Call of Futy Warzone 2.0 w pierwszym tygodniu dotarło do 25 milionów graczy



Mimo że od jakiegoś czasu jesteśmy w szaleństwie „Battle Royale”, nadal wydają się one bardzo atrakcyjne dla graczy, zwłaszcza w połączeniu z popularną serią, taką jak Call of Duty. Krótko po wydaniu „remake’u” Modern Warfare II, Activision-Blizzard wypuścił drugą generację COD: Warzone, nazwaną Call of Duty: Warzone 2.0, Battle Royale.

O sile COD Epic dodaje fakt, że tytuł ten jest darmowy, więc jego sukces był praktycznie z góry przesądzony, a fakt ten potwierdza 25 milionów graczy przed ukończeniem pierwszego tygodnia (zaledwie 5 dni).

Nowa mapa i różne innowacje w trybach gry, uzbrojeniu i akcesoriach wnoszą powiew świeżości do poprzedniej gry Warzone, tytułu, który zawojował szczyt fali Battle Royale wraz z innymi grami, takimi jak PUBG czy Fortnite.

Geeknetic Call of Futy Warzone 2.0 zdobywa 25 milionów graczy w pierwszym tygodniu 1

Warzone 2.0 to tytuł łączący PC, Xboksa One, Xboksa Series X, Series S, PlayStation 4 i PlayStation 5. Ten sukces uatrakcyjni zakup Activision-Blizzard przez Microsoft, proces, który gigant z Redmond rozpoczął na początku roku i nadal podlega nadzorowi różnych organów regulacyjnych.

Koniec artykułu. Powiedz nam coś w komentarzach!

Redaktor artykułu: Antonio Delgado

Antoniego Delgada

Inżynier komputerowy z wykształcenia, pisarz i analityk sprzętu w Geeknetic od 2011 roku. Uwielbiam dostawać wszystko, co przychodzi mi na myśl, zwłaszcza najnowszy sprzęt, który otrzymujemy tutaj do recenzji. W wolnym czasie majstruję przy drukarkach 3D, dronach i innych gadżetach. Za wszystko tutaj masz mnie.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.