Alexia Potellas, ponad trzy miliony powodów, by pojechać na Mistrzostwa Świata Kobiet

Alexia Potellas, ponad trzy miliony powodów, by pojechać na Mistrzostwa Świata Kobiet

To będzie Aleksy Potellas W mistrzostwach świata w piłce nożnej? „Na poziomie komercyjnym jest nie do pomyślenia, że ​​Botelas nie jest w Pucharze Świata. To aktualna Złota PiłkaPo tym, jak wygrywa go po raz drugi, zawiera szereg umów biznesowych ze sponsorami i sponsorami, które sprawiają, że nie ma sensu, aby się nie pojawiał. Nie bez powodu jest to znak firmowy, a najbardziej oczywistym scenariuszem dla piłkarza są Mistrzostwa Świata. Ponadto marki projektują kampanie, aby wykorzystać fakt, że ich sportowiec będzie Jedna z gwiazd imprezy” wyjaśnia jeden z dyrektorów międzynarodowej firmy zajmującej się odzieżą sportową.


Faktem jest, że Alexia Putellas stała się, oprócz piłkarskiego standardu na boisku, również Gwiazda mediów Jest twarzą różnych marek. Zacznijmy od Nike, z którym związany jest od 2013 roku I być może najbardziej zainteresowany zobaczeniem Botelasa na Mistrzostwach Świata z oczywistych powodów. Poza tym Katalończyk to obraz wizamarki samochodu Kobra (również sponsor Barcelony), od marki zegarków Hublotod firmy dermatologicznej Martiderm oraz od Allianzfirmę, z którą podpisała kontrakt w styczniu 2022 roku. W tych miesiącach Katalończyk odrzucił niektóre konkretne lub krótkoterminowe oferty sponsorskie, ponieważ jego ideą jest utrzymanie stałych relacji ze sponsorami.

2,7 miliona obserwujących na Instagramie

Wraz z nadejściem nagród indywidualnych Alexia wystrzeliła w górę w zakresie mediów społecznościowych, Jak Ballon d’Or lub lepiej. Półtora miesiąca po zdobyciu pierwszej Złotej Piłki, Botelas przeszedł z 400 000 obserwujących do ponad 1,2 miliona na Instagramie. Dziś, po zdobyciu drugiej Złotej Piłki, liczba ta wynosi obecnie 2,7 miliona.

Mimo to Alexia nie ma szczególnego interesu w zostaniu nią influencerzyWie, że jego mocną stroną jest trawa. Ale wie też, jak przekazać swoją pasję za pośrednictwem tego okna społecznościowego, a firmy o tym wiedzą. Zawodnik Barcelony ma blisko sto próśb o wywiady z Egiptu, Japonii, Polski i Argentyny.


Tak stwierdził dyrektor barcelońskiego biura YouFirst, agencji reprezentującej Botellas, w 2021 roku Potroił swoją cenę Po tym, jak został wybrany najlepszym piłkarzem na świecie. O ile wzrosła jego wartość z drugim? królowajak nazywany jest zawodnik Mollet del Valles w szatni Barcelony i reprezentacji narodowej, był najlepiej opłacanym zawodnikiem w drużynie przed tak gwałtownym wzrostem dzięki Z pensją około 150 tysięcy euro rocznie. Aby umieścić go w pozycji, pięć tysięcy euro mniej niż minimalne wynagrodzenie zawodowe dla gracza pierwszej klasy zgodnie z najnowszą umową.

Napięcie z Jorge Vildą

Teraz Alexia, która zarabia bardziej zasłużenie, znajduje się na rozdrożu. Dylemat między tym, czego domaga się serce, a tym, czego żąda głowa. Ciało najprawdopodobniej poprosi Cię o pozostanie w pozycji ze sztangą Nie wybieraj Jorge Vielda i wsparcie rówieśników. Zwłaszcza Barcelona, ​​która stała się najsilniejsza w pulsie z trenerem i federacją. Ale z drugiej strony są kontrakty z markami, Ponad trzy miliony obserwujących w swoich sieciach społecznościowych, którego sponsorzy używają jako wizytówki do reklamowania swoich produktów. Jeśli Potellas odmówi, bardzo łatwo może stracić patronat.

Być może motywowani tą presją, Katalończycy próbują załagodzić stanowiska między obiema stronami. Jest najbardziej opiekuńcza i związek ją zna. Dlatego Felda otworzyła mu drzwi, tak jak on to zrobił Z Jennifer Hermoso i Irene Paredes. Wszyscy byli zdecydowani w początkowych zamieszkach popierających grupę, chociaż Hermoso i Potellas nie byli obecni z powodu kontuzji. Alexia nie wysłała oświadczenia o zrzeczeniu się wezwania, ponieważ nie wyzdrowiała, a ten szczegół wykorzystała Vilda, aby wydostać ją z grupy rebeliantów.

Botele zaręczynowe

Potellas zawsze był zaangażowany w interesy grupy i misję dawania wizji Piłka nożna kobietOprócz wzmocnienia pozycji kobiet. Coś, co powtórzyła, potwierdzając swój związek ze swoim ostatnim głównym sponsorem, firmą Allianz: „Wsparcie Allianz jest dla mnie powodem do dumy i jestem pewna, że ​​połączymy siły, aby wysunąć sport kobiecy na pierwszy plan i wzmocnić jego zawodniczki. ”.


Ale teraz jest czas na podjęcie decyzji. Alexia jest na rozdrożu. the RFEF A Vilda czeka na nią z otwartymi ramionami, ale byłoby brzydko, gdyby Katalonka grała na mundialu, a jej koledzy z drużyny zostali w domu i oglądali ją w telewizji.

Ale, Presja pasterza jest silna I byłoby nie do pomyślenia, żeby czołowa gwiazda kobiecego futbolu nie pojawiła się na imprezie w Australii czy Nowej Zelandii. To królowa, aby przesunąć figurę.

You May Also Like

About the Author: June Wilkinson

"Pionier w mediach społecznościowych. Miłośnik muzyki. Zły student. Introwertyk. Typowy fan piwa. Ekstremalny webinnik. Fanatyk telewizji. Totalny ewangelista podróży. Guru zombie."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *