Sztuczna inteligencja może zmienić wszystko, ale jedna rzecz wydaje się pozostawać niezmienna na zawsze: Reklamy w wyszukiwarkach.
Po urzekaniu nas integracją całej mocy ChatGPT w swojej wyszukiwarce, Microsoft ogłosił, że już eksperymentuje z włączaniem reklam do Bing z ChatGPT.
Nowe narzędzie (już zintegrowane z wyszukiwarką) zapewnia inny sposób wyszukiwania i uzyskiwania odpowiedzi. Po zadaniu zapytania rozszerzenie łączy się z Internetem, aby uzyskać dostęp do informacji w czasie rzeczywistym i zwraca odpowiedzi ze wszystkim, źródłem, z którego pobiera informacje, oraz linkami do tej strony.
Chociaż Microsoft od samego początku jasno dał do zrozumienia, że niektóre z tych linków mogą być linkami płatnymi, firma rozpocznie testy w celu włączenia większej liczby formatów do nowego narzędzia, wiele z nich we współpracy z witrynami poświęconymi tworzeniu treści.
oświadczeniem dot Blog BingaFirma wyjaśniła, że analizuje różne schematy, aby „przynieść większy ruch i wartość dostawcom treści z nowego Bing”. W tym celu wyszukiwarka może osadzać płatne linki, które wyświetlają więcej informacji, gdy użytkownik umieści nad nimi kursor. Ponadto badany jest format wyników wyszukiwania, aby dołączyć „migawki bogatej treści” obok odpowiedzi, a Microsoft mógłby dzielić się uzyskanymi przychodami z reklam z wynikami wyszukiwania. wzmacniacz dostarczających tę treść.
Inną opcją jest umieszczanie reklam na czacie i dzielenie się przychodami z partnerami, których treści generowały odpowiedzi na zapytania użytkowników.
Chociaż w tej chwili Microsoft dopiero zaczyna wymyślać pomysły.
Według oświadczenia Microsoft, codziennie Bing ma ponad 100 milionów użytkowników i generowanych jest ponad 100 milionów interakcji na czacie.
Publiczność już tam jest, a rozgłos prędzej czy później nadejdzie.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”