Skomentował to Adam Kisiński, prezes CD Projekt RED Cyberpunk 2077 osiągnął już „zadowalający” poziom stabilności i wydajności, chociaż potwierdza również, że będą kontynuować prace nad tytułem, aby naprawić bardziej szczegółowe problemy i ulepszyć niektóre systemy gry, o które prosili sami gracze.
Kiciński zaprezentował te dane podczas GPW Innovation Day, jak informowaliśmy TVN24 Nasi koledzy tłumaczą IGN Polska. CEO firmy omawia najnowsze łatki Cyberpunk 2077 Komentarze do pracy zespołu deweloperskiego w ostatnich miesiącach:
„Osiągnęliśmy już satysfakcjonujący poziom [de estabilidad]. Pracowaliśmy również nad ogólną wydajnością i jesteśmy z tego całkiem zadowoleni. Oczywiście naprawiliśmy również błędy i nadal będziemy to robić. Będziemy wprowadzać reformy w ogólnych systemach, co do których gracze wskazali, że należy je ulepszyć.
Kiciński nie wdawał się bardziej szczegółowo w te kwestie ani o to, które systemy zostałyby ulepszone na prośbę samych graczy, ale wszystko, co mówi, odnosi się do reakcji policji w grze, syntetycznych zachowań i ulepszeń NPC. W dostosowywaniu głównego bohatera.
Od premiery Cyberpunka 2077 minęło dziewięć miesięcyKtóry od tej chwili był pełen problemów i nieporozumień. Niedawno dowiedzieliśmy się, że Sony w końcu pozwoliło, aby gra trafiła do sprzedaży w PlayStation Store, chociaż komentują również, że w wersji na PS4 nadal występują błędy i nie zalecają grania na tej wersji.
CD Projekt RED obiecał też więcej ulepszeń i aktualizacji poprzedniej generacji wersji gry, która została najgorzej potraktowana pod względem wydajności.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”