Google Ads promuje nowe narzędzia oparte na sztucznej inteligencji

Google Ads promuje nowe narzędzia oparte na sztucznej inteligencji
Nowe funkcje obejmują między innymi nowe funkcje czatu i bardziej spersonalizowane reklamy I większy nacisk na prywatność.

Jak co roku Google zorganizowało niedawno swoje nowe Google Marketing Live, wydarzenie, na którym prezentowane są wszystkie nowości związane z programem Google Ads oraz produktami komercyjnymi, które zostaną wprowadzone na rynek w kolejnych miesiącach.

Tym razem skupiono się na sztucznej inteligencji oraz na tym, jak nowe rozwiązania sprawią, że ta technologia stanie się czołową i centralną częścią zestawu narzędzi marketingowych, pomagając firmom w podejmowaniu decyzji, rozwiązywaniu problemów i zwiększaniu ich kreatywności.

w początkach Marketing na żywo w GoogleW 2013 r. branża reklamowa przechodziła poważną zmianę: przejście na urządzenia mobilne. Dziesięć lat później sztuczna inteligencja (AI) w podobny sposób zmienia branżę. Ta technologia ma kluczowe znaczenie dla wielu produktów, które firma stworzyła w ciągu ostatniej dekady, a Google ogłosił kilka nowych rzeczy, na które czekamy w tym roku:

Co nowego na czacie reklam

W Google Ads wprowadzono nową konwersację, która ma usprawnić tworzenie kampanii i uprościć reklamę w wyszukiwarce, łącząc tę ​​funkcję ze sztuczną inteligencją Google. Dzięki temu firma może dodać stronę docelową (stronę docelową) do swojej witryny, a Google AI podsumuje ją i utworzy trafne i skuteczne słowa kluczowe, tytuły, opisy, obrazy i inne zasoby dla kampanii. Możesz też porozmawiać z AI Google Ads, aby poprosić o pomysły.

W ubiegłym roku rozpoczęliśmy wdrażanie zasobów generowanych automatycznie (ACA) dla reklam w wyszukiwarce, które wykorzystują treści ze stron docelowych i istniejących reklam do tworzenia nagłówków i opisów. Wkrótce uruchomi automatycznie generowane zasoby przy użyciu generatywnej sztucznej inteligencji, aby skuteczniej tworzyć i dostosowywać reklamy w wyszukiwarce na podstawie kontekstu zapytania.

Kreatywność w Performance Max

Generative AI jest również wbudowane w Performance Max, co ułatwia tworzenie i skalowanie niestandardowych zasobów za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Po prostu podaj witrynę, a Google AI zacznie rozpoznawać markę, aby uzupełnić kampanię o teksty i inne odpowiednie zasoby.

Nowe reklamy

Kilka dni temu ogłoszono, że w wyszukiwarce pojawiły się nowe możliwości sztucznej inteligencji, dzięki którym wyszukiwarka jest inteligentniejsza i łatwiejsza, a jednocześnie łączy ludzi z ich zainteresowaniami w sieci, w tym biznesami.

New Generative Search Experience (SGE) można znaleźć w Search Labs, miejscu umożliwiającym dostęp do Eksperymentów w wyszukiwarce Google. W nadchodzących miesiącach firma przetestuje reklamy w wyszukiwarce i reklamy produktowe, które integrują się bezpośrednio z trybem konwersacyjnym w czasie rzeczywistym opartym na sztucznej inteligencji.

Sztuczna inteligencja z naciskiem na prywatność

Budowanie zaufania użytkowników ma kluczowe znaczenie dla długoterminowego rozwoju internetu wspieranego reklamami. W miarę usuwania plików cookie innych firm z Chrome – co nastąpi w 2024 r. – zespoły reklamowe testują nowe sygnały dotyczące prywatności z Piaskownicy prywatności, aby pomóc docierać do odpowiednich klientów i mierzyć wyniki.

Te produkty reklamowe są oparte na zasadach sztucznej inteligencji Google i mają na celu pomóc firmom rozwijać się dzięki marketingowi i wynikom, a wszystko to pomnożone przez sztuczną inteligencję.

Łączenie małych i średnich firm z kupującymi online

W e-commerce atrakcyjne obrazy są niezbędne do sprzedaży. Mając to na uwadze, uruchomiono nowe Studio produktów, które zapewnia korzyści płynące z generatywnej sztucznej inteligencji firmom różnej wielkości, pomagając im bezpłatnie tworzyć unikalne, spersonalizowane obrazy produktów i zyskać większą wartość niż już mają. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe będzie dodawanie niestandardowych scen produktowych, usuwanie rozpraszających tła, a także zwiększanie rozdzielczości zdjęć.

Zwiększona widoczność w wyszukiwarce

Liczba firm korzystających z Merchant Center podwoiła się w ciągu ostatnich dwóch lat. W tym kontekście stworzono Merchant Center Next, uproszczoną wersję platformy, zaprojektowaną, aby ułatwić małym sprzedawcom rozpoczęcie działalności, znajdowanie klientów online i rozwijanie działalności.

W przeszłości sprzedawcy korzystający z Google po raz pierwszy musieli ręcznie dodawać swoje produkty, ceny, zdjęcia, opisy i inne szczegóły. W Merchant Center Next plik danych sprzedawcy jest automatycznie wypełniany informacjami wykrytymi przez narzędzie z jego witryny (sprzedawcy zawsze mogą edytować, co jest wyrejestrowane lub wyłączone), co przyspiesza wyświetlanie ich produktów w Google.

Ułatwi to również zrozumienie wydajności dzięki przeniesieniu wszystkich informacji raportowania na kartę Wydajność. Sprzedawcy będą mieli teraz jedno miejsce, w którym będą mogli przeglądać swoje bestsellery, jakie firmy pojawiają się obok ich, a nawet jak kupujący wchodzą w interakcje z lokalnymi firmami w Finderze i Mapach. Sprzedawcom posiadającym zarówno sklepy internetowe, jak i stacjonarne, Merchant Center Next wyświetli wszystkie produkty w jednym kompleksowym widoku, ułatwiając zarządzanie zapasami produktów.

Pełne szczegóły wydarzenia są dostępne w witrynie Google Marketing Live, a informacje o narzędziach można znaleźć na blogu Google Marketing Live. To jest Google.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *