Zankyu ląduje w Polsce | świat finansów

Zankyu ląduje w Polsce |  świat finansów

Zankyou Weddings, międzynarodowa platforma ślubna, wzmacnia swoją obecność w Europie po osiągnięciu strategicznego sojuszu w Polsce z z-Milosci, aby uruchomić największe narzędzie do planowania ślubów w kraju Europy Środkowej. Operacja ta zaowocowała ponad 90% wzrostem ruchu krajowego dla hiszpańskiej firmy, która jest już obecna w 20 krajach. Autogenerowany opis ze średnim zaufaniem „Ten sojusz oznacza dla nas wejście na jeden z najsilniejszych rynków w branży ślubnej w Europie za pomocą lokalnej firmy, która doskonale zna polski rynek ślubny, a także profil klienta. zacząłem z nimi współpracować, wzrost liczby użytkowników i ruchu jest niesamowity. Sieć jest zdumiewająca i wierzymy, że w nadchodzących miesiącach będzie duży potencjał wzrostu” – mówi Guillermo Fernandez Ripa, współzałożyciel i dyrektor generalny Zankyou Weddings.

Ze swojej strony Krzysztof Rzeszutek, współzałożyciel z-Milosci i CEO Zankyou Poland, podkreśla: „Dla nas to duży postęp, aby móc skonsolidować naszą lokalną wiedzę B2C z biznesem Zankyou B2B, a tym samym móc kontynuować to Growth jest w ważnym momencie w branży ślubnej.Po roku złożoności spowodowanej pandemią, 2021 był dobrym rokiem dla branży, ale jesteśmy pewni, że 2022 będzie prawdziwym boomem na śluby, zwłaszcza gdy jesteśmy razem z międzynarodowym standardem, takim jak Zankyou.”

Roczna wartość polskiego rynku ślubnego to ponad 7000 milionów złotych (ponad 1500 milionów euro); Natomiast narzeczeństwo wiąże się ze średnim wydatkiem około 8500 euro dla polskich par, które zwykle zawierają małżeństwo w wieku od 20 do 35 lat. Ponadto dane GUS przewidują prawdziwy boom na rynku ślubnym w nadchodzącym sezonie wraz ze wzrostem liczby uroczystości o 30% do 2022 r. i 20% do 2021 r., w porównaniu do 145 tys. w 2020 r. Niektóre liczby wejście na rynek Niedojrzała i rozdrobniona polska jest bardziej niż interesująca dla wiodącej hiszpańskiej platformy ślubnej w Europie i Ameryce Łacińskiej.

Polska branża sukien ślubnych to małe przedsiębiorstwa, z których wiele zostało zmuszonych do zawieszenia lub nawet zamknięcia swojej działalności. W tym scenariuszu z-Milosci i Zankyou Weddings utworzyły spółkę joint venture, która ma na celu zapewnienie dodatkowej pomocy parom i dostawcom usług weselnych w tym i nadchodzących sezonach” – mówi Guillermo Fernández Riba.

W związku z trudną sytuacją w branży ślubnej, Zankyou i z-Milosci.pl umożliwiają wszystkim dostawcom usług ślubnych bezpłatne tworzenie i publikowanie swoich profili. Profile te będą dostępne w serwisie Zankyou.pl, który będzie dodatkową przestrzenią do świadczenia Twoich usług ponad 540 000 rocznych klientów z-Miłości.pl oraz 787 000 panien młodych należących do grupy na Facebooku.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *