za pomocą: Mikołaj Vasquez | 11-14-21
Efekt Jinshin Udało jej się zdobyć pozycję jednej z najbardziej lukratywnych i popularnych franczyz w branży. W rezultacie tysiące użytkowników wyraziło swoją pasję do gry poprzez grafikę fanów i nieoficjalne kreacje serii.
Na szczęście dla wszystkich fanów, którzy chcą poświęcić swoje talenty grze i dlaczego nie zarobić trochę pieniędzy, miHoYo zaktualizowało Przewodnik marketingowy. Dzięki tej aktualizacji użytkownicy będą mogli sprzedawać swoje artykuły bez obawy o otrzymanie roszczenia dotyczącego praw autorskich.
Rzeczy takie jak breloczki, grafika, powieści fantasy itp. mogą być produkowane i sprzedawane, o ile nie przekraczają 500 jednostek dla indywidualnego marketingu i 200 jednostek dla sprzedaży grupowej. Jeśli ta liczba zostanie przekroczona, użytkownicy muszą wysłać oficjalną prośbę do miHoYo w celu uzyskania Twojej zgody.
Z drugiej strony, bardziej złożone artykuły, takie jak figurki, pluszaki czy zabawki, wymagają od autorów wypełnienia i przesłania wniosku o autoryzację na adres: miHoYo. Wreszcie, użytkownicy muszą przez cały czas jasno informować, że wspomniany towar nie jest oficjalny i stworzony przez fanów.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”