Disney+ rozpoczął swój plan od reklam w USA i okazuje się, że nauczył się na błędach popełnionych przez Netflix

Wiedzieliśmy, że w te Święta Disney+ wprowadzi nowe ceny i plany z reklamami w USAruch, który będzie miał również wpływ na Hiszpanię, ale w 2023 r. W końcu nadszedł ten dzień i platforma streamingowa Zaktualizował swoją ofertę abonamentowąWraz ze wzrostem cen.

Przed tymi ostatnimi zmianami Disney+ w USA oferował jeden plan za 7,99 USD miesięcznie (80 USD rocznie). Teraz, jeśli chcesz nadal płacić tę samą kwotę, będziesz musiał zaakceptować reklamy, które będą z nią związane, ponieważ ta subskrypcja stała się Disney + Basic, który zawiera reklamy obniżające jego cenę.

Disney + Premium, nowy plan platformy streamingowej

8 grudnia przyszła kolej na nowego bohatera. To jest Disney + Premium, który jest subskrypcją bez reklam i kosztuje 10,99 USD miesięcznie lub 109,99 USD rocznie. Być może, jeśli śledzicie najnowsze ruchy Netflixa, zastanawiacie się, czy zaszły zmiany w katalogu i jego jakości. Zobaczmy.

Obsługiwane przez reklamy plany Netflix i Disney + są bardzo różne. Pierwsze wyświetlenie kosztuje 6,99 USD miesięcznie (5,49 EUR)i Ma zepsuty katalog i nie działa na niektórych urządzeniachz jakością transmisji ograniczoną do 720p, a subskrybenci mogą z niej korzystać tylko na jednym urządzeniu naraz.

plan Niska cena Netflix nie pozwala również na pobieranie treści do późniejszego oglądania w trybie offline, co jest możliwe w innych planach firmy. Każda reklama ma średni czas trwania 20 sekund i można wyświetlić wiele reklam. Tak więc w reprodukcji mogą dodać około 4 lub 5 minut reklamy na godzinę.

Jeśli mówimy o Disney + Basic, przekonamy się, że firma Mickey umożliwia odtwarzanie treści w rozdzielczości do UHD 4K i wprowadza technologie wyświetlania HDR10i Dolby Vision oraz rozszerzony współczynnik proporcji z IMAX Enhanced. Również Oferuje pełny katalog treści tjbez ograniczeń licencyjnych.

Ponadto propozycja Disneya pozwala na jednoczesne odtwarzanie treści na maksymalnie czterech urządzeniach. Każda reklama może trwać 15, 30 lub 45 sekund, a te reklamy mogą dawać w sumie cztery minuty reklamy na godzinę, chociaż firma twierdzi, że treści dla przedszkolaków będą wolne od takich reklam.

Oczywiście Disney+ Basic też będzie miał swoje ograniczenia. Nie można pobrać treści. Ponadto w momencie premiery w Stanach Zjednoczonych nie posiadał funkcji GroupWatch, która pozwala zaprosić do przeglądania treści nawet sześć osób jednocześnie. Nie jest również kompatybilny z Apple Share Play s Dolby AtmosChociaż, według rzecznika firmy, mają nadzieję uwzględnić te ostatnie opcje w przyszłości.

Użytkownicy, w przypadku USA, mają dostęp pasek Aby subskrybować podstawową usługę wraz z innymi ofertami firmy, takimi jak Hulu i ESPN +. W każdym razie wydaje się, że Disney nauczył się na błędach Netflixa.

Jak widzimy, plan Netflix Basic i Disney+ Basic różnią się zasadniczo. Chociaż obie propozycje koncentrują się na reklamie, pierwsza jest nieco tańsza, ale oferuje nieco ograniczone wrażenia, a druga jest nieco droższa, ale oferuje prawie wszystkie korzyści pełnej subskrypcji.

Dopiero okaże się, jak użytkownicy zareagują na nowe oferty subskrypcji wspierane reklamami. Jeśli weźmiemy pod uwagę koszt obecnego abonamentu Disney+ w Hiszpanii, Plan z reklamami może kosztować 8,99 €, jeśli jest dostępny. Koszt planu Netflix Ads, jak wspomniano, wynosi 5,49 euro.

W Xatace: Disney zaciska pasa: wskazuje na zawieszenie zatrudniania i redukcję zatrudnienia w celu osiągnięcia wydajności

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.