Hej, o co chodzi z The Ocean Race Europe?

29 maja rozpoczną się nowe regaty. za dookoła świata Przez Europę. Dziesiątki załóg przygotowuje się do walki z rywalami i żywiołami od Atlantyku po Morze Śródziemne, ponieważ jest to najszybsze miejsce na kontynencie. Naprzód, podróż na odległość ponad 2000 mil (3218 km) podzielona na trzy rundy ma stać się nowym standardem w żeglarstwie oceanicznym. Chodźmy z częściami:

Co lub co?

To jest premiera filmu Ocean Race w Europie, Test stworzony przez organizatorów The Ocean Race w celu zapoznania się z drużynami i sponsorowania programu regat pomiędzy World Releases Tours, który ma się odbyć w 2022 r. Alicante. To nowe wydarzenie kontynentalne będzie się odbywać co cztery lata (2021, 2025 i 2029).

Pierwsza bitwa na starożytnym kontynencie to także oficjalny debiut w The Ocean Race of the Project Klasa IMOCA, Statki zaprojektowane do samodzielnego okrążania planety bez zatrzymywania się będą teraz oswajane przez pełne załogi. Ci, którzy płynęli na pokładzie tej udekorowanej żaglówki, aby pozbyć się oporu w kadłubach i osiągnąć diabelskie prędkości, twierdzą, że różnica między robieniem tego w pojedynkę lub z wieloma członkami załogi jest bardzo zła.

Ze sportowego punktu widzenia Regaty Europejskie proponują trasę 2000 mil Przy różnych scenariuszach flota zostanie poddana próbie: kto Zatoka BiskajskaPotrafi wywołać nawet zmieniające się i zdradzieckie wiatry i fale, które pasują do Oceanu Południowego Morze Śródziemne, To zawsze przechodzi przez trudną rzecz Cieśnina Gibraltarska. W zależności od pojawiających się warunków meteorologicznych, załogi będą musiały stawić czoła sytuacjom podobnym do tych, które występują podczas opłynięcia.

Kiedy i gdzie?

Dane wyjściowe pojawią się w 29 maja Na Lorient (Francja), gdzie flota zatrzyma się dwukrotnie, w Cascais (Portugalia) i Alicante, Przed przekroczeniem linii mety Genua (Włochy). Oprócz etapów, które będą trwały od trzech do czterech dni każdy, drużyny będą rywalizować Regaty przybrzeżne (Czas trwania waha się od trzech do pięciu godzin) na wodach portugalskich i włoskich. Oto kluczowe daty:

  • 29 maja: początek etapu 1 (Lorient / Cascais) / 670 mil
  • 5 czerwca: Regaty przybrzeżne w Cascais
  • 6 czerwca: Rozpoczyna się etap 2 (Cascais / Alicante) / 700 mil
  • 13 czerwca: Etap 3 odlotów (Alicante / Genua) / 550 mil
  • 19 czerwca: Nadbrzeżne regaty w Genui

Ponadto cztery statki stacjonujące w Europie Północnej uzupełnią A. Wprowadzenie do testu Gdzie technicznie by się zatrzymali Kłajpeda (Litwa), Gdynia (Polska) i Sztokholm (Szwecja).

W jaki sposób?

IMOCA LinkedOut. | Pierre Bouras / TR Racing

W Ocean Race Europe rywalizują dwie klasy łodzi i IMOCA i VO65. Te ostatnie to modele mono (identyczne łodzie) używane w dwóch ostatnich edycjach na całym świecie, a mistrzostwa 2018 to najbliższy finał w historii zawodów.

Wiele uwagi będzie poświęcone IMOCA, z pierwszymi pełnymi załogami wyścigowymi. Na każdym statku Pięciu członków załogi, w tym co najmniej jedna kobieta oraz jeden członek załogi łącznikowej (Jak w VO65). Przy takiej konfiguracji łodzie będą skompresowane maksymalnie do 24 godzin na dobę.

W związku z tym w każdym będą dwa rankingi i dwa trofea zwycięzców. Wszystkie etapy będą oceniane tak samo, podczas gdy Regaty Nadbrzeżne przyznają dodatkowe punkty trzem najwyżej ocenianym.

Kto to jest?

