Farowal zmniejszył straty do 86 mln do marca i podniósł EBITDA o 38% Firmy

Farowal zmniejszył straty do 86 mln do marca i podniósł EBITDA o 38%  Firmy

Epidemia nadal dominuje w dużej liczbie kluczowych infrastruktur Farrowal, Które ujawniają niektóre tego popołudnia 86 milionów strat w pierwszym kwartale. Czerwone liczby są nieco niższe niż w porównywalnym okresie w 2020 r. – pozostało 111 milionów.

Firma, którą prowadzą Rafael del Pino i Ignacio MatrizioS zwiększa swoją EPIDA do 38%, w porównaniu do 119 milionów, w porównaniu z 86 milionów rok temu. Przychody nieznacznie wzrosły do ​​1,5% do 1365 mln. Firma jest przykładem zachowania dywizji BudynekSzczególnie na rynku amerykańskim i polskim.

Tym razem Brak dywidend na repatriację, Tylko siedem milionów dla różnych aktywów w pierwszym kwartale. Kanadyjska autostrada 407 ETR planuje kontynuować analizę sytuacji Przeanalizuj możliwość wypłaty dywidendy w kolejnych kwartałach.

W chwili obecnej istnieje niedobór dywidend do spłaty, z zaledwie siedmioma milionami na różne aktywa w pierwszym kwartale.

W kwartale odnotowano odchylenie od polskiego podziału nieruchomości Nieruchomości Pudimex, W przybliżeniu przeniesione do dewelopera CB 331 milionów euro. Działanie to będzie miało pozytywny wpływ na skonsolidowane sprawozdanie finansowe Pudimex przed opodatkowaniem 152 miliony euro. Zamknięcie nadal oczekuje na zatwierdzenie przez polski organ ochrony konkurencji.

Firma ogłasza 7554 mln przepływów pieniężnych Oraz płatności netto z wyłączeniem projektów infrastrukturalnych w wysokości 1, 1,914 mln. Koncentruje się na zabezpieczeniu przepływów pieniężnych, a także pozycji finansowej.

Zgodnie z portfelem kontrakty o wartości 9 9 821 mln mają być zrealizowane w budownictwie, a sektor usług akumuluje 11 746 mln. Działania rekrutacyjne nie zmieniły się znacząco z powodu epidemii – poinformowała firma.

Heathrow jest niski

Główne obciążenie żelazowem nadal występuje na lotniskach w czasach kryzysu zdrowotnego. Londyn Heathrow Odebrał 1,7 miliona pasażerów, co oznacza spadek o 88,5%. London Infrastructure ma wystarczające przepływy pieniężne „, aby spełnić wszystkie przyszłe zobowiązania dotyczące opłat przez 15 miesięcy od końca kwartału, w poważnej sytuacji braku dochodów lub do 2024 r., Aby wykorzystać prognozy ruchu ze scenariusza podstawowego HAH” – mówi Farrow .

Lotniska odnotowały spadek przychodów o 72,2%, a skorygowaną Epidę o 106,4%. Regionalne porty lotnicze AGS również mocno ucierpiały w wyniku katastrofy drogowej, zmniejszając ich sprzedaż o 75,1%, co oznacza ujemny wynik EBITDA wynoszący 11 milionów.

Sekcja Autostrady Ma to znaczący wpływ na ruch uliczny, chociaż wprowadzono ulepszenia na autostradach w Teksasie, a ograniczenia ruchu zostały złagodzone dzięki postępowi kampanii szczepień w regionie.

kanadyjski 407 E.D.R. Traci 47,8% użytkowników Zarządzane ścieżki Texanas NTE, LBJ i NTE 35W Spadek odpowiednio o 11,9%, 32,2% i 4,5%. Texan NTE 35W Dwucyfrowa sprzedaż nadal rośnie.

Przychody Toll Rhodes spadły o 9,5% do 101 milionów euro między epidemiami a burzami śnieżnymi w Teksasie. 76,2% sprzedaży segmentu pochodziło ze Stanów Zjednoczonych. Z kolei EBITDA spadła o 10,1% do 67 milionów மில்லியன்.

Biznes Budynek Można to porównać z 2,3% wzrostem sprzedaży do 1, 1231 mln. 82% obrotów pochodzi z zagranicy, zwłaszcza z Polski i Stanów Zjednoczonych. Ferroval zwraca uwagę na dwucyfrowy wzrost sprzedaży amerykańskiej firmy Weber oraz ewolucję Ferroval Construcion, której przychody wzrosły o 7,3%. Z kolei polski Pudimex zwiększył swoją Epidę o 46,3%.

Segment otrzymał 41 milionów Epida, co oznacza 26% poprawę i RsDochód operacyjny to 19 milionów euro., 67% lepiej niż w marcu 2020 r. Marża EBIT wynosi 1,5% w porównaniu do 1,1% w pierwszym kwartale ubiegłego roku.

Segment usług wszedł w proces zwolnienia na poziomie 3 394 mln, a jego EBITDA wyniosła 10 102 mln.

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

"Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *