Eksperci rynku uważają, że może rosnąć w Polsce i Niemczech

The Rynki europejskie Są jednym z mocnych punktów zainteresowania tych, którzy produkują czerwone owoce w Hulwa. Dziś jest drugi dzień Huelva Red Fruits VII Międzynarodowy Kongres Prowadzone są eksperckie analizy rynku niemieckiego i polskiego.

Uczestniczyli w harmonogramie prac na nowych rynkach wschodzących dla sektora czerwonych owoców Agnieszka Wrig, polski eksporter Ewa-Bis; Y Hans-Christophe BehrZastępca Dyrektora Niemieckiego Instytutu Doradztwa Rolniczego AMI.

Agnieszka Wrig, polska eksporterka Ewa-Bis.

Wryk obiecał, że hiszpańska produkcja jagód jest „bardzo ważna dla polskiego rynku”, bo na to pozwala Zakończenie obowiązkowego sezonu. Dzieje się tak pomimo faktu, że Polska jest już dziewiątym co do wielkości producentem jagód na świecie.

Ten polski ekspert zapewnił, że konsumenci w jego kraju oczekują „jakości i świeżości” i wyjaśnił, że konsumenci o wysokich dochodach są „ważni”. Hiszpańscy konsumenci czerwonych owocówDostępne, gdy nie ma słupów”, kupując więcej niż siedem kilogramów owoców na osobę rocznie.

Wysoka jakość

Niemiecki Hans-Christophe Behr Wyjaśnił konsumentom w swoim kraju, że „czerwone owoce wymagają wysokiej jakości” znajdujące się w hiszpańskich jagodach, które od miesięcy są obecne na niemieckich rynkach, w zależności od wahań klimatycznych w Bawarii.

Behr wyjaśnił, że truskawka jest najczęściej spożywanym czerwonym owocem w Niemczech Jagody i maliny. Łącznie w ubiegłym roku na rynek niemiecki wyeksportowano 87 000 ton hiszpańskich jagód, co daje dobre wyobrażenie o znaczeniu hiszpańskiego eksportu do tego kraju.

Jednak hiszpańskie czerwone owoce są tańsze niż owoce niemieckie do ostatecznego spożycia w tym kraju. „Sekret tkwi w systemie, który traci swoje zaangażowanie na dłuższą metę” – powiedział Behr.

Nowość

Drugi dzień Kongresu koncentrował się na innowacjach w sektorze czerwonego maku i odbył się w rękach konferencji Piotr PiotrDyrektor generalny Befoodlab, firmy specjalizującej się w badaniach i rozwoju oraz w przemyśle spożywczym, przekonywał, że „przeprojektowanie przyszłości czerwonych owoców”.

Wyjaśnił, że konsumenci są „codziennie bardziej złożoności” z wieloma smakami i apetytami, które zależą od wielu czynników, dla których określił to jako „niezbędne”, opisując, jak branża czerwonych owoców „dostosowuje się do tego nowego problemu poprzez innowacje”.

Szef Befoodlab obiecał, że „Huelva może być świetnym punktem odniesienia w innowacjach spożywczych związanych z czerwonymi owocami” i zachęcał firmy z branży do dostosowania się do nowych realiów, jakich oczekują konsumenci. W ten sposób dał przykłady takich produktów jak ocet, proszki przeciwutleniające, miazgi, błonnik, kosmetyki i tekstylia już wprowadzone na rynek.

„Celem jest znalezienie jutrzejszych rynków na usługi zdrowej i zrównoważonej żywności” – powiedział Pietro, dodając, że ważne jest, aby wiedzieć, jak odpowiadać na wyzwania, o które „konsumenci nieustannie nas proszą”.

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

"Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.