Dragon Quest XII: The Flames of Fates ukształtuje następne dziesięć lub dwadzieścia lat sagi

po sukcesie Dragon Quest XI: Echa z zagubionej przeszłościPrzyszłe planowanie sagi JRPG trwa w środku Kwadratowy Enix. Kolejna rata nazywa się Dragon Quest XII: Płomień Przeznaczenia s Już w fazie rozwoju, ale jest jeszcze wiele do zrobienia. Nic dziwnego, że japoński koncern ma duże ambicje, jak sugerują słowa Yosuke Matsudy, prezesa firmy. W rozmowie z Weekly Famitsu wyjaśnił, że ta część pomoże ukształtować co najmniej następną dekadę gier z serii Dragon Quest.

Dragon Quest XII jest rozwijanyي Patrząc na następne dziesięć czy dwadzieścia lat sagiChociaż istnieją części, które wciąż są „zgodne z tradycyjnym wizerunkiem Dragon Quest”, zapewnia, „nowe przedmioty są również niezbędne”. „W końcu jako marka zawsze musimy wprowadzać innowacje”.

Zostanie zbudowany na Unreal Engine 5

Silnik graficzny wybrany przez studio kierowane przez Yujiego Horii to Unreal Engine 5, nowa wersja technologii Epic Games. Square Enix wybrał ten silnik w wielu swoich projektach, choć istnieją własne silniki, takie jak Luminous, używane w grach takich jak Final Fantasy XV czy Forspoken Future. Jednak Dragon Quest XI, Final Fantasy VII Remake czy Kingdom Hear 3 opierały się na Unreal Engine.

Dragon Quest XII: The Flames of Fates nie jest jedyną grą wideo z trwającej serii. Square Enix to remake w wersji 3, który będzie korzystał z stylu wizualnego bardzo podobnego do Octopath Traveler, tj. mają Nazywa się HD-2D. Ten tytuł jest zaplanowany na 2022 rok, ale wciąż bez dokładniejszej daty. Jeśli chodzi o dwunastą część, do jej wydania wydaje się, że jest jeszcze daleka.

źródło | Famitsu (przez Jimatsu)

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *