Facebook i Ray-Ban przygotowują się do wprowadzenia swoich pierwszych inteligentnych okularów: o co chodzi

CEO Facebooki Mark Zuckerbergi Był w czołówce podbojów nie tylko najnowszych trendów w Wirtualna rzeczywistość (VR) i Rozszerzona Rzeczywistość, jeśli nie w modzie. Przynajmniej tak wyraził to ujawniając jesteś następny inteligentne okulary, jako część Współpraca z Ray Ban, który zapowiada się jako klucz w Twoim metaverse.

Tę zapowiedź urządzeń z popularnego serwisu społecznościowego potwierdził w czwartek CEO Mark Zuckerberg, przedstawiając rachunek zysków i strat za drugi kwartał.

Patrząc w przyszłość, następną wersją sprzętu będą nasze pierwsze inteligentne okulary Ray-Ban we współpracy z EssilorLuxottica. Dyrektor wykonawczy z Facebooka. I dodał: „Soczewki mają kultową formęI pozwalają ci robić fajne rzeczy.

Powody tego kroku są jasne: metaverse.

Ray-Ban, jedna z odnoszących największe sukcesy firm na rynku. Zdjęcie: Reuters

Z drugiej strony okulary rozszerzonej rzeczywistości są Istotna część nowych planów Facebooka Zbudować metaverse, pozornie multimedialną platformę technologii Pomyli przestrzeń wirtualną i fizyczną Będzie służył do robienia zakupów, pracy i spotkań towarzyskich.

Dzięki temu metaverse możliwe będzie np. otrzymywanie powiadomień informujących użytkownika, czy posiada np. klucze do domu lub samochodu. lub do którego podłączone są soczewki mapy Google oraz kierowanie ścieżką użytkownika niezależnie od jego środka transportu.

Stowarzyszenie z Ray-Ban

Z drugiej strony Facebook podkreśla to skojarzenie z producentem luksusowych soczewek jako coś jednocześnie fundamentalnego i złożonego. estetyka.

W przeciwieństwie do projektu Google Glass, produktu pełnego uprzedzeń estetycznych, które nie wywarły oczekiwanego wpływu na opinię publiczną, Mark Zuckerberg ma nadzieję, że skojarzy się z Ray-Banem na rynku Okulary, które „zmieniają życie” użytkownika Czując się, jakby nosili akcesorium Dobrze zaprojektowany i ceniony.

Google Glass, nieudany eksperyment.

Google Glass, nieudany eksperyment.

Nie jest jednak jasne, kiedy dokładnie przybędą, nie mówiąc już o ich cenie.

Chociaż początkowo planowano to zrobić w 2021 r.,Pandemia zmieniła plany W kilku firmach, a CEO Facebooka, poza potwierdzeniem jego rozwoju i uruchomienia, nie chciał być zbyt konkretny.

Jak donosi The Verge, Facebook musi jeszcze potwierdzić, że te wysokiej klasy okulary mają wbudowany Zintegrowany ekran, aby nie wpadały obecnie w tak zwane okulary rozszerzonej rzeczywistości.

Mark Zuckerberg jest przekonany, że okulary rozszerzonej rzeczywistości będą istotną częścią jego metawersu. Fot.: AP.

Jednak Mark Zuckerberg napisał tę wersję w ramach „Facebook’s Journey to okulary rozszerzonej rzeczywistości Ukończone w przyszłości.” Firma pracuje nad tym urządzeniem już od jakiegoś czasu.

Negocjacje tej umowy sięgają 2019 roku, kiedy amerykańska sieć CNBC ujawniła kontakty między nimi Facebook i Luxottica, projektant Ray-Ban, i że oboje pracowali nad projektem o kryptonimie Orion.

To inwestycja, z którą Facebook oczekuje zysków wykraczających poza sprzedaż samego urządzenia i jego technologii.

„Reklamy nadal będą ważną częścią strategii i być może również Będzie to ważna część metaverseZuckerberg powiedział o przyszłej premierze tych konkretnych luksusowych okularów, które prawdopodobnie będą miały swoje miejsce w reklamowanej wirtualnej przestrzeni.

SL

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *