Amerykańska policja uważa gry wideo i tweety z kreskówek za wysokie ryzyko

Portal społecznościowy Facebook / Świergot / youtube / Instagram / Aktualności / niezgoda / Forum / kabel / WhatsApp

Nie, nie chodzi o problemy społeczne, nie chodzi o nierówności tworzone przez systemy gospodarcze, ani o legalną sprzedaż i nielegalny handel bronią, problemem są gry wideo i anime, a także inne produkty rozrywkowe. Powyższe może podsumować pomysł, który tworzy nową strategię dochodzeniową policji w Los Angeles w Kalifornii, której powierzono zadanie sklasyfikowania tweetów w różnych kategoriach.

Amerykańska policja monitoruje tweety dotyczące anime i gier wideo jako niebezpieczne

Zgodnie z informacjami otrzymanymi od Sieć wiadomości animeBrennan Center for Justice, mieszczące się na New York University School of Law, podzieliło się informacjami o operacji inwigilacji przeprowadzonej przez policję w Los Angeles w Kalifornii, która zebrała ponad 70 000 tweetów uznanych za obraźliwe, brutalne lub niebezpieczne w jakikolwiek sposób. . W związku z tym pojawiają się posty użytkowników Twittera na tematy polityczne, gospodarcze i popularne, ale co zaskakujące, w tych okolicznościach indeksowane są tweety dotyczące anime i gier wideo.

Wideo: BITS – gier wideo nie można obwiniać

W tym sensie informacje wskazują, że wśród tweetów, które policja z Los Angeles uważa za „niebezpieczne”, są takie, które biorą frazy lub obrazy z kreskówki, takie jak Naruto, wraz z innymi rozważanymi w ten sam sposób, ale w tych przypadkach zawierających frazy lub obrazy z gier wideo, z których jedno odnosi się do Goro Akechi z Osoba 5.

Zgodnie z klasyfikacją tych tweetów znajdują się one na swego rodzaju czarnej liście w kategoriach takich jak: „wewnętrzny ekstremizm i biały nacjonalizm”, „potencjalne zagrożenie”, „niepokoje społeczne”, „bezpieczeństwo wyborcze”, „konflikt armeńsko-azerbejdżański” i Amerykańska policja.

Niestety, władze USA zdają się nalegać na szukanie wszędzie poza prawdziwymi przyczynami problemów, zaniedbaniem, które od dziesięcioleci znaleziono jako sprawców, takich jak hipisi, rock z lat 70. i heavy metal. 80. hip hop rock 90. ​​teraz gry wideo.

W przypadku Meksyku nie jest inaczej, ponieważ prezydent Andres Manuel Lopez Obrador, Nalega na wskazanie rzekomego związku między używaniem gier wideo a przemocą wśród dzieci i młodzieży, próbując wyjaśnić problem dotyczący takich kwestii, jak kryzysy społeczne i gospodarcze dotykające społeczeństwo, rodziny i jednostki, korupcja, bezkarność, wskaźniki przestępczości i przestępczość zorganizowana.

Zostań tutaj na LEVEL UP.

fontanna

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *