Obsługa klienta jest niezbędna, jeśli chodzi o budowanie dobrego wizerunku marki i budowanie lojalności wśród naszych użytkowników.
Na przykład, Firmy wdrażające strategię Customer Experience poprawiają satysfakcję i lojalność klientów o 60%.Jak powiedzieliśmy w tym artykule.
Co więcej, wiadomo, że Przyciągnięcie nowego klienta kosztuje więcej, niż utrzymanie tego, którego już mamy.Dlatego też dobrym rozwiązaniem jest wdrożenie strategii, która stawia klienta w centrum uwagi i stara się zapewnić mu jak najlepsze doświadczenia. Dobra decyzja z ekonomicznego punktu widzenia.
I Obsługa klienta jest niezbędna, gdy pojawia się jakikolwiek problem. Sytuacje te nie są łatwe do poradzenia sobie, ale są kluczowe, ponieważ możemy Wykorzystaj krytyczne momenty, aby zamienić niezadowolonego klienta w promotora naszej markiO ile uda nam się pomyślnie rozwiązać ten incydent.
Zdajemy sobie sprawę, że nie jest to łatwe, tym bardziej w coraz bardziej cyfrowym społeczeństwie. Transformacja cyfrowa, której byliśmy świadkami, ograniczyła zatem interakcje fizyczne Obsługa klienta w rękach profesjonalistów Centra telefonicznektóra stała się widoczną twarzą firm i zyskała ogromne znaczenie, jeśli chodzi o budowanie lojalności konsumentów i zapewnianie spersonalizowanych doświadczeń.
zatem, Trzeba to powiedzieć Centra telefoniczne Zapewniaj humanitarne i empatyczne interakcje oraz zapewniaj szybkie reakcje Aby odpowiadać na potrzeby klientów i zapewniać im najlepsze doświadczenia zakupowe.
Wskazówki, jak poprawić obsługę klienta
Przeglądarka.aiplatforma konwersacyjna oparta na sztucznej inteligencji, podkreśla niektóre strategie, które mogą pomóc nam dostosować się do wymagań coraz bardziej zaawansowanych technologicznie i wymagających klientów.
Empatia i aktywne słuchanie
Firma podkreśla, że firmy powinny Okaż zainteresowanie tym, co przydarzyło się Twoim klientom. „Oznacza to zwracanie uwagi na to, o co proszą, Zadawaj pytania, aby wyjaśnić problemy lub wątpliwości i uznaj swoje uczucia, aby je przewidzieć i potwierdzić. Na tej podstawie można go stworzyć Relacja zaufania między profesjonalistami Centrum Komunikacyjne I kupującyPonieważ jest to sposób na zapewnienie odpowiednich rozwiązań odpowiadających ich żądaniom” – podkreśla.
Wdrażanie narzędzi technologicznych
Poleca Visor.ai Wykorzystywanie narzędzi cyfrowych ułatwiających komunikację, zarządzanie, monitorowanie i ocenę działań związanych z obsługą klienta, Ponieważ pomaga i przynosi korzyści w szybkim i skutecznym rozwiązywaniu problemów.
Co więcej, takie rozwiązania Ułatwia pracę agentów i pozwala im skupić się na zapewnieniu dobrego doświadczenia klienta na doświadczeniu klienta, Zamiast wykonywać powtarzalne zadania, można je zautomatyzować, aby zaoszczędzić czas, zwiększając efektywność Twojej firmy.
Może być użyte Systemy zarządzania biletami, chatboty, aplikacje mobilne, sieci społecznościowe itp. Na przykład Gianluca Pereira, współzałożycielka Visor.ai, wskazuje, że konwersacyjne platformy AI „mogą pomóc skrócić czas oczekiwania, zautomatyzować powtarzalne zadania, personalizować wiadomości i gromadzić przydatne dane w celu ulepszenia usług”.
Szkolenie profesjonalistów
Firma tak radzi Przedstawiamy zespół Centrum Komunikacyjne zasoby i szkolenia, komentarz oraz dyskrecję niezbędną do optymalnego wykonywania swojej pracy. Dzięki temu nie tylko poprawisz swój trening, ale także… zachęta do stymulacji Dla profesjonalistów zajmujących się obsługą klienta.
„Moi pracownicy Centrum Komunikacyjne Musisz być na bieżąco z produktami, usługami, polityką i procedurami firmy, a także najlepszymi praktykami i trendami branżowymi. Ponadto ważne jest, aby pracownicy czuli się doceniani, wspierani i nagradzani za swoje wysiłki i wyniki.
innowacyjność i kreatywność
Visor.ai podkreśla, że w obsłudze klienta należy Stale poszukuj nowych sposobów na ulepszenie i różnicowanie usług świadczonych klientomDostosowując się do Twoich preferencji, potrzeb i oczekiwań.
Zwraca uwagę, że „można zastosować proces rozwiązywania problemów, który obejmuje identyfikację i analizę przyczyn, generowanie pomysłów, ocenę i wybór najlepszego rozwiązania oraz wdrażanie i monitorowanie wyników”.
Mierz i analizuj satysfakcję i lojalność
Nie ma sensu tego wszystkiego robić, jeśli nie będziemy później świadomi rezultatów. Niezbędne jest zbieranie i przetwarzanie informacji przekazywanych przez Klientów na temat ich doświadczeń z usługąAlbo przez Ankiety, komentarze i oceny, itp.
„Te daty Pozwala poznać Twój poziom satysfakcji i lojalności, a także zidentyfikować swoje słabe strony, sugestie i dostępne możliwości doskonalenia. W ten sposób firmy mogą modyfikować i ulepszać usługi, aby zwiększyć retencję i rekomendację swoich produktów lub usług.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”