Firmy ubiegające się o zgodę Skarbu Renfe na otwarcie misji w Paryżu

Firmy ubiegające się o zgodę Skarbu Renfe na otwarcie misji w Paryżu

Zainteresowanie Renfay rynkiem francuskim doprowadziło do powstania firmy Procedury imigracyjne do Paryża. Hiszpańska firma stara się działać w szybkich i regionalnych usługach publicznych.

Rada Dyrektorów dała dziś po południu zielone światło na złożenie wniosku w Ministerstwie Finansów, które musi wyrazić zgodę na otwarcie oddziału w sąsiednim kraju. Celem Renfay jest wykorzystanie podatku Paryż-Lyon-Marsylia Współpracuje z i w pobliżu AVE Grand-est y hot de France.

Próba rozwinięcia hiszpańskiego w sąsiednim kraju po liberalizacji transportu pasażerskiego koleją nie była łatwa. Ostatni maj Renfe Wniosek do francuskiego regulatora, Autorite de Regulation des Transport (ART), jest zgodny z regułami gry ustalonymi przez Komisję Europejską. Skarga pojawiła się po kilku miesiącach wzajemnych roszczeń w sąsiednim kraju dotyczących leczenia udzielonego hiszpańskiej spółce zależnej Oiko. Niska cena Z SNCF.

Do połowy tego roku urządzenia sygnalizacyjne będą musiały zmierzyć się z trudnościami w dostępie do informacji o infrastrukturze postępu Renfay czy specyfikacjach technicznych. Jest jeszcze jedna przeszkoda Więcej pro w spółkach grupy SNCF, Podobnie jak Eurailtest i Materis, do przeprowadzania testów i uzyskiwania wsparcia technicznego. Są to kluczowe punkty do uzyskania certyfikatów i aprobat.

Renf od ponad półtora roku szuka rozwiązań Seria 100D Alstom Mogą kontynuować swoją podróż do Paryża. W tym samym czasie Talco próbuje gejowskie pociągi Jak Avril (Seria 106), zacznie oferować Renfi tej jesieni.

Bardziej międzynarodowe

Internacjonalizacja jest jedną z przepowiedzianych trajektorii wzrostu w Planie Strategicznym na lata 2019-2023-2028. W Europie i Stanach Zjednoczonych, oprócz operacji w Arabii Saudyjskiej, Musi wnieść 10% dochodu Operatora Kolejowego na początku dziesięciu lat.

Oprócz zarządzania szybkim fortem między Mekka i Medyna W Arabii istnieje rola kierownika prywatnej linii reklamowej między Renfaq Dallas Y. Houston, fundraiser w Stanach Zjednoczonych, operator cienia meksykańskiego pociągu Majów.

Nabył 50% kapitału czeskiego Leo Express, który zapewnia licencje i zasoby do działania na arenie międzynarodowej w Czechach, Słowacji, Polsce i Niemczech.

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

"Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *