Ujawniono Halo Infinite Mechaniczny Można go uruchomić, abyśmy mieli do dyspozycji, aby dostosować go do wersji na PC. Korzystając z tej chwili, 343 Industries wkroczyło na arenę, aby skomentować wszystkie te wydarzenia i ogłosiło, że ray tracing zostanie zaimplementowany jako aktualizacja kilka miesięcy po wprowadzeniu go na rynek.
Oczywiście ta wiadomość zdenerwuje nas wszystkich, którzy będą cieszyć się IP na Xbox Series i PC, ale zespół 343 zapewnia, że jest to nieoczekiwane, dopracowanie wielu aspektów wspomnianej sekcji po jej premierze.
Halo Infinite doda śledzenie promieni później
Oświadczenie to zostało złożone bezpośrednio przez youtube Dzięki temu wydarzeniu skorzystali z okazji, aby ogłosić długo oczekiwaną współpracę z AMD, której celem jest zapewnienie wszystkich funkcji, których użytkownicy oczekują na podstawie wszystkich informacji zwrotnych, które otrzymali po tych miesiącach testów.
Z przyjemnością informujemy, że teraz ściśle współpracujemy z AMD nad wprowadzeniem ray tracingu do Halo Infinite. Ray Tracing jest najwyższym priorytetem w rozwoju popremierowym i nie możemy się doczekać, aby wkrótce udostępnić więcej informacji.
Zapamietaj to nieskończona aura Zostanie wydany 8 grudnia na Xbox One, Xbox One i PC.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”