coca cola Współpraca z producentem gier wideo, gry zamieszek, Do Stwórz nowy smak Limitowana edycja we współpracy z liga legend. Po raz pierwszy firma zajmująca się napojami nawiązała współpracę z firmą zajmującą się grami wideo i towarzyszą jej misje i emotki w League of Legends. Coca-Cola wypuszcza również kryształy Nexusa w miastach na całym świecie, w tym w Los Angeles, Szanghaju i Meksyku.
On Smak, nazwany „+XP”, to najnowszy z serii kreacji, które firma wprowadziła na rynek w tym roku. Pracował z różnymi artystami, takimi jak hiszpański piosenkarz i autor tekstów RozaliaArtysta muzyki elektronicznej Pianka.
Gry Riot Dodał też, że zrobił swoje Cele z motywem Coca-Coli Do Odblokuj limitowaną edycję „Ultimate” Feelings w grze wideo. the aktywacja dostępne od Od 7 czerwca do 18 czerwca br. Ponadto gracze Oni też mogą Zostań mistrzem League of Legends Zrób sobie z nim selfie Filtr Coca-Coli na Instagramie.
„Ostateczny” smak League of Legends obiecuje „posmakować punktów doświadczenia” Zawiera logo Coca-Coli w złotym plastiku owinięte wokół tradycyjnej plastikowej butelki Coca-Coli. Oświadczenie nie mówi, jaki będzie miał smak, ale potwierdza, że będzie dostępny tylko na „wybranych rynkach”, w tym w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Ta współpraca to już drugi raz, kiedy Coca-Cola współpracuje z Riot. Początkowo zaangażowany w League of Legends: Wild Rift, tworząc „wyjątkowe doświadczenia dla fanów”, sponsorował także nagrody Esports Awards i współpracował z brytyjską drużyną e-sportową Guild Esports.
Ta współpraca z Riot Games pozwala nam nadal ulepszać platformę Coca-Cola Creations o zupełnie nowy smak, który wspiera naszą wspólną misję stawiania fanów i graczy na czele wszystkiego, co robimy. Coca-Cola Ultimate, nasza siódma kreacja Coca-Coli, ma niesamowity design, odblokowuje + XP Flavour XP dla graczy w ich podróży i poprawia ich wrażenia z gry.
Oana Vlad, starszy dyrektor ds. strategii globalnej, The Coca-Cola Company
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”