Halo Infinite Ray Tracing zostanie wdrożony kilka miesięcy po premierze

Ujawniono Halo Infinite Mechaniczny Można go uruchomić, abyśmy mieli do dyspozycji, aby dostosować go do wersji na PC. Korzystając z tej chwili, 343 Industries wkroczyło na arenę, aby skomentować wszystkie te wydarzenia i ogłosiło, że ray tracing zostanie zaimplementowany jako aktualizacja kilka miesięcy po wprowadzeniu go na rynek.

Oczywiście ta wiadomość zdenerwuje nas wszystkich, którzy będą cieszyć się IP na Xbox Series i PC, ale zespół 343 zapewnia, że ​​jest to nieoczekiwane, dopracowanie wielu aspektów wspomnianej sekcji po jej premierze.

Halo Infinite doda śledzenie promieni później

Oświadczenie to zostało złożone bezpośrednio przez youtube Dzięki temu wydarzeniu skorzystali z okazji, aby ogłosić długo oczekiwaną współpracę z AMD, której celem jest zapewnienie wszystkich funkcji, których użytkownicy oczekują na podstawie wszystkich informacji zwrotnych, które otrzymali po tych miesiącach testów.

Z przyjemnością informujemy, że teraz ściśle współpracujemy z AMD nad wprowadzeniem ray tracingu do Halo Infinite. Ray Tracing jest najwyższym priorytetem w rozwoju popremierowym i nie możemy się doczekać, aby wkrótce udostępnić więcej informacji.

Zapamietaj to nieskończona aura Zostanie wydany 8 grudnia na Xbox One, Xbox One i PC.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *