Co to jest token kibica? Kryptowaluta zwiększająca dochody klubów piłkarskich

różne zespoły ligowe –BarcelonaA Sportowieca ostatnio Walencja s LevanteJuż działają lub zamierzają to zrobić, używając Fan Tokena, kryptowaluty, która daje prawo do głosowania na decyzje klubowe w zamian za nagrody i ekskluzywne doświadczenia dla każdego podmiotu. Walencja będzie nosić własny symbol kibica (własna kryptowaluta) jako główny sponsor i sponsor Całe Levante wyprzedane w kilka sekund

Po aktywacji wyprzedaży

We wtorek 13 lipca, podobnie jak w przypadku najlepszych klubów na świecie, takich jak

Paris Saint-Germain, Juventus, Mediolan i Manchester City

m.in. oprócz selekcji takich jak

Argentyna

za

Portugalia

, Oprócz

Przywileje

z

NBA

(

Boston Celtics

) lub różnica

Formuła 1

(Alfa Romeo). Nawet to samo

Mourinho

Służył jako obraz roszczenia dla

Rzym

Aby reklamować tę inicjatywę biznesową. Ikona wentylatora to przede wszystkim środek

Zwiększ dochody klubu

Piłka nożna, jaka się staje

Nowe sposoby zarabiania na fanach.

Partnerzy i sympatycy są af

główny aktor

I więcej w czasie, gdy skutki epidemii były odczuwalne w

Niski dochód klubu

I zmuszając go do trzymania się z dala od mas. Do teraz

Fani byli źródłem dochodu

Kupować bilety i produkty, redukując relację do czystej i prostej wymiany handlowej, jak każdy konsument w domu towarowym. Żeton kibica

Wykorzystaj swoją pasję i osobiste zaangażowanie

Kto jest fanem swojego zespołu i co się dzieje?

Poza wydawaniem pieniędzy na koszulki i bilety

i oficjalne produkty, bo to daje nowość

Być w stanie wpływać na niektóre decyzje klubu

Wśród nich są wspólnicy, a nawet udziałowcy.

Zespoły „gamify” interakcje

Z jego fanami przez

ikony

– Cena prawa do udziału w ankietach (1 żeton = 2 euro to cena Salii) – i kibiców

Znalezienie nowych sposobów wspierania swoich zespołów

jak również od

Weź udział w niektórych decyzjach

wewnętrzne, jak

Piosenka do grania, aby świętować cele

Albo co

Logo powinno wyświetlać tablicę wyników wideo

Ze stadionu w określonym terminie, żeby wymienić tylko kilka. jak wszyscy

herezja

, i więcej określane jako

kryptomoni

, jest dużo

Wątpliwości co do jego bezpieczeństwa, niezawodności i zalet

. Pierwszą rzeczą, którą należy wiedzieć, jest to, że za tym cyfrowym zasobem o nazwie Fan Token

Chili

, jeden z

Wiodący globalni dostawcy technologii blockchain

[la base de datos que permite el funcionamiento descentralizado de las criptomonedas] Do sportu i rekreacji. Chili ma specjalizację

W sportowym świecie kodowania

Rozrywka przez

Platforma udostępniania

Dla fanów drużyn sportowych.

Wymienny dożywotni kupon

Token, termin o wspólnym i głównym pochodzeniu w dzisiejszej gospodarce cyfrowej

Kod

Jest to angielski dźwięk oznaczający „

Kod

“O”

Szyld

‘, ale oznacza również rozszerzenie

voucher lub voucher

Ten papier lub tektura

idź odkupić

całkowicie lub częściowo a

Producent

w instytucji. Termin ten stał się popularny w

Festiwale muzyczne

w formie ‘

dokumentacja

„(Jedno z jego znaczeń) jest wykonany z plastiku, aby zwiększyć bezpieczeństwo przy dużych tłumach. Zastosuj do

Metody Płatności

, ten nowy termin oznaczający gospodarkę cyfrową to system, który:

Eliminuje konieczność ujawniania danych bankowych

Prawdziwe dane użytkownika w celu zwiększenia bezpieczeństwa operacji cyfrowych. Ale co czyni je wyjątkowymi?

‘wentylator’

Kod to

Udostępnianie fanów

Do zespołu i niższy ich rozkład sprawia, że

artykuły kolekcjonerskie

Z oczekiwaniem wzrostu jego wartości ekonomicznej w przyszłości. .

Proces jest prostszy niż się wydaje

, ale trzeba się liczyć

Połączone różne koncepcjeمفاهيم

.

Aplikacja mobilna „Partners.com”

Sondaże klubowe są publikowane, ale do udostępnienia

Musisz być właścicielem tokena

(waluta) danego klubu, tj.

Dostarczone przez Chiliz ($CHZ)

I to oni dają akcje – jak prawo do giełdy – by być częścią tego nowego społeczeństwa. wartość tokenów

Wyrażona w EUR i USD CHZ

Jest kupowany z tej samej platformy „Partners.com”.

Cena początkowa

W tych ostatnich przypadkach (Levante i Walencja) będzie tak

1 token = 2 euro

.

ikony

Ponadto służą również jako

Punkty nagradzające lojalność

i pozwól

Dostęp do rabatów

Aby zakupić oficjalne towary lub z inicjatywy każdego klubu wziąć udział w wyjątkowych przeżyciach (wycieczki zespołowe, bilety do specjalnych miejsc na stadionie lub ekskluzywne przedmioty, takie jak ubrania do gry). Na

2020 było ponad 9 milionów ikon

W obiegu, z

Wartość rynku przekroczyła 47 milionów dolarów

, w zależności

ekspansja

, który dostarczył niektórych

30 mln odsetek dla klubów partnerskich

. W Chiliz czekają

Pomnóż tę liczbę przez cztery

W tym roku 2021.

Pytania i odpowiedzi, aby zrozumieć, jak działa kod wentylatora

Co to jest token kibica?

Syn

zasoby cyfrowe, które są „kolekcjonerskie”

Kiedy płacisz kwotę, która reprezentuje

Własność prawa do głosowania i dostępu do nagród i doświadczeń

Ekskluzywny i dostosowany do każdego klubu. Tokeny fanów, jak każda kryptowaluta, są wymienialne, tj.

Możliwość wymiany na inne “towary”

Takie jak doświadczenia VIP, oficjalne produkty, bilety lub jakakolwiek inna inicjatywa wymyślona przez Kluby.

Gdzie jest używany token kibica?

Nie ma raczej ustalonej platformy dla każdego klubu

Korzystają z aplikacji mobilnej

socjos.pl

Co pozwala kibicom piłki nożnej

Współpracują ze swoimi zespołami w nowy sposób,

Możliwość uczestniczenia po raz pierwszy w mniej lub bardziej ważnych decyzjach klubu poprzez ankiety.

Paradoks Walencji

Oficjalny Sponsor z ocenzurowanymi komentarzami

Walencja

W czerwcu ogłosił, że jego token VCF

Zostań głównym sponsorem

Dla klubu na sezon 2021-22, co tak naprawdę jest sposobem na promocję tego nowego narzędzia, którego twórcy zamierzają szybko się rozprzestrzenić. – Kibice zawsze będą w centrum futbolu, a innowacje i technologia utrzymają tę tradycję przy życiu – powiedział Valencia w swoim oświadczeniu. Sprzeczność na Mestalla polega na tym, że właśnie teraz

Komentarze są zabronione we wszystkich sieciach społecznościowych

. i drugi

inicjatywa międzynarodowa

W weekend 30 kwietnia w proteście przeciwko nadużyciom i przemocy w sieciach, ale potem zamknęli odpowiedzi.

Jakie decyzje otwierają kluby dla kibiców?

cały sezon

Kluby uruchamiają różne rodzaje ankiet

To pozwoli

Wpływ fanów na powiązane kwestie

zwykle z

obrazek

Dla klubu pomimo swobody inicjatywy, a nawet

Zaproponuj, zaczynając od jedenastej

w przyjaznej. najnowsza ankieta .

Sportowiec

Na przykład zapytaj o preferowany przez oficjalnego trenera projekt na nadchodzący sezon (pomiędzy dwiema opcjami). Możesz również głosować na

Hasło, że należy nosić insygnia kapitana

Przesłanie na fasadzie stadionu… cokolwiek przychodzi na myśl, co sugeruje opcje, a jego wynik jest wiążący

Czy każdy fan może głosować?

Tak

A

Jeśli masz token kibica

z odpowiedniego klubu. Aby wziąć udział w tych głosowaniach, jedynym wymogiem jest to, aby Klub przez cały czas określał ilość Tokenu Kibica. W tym przypadku,

Fan może głosować tyle razy, ile pozwala na to liczba posiadanych Tokenów Fanów

. Im więcej ważysz, tym więcej głosujesz i tym więcej masz opcji, aby wygrać nagrody i nagrody.

Co jeszcze możesz zrobić z tokenem kibica?

służyć za

Dostęp do ekskluzywnych ofert klubowych i zniżek

i ich sponsorów, dając możliwość kupowania lub zdobywania doświadczeń VIP (podróżuj z drużyną, śledź mecz z lokalizacji premium) i kontaktuj się z innymi fanami poprzez czaty, gry, konkursy itp.

Rekord prędkości Levante

100 000 tokenów fanów jest używanych w 2 sekundy!

Levante

Pobił niesamowity rekord dzięki ofercie publicznej FTO (Fan Token Public Offering) we wtorek 13 lipca. Ich nie ma

100 000 na sprzedaż

Został wyprzedany w dwie sekundy! Z Socios.com wskazali, że token kibica Levante został zakupiony z krajów takich jak

Turcja, Polska, Francja, Japonia, Brazylia, Wielka Brytania, Niemcy, Arabia Saudyjska,

Oprócz

Hiszpania

, Na pewno. To prawda, że ​​była to bardzo ograniczona oferta – w rzeczywistości leży to w szczególnym charakterze monety – ponieważ na przykład milion członków portugalskiej drużyny zostało zwolnionych w środę.

Jak kupowane są kody wentylatorów?

Przez

Aplikacja Partners.com

To on go używa

Kryptowaluta Chile

$CHZ, które należy uzyskać z góry (cały proces odbywa się bez wychodzenia z aplikacji), poprzez

Bramka płatności kartą kredytową lub debetową

.

Kiedy można go kupić?

To bardzo ważne, ponieważ

Nie zawsze dostępne

. Podobnie jak w świecie kryptowalut, uruchomienie odbywa się poprzez ICO (wstępna oferta monet), Fan Token będzie miał

FTO (wyświetlanie tokenów wentylatora)

w jakimkolwiek

Platforma będzie wydawać monety przez ograniczony czas

(kilka dni). Stamtąd więcej monet można kupić tylko poprzez wymianę z innymi użytkownikami.

Ile kosztują kody wentylatorów?

Większość klubów i federacji

Umówiłam się na cenę od 2 euro

Dla każdej ikony wentylatora. uspokój się

Limity zakupów na fana

, z myślą o rozszerzeniu jej zastosowania na jak największą liczbę fanów. Pewnego razu

Od pierwszego pokazu

Start, cena tokenów kibica zostanie ustalona

Na podstawie podaży i popytu

. Ale mogą być na przykład kolejne zagraniczne organizacje finansowe

AFA wykorzystuje atrakcyjność reprezentacji Argentyny

z oceną

Finał Pucharu Ameryki.

Czy kupowanie kodów wentylatorów jest bezpieczne?

technologia blockchain

Specjalnie przeznaczony do umożliwienia użytkownikom

Bezpiecznie udostępniaj cenne dane.

Platforma Socios.com

Zapewnia, że ​​wykorzystuje bardzo zaawansowane metody

i skomplikowanych aplikacji komputerowych, którymi niezwykle trudno jest manipulować

piraci

. Ponadto, tworząc publiczny rejestr, który gromadzi komunikację między wszystkimi użytkownikami, technologia blockchain

Zapewnia bezpieczeństwo i integralność

dla całego procesu.

Czy można go sprzedać, gdy już go nie chcesz?

Tak

Może być sprzedawany za pośrednictwem tej samej platformy

zakupione, ale po cenie ustalonej przez podaż i popyt w danym czasie. Może być wyższa niż cena zakupu – jak teraz w przypadku Manchesteru City – lub niższa, co również odbywa się automatycznie.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Freelance twitter buff. Typowy adwokat kawy. Czytelnik. Subtelnie czarujący przedsiębiorca. Student. Introwertyk. Zombie maniakiem."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *