Freshworks wprowadza nowe ulepszenia generatywnej sztucznej inteligencji — Technocio

Freshworks wprowadza nowe ulepszenia generatywnej sztucznej inteligencji — Technocio

Freddy, współpracownik Freshworks AI, kontynuuje działania mające na celu zwiększenie dostępności generatywnej sztucznej inteligencji dla personelu wsparcia, sprzedaży, marketingu i IT, ułatwiając im codzienną pracę.

świeże prace , Freddy Self Service Assistant ogłosił ulepszenia swojego asystenta Freddy Self Service, Freddy Copilot i Freddy Insights, aby sztuczna inteligencja była dostępna we wszystkich miejscach pracy. Nowe predykcyjne i predykcyjne możliwości sztucznej inteligencji wbudowane w platformę i rozwiązania Freshworks wykraczają poza tworzenie treści i pomagają agentom wsparcia, sprzedawcom, marketerom, zespołom IT i liderom zwiększyć wydajność dzięki nowemu, rewolucyjnemu sposobowi interakcji z platformą transakcyjną.

Nowe ulepszenia Freddy AI zostaną pokazane po raz pierwszy w Wydarzenie inauguracyjne Freshworks Q2 2023Dodać do Aktualizacje AI zostały wydane w marcu którzy skrócili czas realizacji zadań związanych ze sprzedażą, marketingiem i wsparciem nawet o 83%.

„Naszym celem we Freshworks jest oddanie mocy generatywnej sztucznej inteligencji w ręce organizacji. Od pół dekady pomagamy klientom w prowadzeniu bardziej wydajnych firm dzięki sztucznej inteligencji i wiemy, że nie potrzebujesz do tego miliarda aplikacji Każdy dział może skorzystać z asystenta w miejscu pracy, który zwiększa produktywność, i właśnie to może zrobić Freddy AI: dla agenta wsparcia, sprzedawcy, marketera, kierownika IT, specjalisty HR, programisty i nie tylko, mówi Girish Mathrupotham, założyciel i dyrektor generalny.

Freshworks zdecydował się na fuzję Otwarta sztuczna inteligencja Microsoft Azure w rozwiązaniach Freddy AI, aby zapewnić prywatność i bezpieczeństwo danych klientów Freshworks. „Microsoft i Freshworks współpracują, aby zapewnić firmom każdej wielkości moc generatywnej sztucznej inteligencji z zabezpieczeniami klasy korporacyjnej i zgodnością miejsca pracy” — powiedział John Montgomery, wiceprezes platformy Azure AI w firmie Microsoft. „Wierzymy w misję Freshworks i jesteśmy podekscytowani widząc, jak ludzie z działów obsługi klienta i IT mogą zmienić doświadczenia klientów i pracowników dzięki Microsoft Azure OpenAI”.

Freddy Copilot, aby uzyskać bardziej efektywny sposób sprzedaży, wprowadzania na rynek i rozwoju

Freddy Copilot for Support, Sales, Marketing and Developers pomaga użytkownikom przyspieszyć przepływy pracy, korzystając z monitów konwersacyjnych, aby wykonać pracę w produktach Freshworks i tworząc nowe aplikacje w celu ich rozszerzenia. Wdrożenia eksperymentalne Freddy Copilot Był używany przez 390 firm i obniżył napięcie nawet o 83%. Ponad 2500 programistów korzystających już z platformy programistycznej Freshworks może teraz używać Freddy Copilot do szybszego tworzenia wysokiej jakości, niezawodnych i innowacyjnych aplikacji.

Freddy Self Service dla bardziej osobistej opieki nad klientami i pracownikami na dużą skalę

Freddy Self Service zapewnia firmom technologię do dostarczania niestandardowej automatyzacji na dużą skalę. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu platformy Freshworks i Long Language Model (LLM) do niestandardowej automatyzacji, która zwiększa produktywność agentów. Wykorzystując kompleksowe modele językowe i obliczeniowe, Freddy Self Service obsługuje znaczną część zapytań pracowników poziomu 0/L1 i klientów w ramach Freshdesk i Freshservice, zapewniając jednocześnie spersonalizowane odpowiedzi, dzięki czemu dział IT i dział obsługi klienta mogą skupić się na projektach i zadaniach o wyższej wartości.

Freddy Insights dla zautomatyzowanej i praktycznej inteligencji przedsiębiorcy

Freddy Insights pomaga firmom ulepszać operacje i napędzać rozwój biznesu. Generatywna sztuczna inteligencja Freshworks analizuje dane wsparcia klientów i pracowników, aby automatycznie identyfikować obszary wymagające poprawy. Jest również w stanie analizować efektywność marketingu i sprzedaży oraz rekomendować ulepszenia, które mogą poprawić wydajność i zwiększyć przychody. Freddy Insights oferuje również proaktywne zarządzanie jakością, które ocenia jakość pomocy technicznej, pomaga sprawdzać, czy pracownicy osiągają wyznaczone cele, i pomaga agentom w ulepszaniu każdej rozmowy z klientami.

„Zbyt długo firmy poświęcały czas i energię na szkolenie ludzi w zrozumieniu oprogramowania. Teraz, dzięki generatywnej sztucznej inteligencji, produkty uczą się dostosowywać do sposobu myślenia ludzi. Freshworks ma wyjątkową okazję do zapewnienia zwiększonej produktywności i wglądu” – powiedział Prakash Ramamoorthy, Product Manager, Freshworks. Proaktywne podejście do firm każdej wielkości i pomaganie naszym klientom w przekształcaniu generatywnej sztucznej inteligencji w dynamikę biznesową”.

Celem Freshworks jest, aby rozwiązania Freddy AI łączyły mocne strony portfela LLM w celu poprawy wydajności biznesowej i szybkości realizacji. Freshworks opracuje zastrzeżone modele językowe i zintegruje LLM ogólnego przeznaczenia, aby spełnić określone potrzeby klientów.

Aby uzyskać więcej informacji na temat wydania Freshworks Q2 ’23, odwiedź stronę strona internetowa. Wszystkie ogłoszone innowacje są dostępne do testów beta.

Technoseo

Technocio – trendy technologiczne
Jesteśmy społecznością, która łączy miliony ludzi za pośrednictwem wiadomości i analiz trendów w technologii, stylu życia, hotelarstwie i turystyce.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *