Komisja Promocji Peru Eksportu i Turystyki (Promperú) wskazała dziś, że podczas międzynarodowej konferencji biznesowej, która odbędzie się 29 października w Huamanga, Ayacucho, w ramach 6. edycji FICAFE 2022, zostaną zawarte kontrakty na kwotę 3,4 mln dolarów. Następne 12 miesięcy.
„Ta platforma biznesowa pozwala krajowym producentom kawy komunikować się z międzynarodowymi nabywcami, a także promować korzyści płynące z peruwiańskiej kawy i jej szczególnych właściwości, produktu specjalnego o ogromnym potencjale dla najbardziej wymagających podniebień na świecie”. Powiedział. Amora Carbajal, prezes wykonawczy Bromperoo.
Delegacja 37 firm z regionów takich jak Ayacucho, Cajamarca, Cusco, Huánuco, Junín, San Martin pokazała 14 międzynarodowym kupcom ze Stanów Zjednoczonych i Kanady najlepsze eksportowe kawy speciality. , Francja, Anglia, Holandia, Niemcy i Polska.
Prezentowane pod parasolem marki „Cafés del Perú-Especialidades Únicas” spotkanie biznesowe to 144 spotkania między narodowymi przedsiębiorcami oraz duże zainteresowanie i zaskoczenie ze strony zagranicznych kupców przed produktem krajowym.
Prezes Promperu zwrócił również uwagę, że działalność ta wpisuje się w strategię, której celem jest promocja naszego kraju na rynkach międzynarodowych z unikalną marką na rynku kawy speciality, która przyczynia się do wzrostu wizerunku kawy pochodzenia peruwiańskiego.
Warto zauważyć, że przed uczestnictwem w tych miesiącach przeprowadzono intensywne prace między makroregionalnymi biurami Promperú z siedzibą w Huancayo i Cusco; We współpracy z Coffee and Cocoa Central Bramberg posiada biura handlowe w Toronto, Houston, Miami, Nowym Jorku, Paryżu, Rotterdamie, Hamburgu i Londynie.
Działalność 2023
Aby promować ten ważny produkt krajowy, Promperú zorganizuje peruwiański udział w różnych działaniach wspierających związki kawowe, takie jak SCA w Ameryce Północnej, Coffee World w Europie i SCAJ w Azji.
Następne Expo Peru Latin America (15-17 listopada w Bogocie w Kolumbii), Taiwan International Coffee Show 2022 (18 listopada w Taipei), Seoul Int Cafe Show 2022 (22 listopada w Seulu w Korei) i Biofach 2023 (14-17 lutego) w Niemczech Norymberga)
Więcej o andyjskim:
Czy tegoroczna ściągalność podatków przekroczy S/158 000 mln? https://t.co/umfa4FoDt1
?? Wzmocnione ożywieniem gospodarczym m.in. ceny minerałów mówią @SUNAT oficer. pic.twitter.com/MWIH0uoUsv
– Agencja Andyjska (@Agencia_Andina) 30 października 2022
(KONIEC) NDP / MDV
Opublikowano: 10/30/2022
„Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman.”