Walmart ogłosił, że obecnie zwraca pieniądze niektórym klientom, którzy zostali oszukani przy użyciu kart podarunkowych.
Amerykańska sieć detaliczna ujawniła, że zapewni poszkodowanym klientom 4 miliony dolarów odszkodowania. Jeśli więc jesteś jedną z tych osób, szybko udaj się do najbliższego sklepu i złóż wniosek o odpowiedni zwrot.
Doświadczenia ostatnich lat niestety wskazują, że tego typu oszustwa związane z kartami podarunkowymi stają się coraz powszechniejsze. Rzeczywiście, wśród Amerykanów nasilił się niepokój w tej kwestii. W tę zbrodnię bohaterowie uwikłani są w duże i ważne sieci sklepów, takie jak Walmart, Apple czy Amazon.
Metoda pracy
Sposób działania jest podobny w przypadku oszustw tego typu. Podają się na przykład za przedstawicieli obsługi klienta, a nawet urzędnika samorządowego.
Następnie proszą ludzi o zakup kart podarunkowych w konkretnym sklepie, a następnie proszą o podanie kodu kreskowego i numerów PIN. Oszuści wykorzystują bardzo częsty pretekst: proszą Cię o informacje umożliwiające sprawdzenie salda Twojej karty podarunkowej.
Innym „usprawiedliwieniem” okradania Cię jest to, że potrzebują numeru Twojej karty, abyś mógł pilnie uregulować saldo danej usługi. Na ten temat Walmart otrzymał wiele skarg od swoich klientów, którzy zgłosili oszustwa, których padli ofiarą.
Sieć detaliczna wdraża obecnie nową technologię, która ma chronić konsumentów i zapobiegać wpadnięciu ich w ręce oszustów.
Od 2018 roku Walmart zwrócił ponad 4 miliony dolarów klientom, którzy padli ofiarą tego typu oszustw w Stanach Zjednoczonych.
Jeśli jesteś jednym z nich, powinieneś Komunikuje się przez Natychmiast telefonicznie (888) 537-5503. To bezpośrednia linia Walmartu w USA. Możesz także złożyć skargę do Federalnej Komisji Handlu.
„Freelance twitter buff. Typowy adwokat kawy. Czytelnik. Subtelnie czarujący przedsiębiorca. Student. Introwertyk. Zombie maniakiem.”