Darwinizm i komunikacja – Levante-EMV

Karol Darwin wyjaśnił w swojej książce O powstawaniu gatunków, że przetrwają najsilniejsze i najinteligentniejsze gatunki, ale raczej te, które przystosowują się do najszybszych zmian. Jeśli zastąpimy działaniem gatunki, uzyskamy spójny obraz obecnego środowiska, z którym organizacje stykają się we wszystkich aspektach, ale w szczególności w zakresie łączności.

Prawda jest taka, że ​​społeczeństwo, technologia i komunikacja firmy toczą wyścig na dno, którego celem jest osiągnięcie na czas cyfrowej transformacji biznesowej. Od procesu produkcyjnego, poprzez komunikację i zakończenie sprzedaży. Zmieniły się nawyki kupna i sprzedaży. Dlatego ludzie i ich firmy muszą dostosować się do nowych potrzeb, które pojawiły się wraz z cyfryzacją, niekończącym się procesem, który musimy przekształcić w nawyk, nowy cyfrowy nawyk.

Numer Communications Manager został od pewnego czasu ustandaryzowany jako narzędzie zmiany dla firm i organizacji. I zaliczam do tego kosmiczne stowarzyszenia i podmioty, które muszą łączyć wszystko bez asemblerów, zdecydowana większość.

Z tego powodu konieczne jest odnowienie procesów, które umożliwiają rozwój nowych wzorców pracy i interakcji z technologią i tylko w ten sposób możemy przetrwać w epoce transformacji, w której generowanie szans wynika z jak najlepszego wykorzystania zmian zachodzących w środowisko. W czasach zamieszania każdą zmianę powinniśmy postrzegać jako ogromną zaletę zmiany procesów i poprawy naszych wyników.

Namacalny fakt posiadania większej wypłacalności lub lepszego produktu lub usługi nie zwalnia nas z ryzyka zniknięcia. Nie ma znaczenia, czy jesteś duży czy mały. Firmy i organizacje muszą dostosować się do zmieniających się zachowań w społeczeństwie. Jedynym sposobem na przetrwanie jest stanie się firmą cyfrową, w której oprogramowanie jest istotną częścią wszystkich naszych działań. Mierz, mierz i mierz to jedyny sposób, aby dowiedzieć się, co działa i że jesteśmy na dobrej drodze.

I w tej części pomiaru Dircom musi wyposażyć się w elementy, które pozwolą mu uzyskać odmienne informacje, aby stworzyć najlepsze strategie budowania reputacji firmy.

Dlaczego cyfrowy darwinizm jest niezbędny w naszej komunikacji?

Przykładem szybkości tej cyfrowej transformacji jest własny zakład Marka Zuckerberga, ponieważ wygląda na to, że metawersum nieuchronnie będzie kolejnym wielkim cyfrowym skokiem, jaki dokonamy w nadchodzących latach. Jak wiemy, jest to bardzo interaktywny wirtualny świat, w którym będziemy wchodzić w interakcje za pośrednictwem awatarów i będziemy mogli zdobywać wszelkiego rodzaju produkty i wynajmować różne usługi.

Nawiązuj nowe znajomości w dowolnym miejscu na świecie, twórz zasoby, organizuj lub bierz udział w różnego rodzaju wydarzeniach i wielu innych rzeczach. A wszystko to w czysto wirtualnym środowisku. Pojawią się nowe role komunikacji metaverse, do których będziemy musieli szkolić m.in. gawędziarzy, organizatorów wydarzeń czy specjalistów ds. komunikacji i marketingu.

Jesteśmy przyzwyczajeni do odpowiadania na pytania i natychmiastowego komunikowania się z dowolną częścią świata. Możemy kupować o każdej porze i z dowolnego miejsca, rozstrzygać wątpliwości dotyczące naszych usług i produktów, konsultować się z innymi użytkownikami, wyrażać opinie i wiele innych działań. Coś, co zmusza nas do nie opuszczania czujności i integrowania cyfrowej transformacji z naszym DNA Dircom.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.