. Są to przypadki artysty Romero Britto, projektantki Agathy Ruiz de la Prada czy marki samochodowej Motul, a także marki Formuły 1 Sauber.

Pau Pascual podsumowuje: Jednym z kluczy do naszego sukcesu jest ciągłe dostosowywanie się do rzeczywistości. Elastyczność i dynamizm są fundamentalne dla naszej działalności, a dla WildBrain CPLG przyjęliśmy je jako własne podczas działania. Jesteśmy teraz prawdziwie globalni i mamy unikalną ofertę dla każdego partnera. Jest więcej w przyszłości. Bądźcie czujni!


You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *