Początkowa liczba dni wydarzeń zamykających we wpisach uczestników wyniosła 38 000, co oznacza wzrost o 40% w stosunku do 2022 roku.
Narzędzie do planowania spotkań, stworzone przez ANATO w celu ułatwienia spotkań między uczestnikami, dotarło do ponad 14 000 spotkań.
Turystyka z Kolumbii i ze świata zgromadziła się w jednym miejscu, podczas trzech dni 42. Targów Turystyki ANATO 2023, przestrzeni, w której ponad 1200 wystawców i partnerów wystawców odbyło udane spotkania w celu wzbogacenia oferty atrakcji turystycznych, z których będą mogli korzystać podróżujący w nadchodzące okresy świąteczne.
W przypadku tej okazji początkowa liczba dni wydarzeń zamykających, w których uczestniczyli uczestnicy, wyniosła 38 000, co oznacza wzrost o 40% w porównaniu z 2022 r. Ponadto narzędzie do planowania spotkań, stworzone przez ANATO w celu ułatwienia spotkań między uczestnikami, osiągnęło ponad 14 000 spotkań.
„Podkreślamy rolę, jaką odgrywają Dominikana, San Andrés, Providencia i Santa Catalina jako goście honorowi destynacji i bohaterowie tej edycji. Targi Turystyczne ANATO to niewątpliwie scena dobrych wiadomości dla Kolumbii” – powiedziała Paula Cortés-Calle, Prezes Federacji.
Jak co roku na krajowych platformach docelowych wyróżniały się kolor i kreatywność, a Nariño, Pasto i Quindío zajęły odpowiednio pierwsze, drugie i trzecie miejsce w tej edycji.
Po południu Minister Transportu Guillermo Reyes zwiedził stoiska i zgodnie z tym, co powiedział Prezydent Republiki Gustavo Petro, zwrócił uwagę na turystykę jako główny cel dekarbonizacji transformacji.
Podkreślił również znaczenie inwestycji w infrastrukturę. „Mamy konkretne cele na dużych lotniskach, takich jak Rionegro, Bogota, Santa Marta, San Andrés, Riohacha i Cali. Renowacja niektórych regionów Pacyfiku, Nariño, Amazonia, Coca, Huila i Valle jest już wdrażana, co pomoże ożywić gospodarki” – wyjaśnił.
Ze swojej strony wiceminister turystyki Arturo Bravo podkreślił sukces Targów Turystyki ANATO jako przestrzeni do osiągania celów turystycznych, pozostawiając obraz przekształcenia Kolumbii w bardziej zrównoważony kierunek oraz jako zobowiązanie do inkluzywnego i odnawialnego wzrostu . .
Wreszcie, wiceprezes Procolombia ds. Turystyki, Gilberto Salcedo, ujawnił surowe liczby: 55% zatrudnionych zgłoszonych podczas dużego nalotu na Columbia Travel Mart, podczas którego osiągnięto 38 milionów dolarów perspektyw biznesowych, 273 kolumbijskich przedsiębiorców i 225 INT. Biznesmeni z 31 krajów. Podkreślił, że pięć krajów, które wygenerowały największą liczbę firm to: Kanada, Stany Zjednoczone, Wenezuela, Meksyk, Peru i Chile.
„Zamykamy tę edycję imprezy przekonani po raz kolejny o wielkim zjednoczeniu tego sektora, o chęci wszystkich do pracy na rzecz takiej turystyki, o jakiej marzymy, i do dalszego pokazywania bogactwa każdej destynacji. Podkreślamy prezentację produkty, takie jak turystyka etniczna, turystyka odpowiedzialna i turystyka wspólnotowa i turystyka skoncentrowana na sztuce ludowej. Oprócz udziału Nikaragui, po raz pierwszy powrót Wenezueli „, zauważyła Paola Cortés-Calle.
„Freelance twitter buff. Typowy adwokat kawy. Czytelnik. Subtelnie czarujący przedsiębiorca. Student. Introwertyk. Zombie maniakiem.”