Przybycie IMOCA do The Ocean Race, z Ocean Race Europe jako pierwszym etapem, umożliwia lądowanie w niektórych projektach Vendée Globe, a tym samym zwiększenie floty w celu objechania świata, jednego z wyróżniających się tematów regat w ostatnich czasach. A organizatorzy mogli nacisnąć odpowiedni przełącznik, na przykład do kilkunastu drużyn, Siedem VO65 i co najmniej pięć IMOCADołącz do wyzwania kontynentalnego:

Klasa IMOCA

Enright y Bidégorry, Bordeaux del 11-godzinny zespół wyścigowy.  |  Amore Ross

Enright y Bidégorry, Bordeaux del 11-godzinny zespół wyścigowy. | Amore Ross

  • Zespół zagraniczny Niemiec. Nowy niemiecki projekt prowadzony przez żeglarza olimpijskiego Robert Stangek i co Philip Kasowski za Annie Lash Jak niektórzy z jego członków.
  • Zespół wyścigowy o godzinie 11. amerykański Charlie Enright Do zawodów tym razem na pokładzie IMOCA i w otoczeniu doświadczonych żeglarzy jak Pascal PediguriI Simon Fisher za Justin Metro. Jej cel? Wygraj wyścig oceaniczny 2022/23.
  • Corum oszczędził żeglarską drużynę. Nicola Trucel Był pierwszym kapitanem Vendée Globe, który ogłosił nurkowanie załogi w The Ocean Race Europe. Podczas ostatniej samotnej podróży dookoła świata musiał wyjechać z powodu złamanego karku. Obecnie stara się zademonstrować potencjał nowej generacji IMOCA.
  • Biuro w dolinie. Lewis BurtonZajmując trzecie miejsce na Vendée Globe, zdobył poparcie swojego sponsora, starając się wygrać nadchodzącą solową trasę dookoła świata i spróbować szczęścia w programie regat Ocean Race.
  • Połączony. Thomas jest zardzewiały Jest jednym z najpopularniejszych żeglarzy solowych, który wykazał się wiedzą, jeśli chodzi o radzenie sobie z każdym nieoczekiwanym wydarzeniem na pełnym morzu. W ostatnim Vendée Globe zajął szóste miejsce.
  • Regaty mają nadzieję potwierdzić udział co najmniej dwóch kolejnych drużyn w najbliższej przyszłości.

Klasa VO65.0

Bekking, a la popa del VO65 del Team Poland.

Bekking, a la popa del VO65 del Team Poland.

  • Akzo Nobel. Maven Chris Nicholson, Mając za sobą sześć razy na całym świecie, prowadzi teraz ten holenderski projekt, który uczestniczył już w ostatniej rundzie World Tour (czwartej), w której Nicholson pełnił funkcję szefa kontroli.
  • Ampersail 2. Morza olimpijskie Rocas MilivitsiosJedyny Litwin, który startował w Volvo Ocean Race (w edycji 2014/15 na pokładzie Brunela), aspiruje do debiutu w swoim kraju na całym świecie. European Ocean Race to pierwszy krok do osiągnięcia tego celu.
  • Sailing Team Poland. Żaden inny nawigator nie ma takiego doświadczenia na całym świecie z załogami i przystankami Bouwe Bekking, Który swoją dziewiątą kampanię rozpoczął jako kapitan reprezentacji Polski. hiszpański Pablo Ararte Będzie to jeden z głównych elementów samolotu.
  • Zbiorowe dzieciństwo. Simeon Tenbon, Były lider AkzoNobel, prowadzi ten nowy szwedzko-holenderski projekt, którego są częścią Gerd Jan Portman, Peter van Neckerck czy Unter Verbrake.
  • Meksyk żyje długo. Meksyk przeszedł do historii podczas światowej trasy koncertowej po tym, jak Ramon Carlin „Sayula” z zaskoczenia wygrał pierwszą edycję Whitbread. Pół wieku później Eric Brockman Ma nadzieję naśladować Karlina. Ocean Race Europe to luksusowa okazja do znalezienia sponsorów i załogi. hiszpański Jaime Arbonis i Roberto Bermudez de Castro, „Choni”, Pomógł przenieść statek z Acapulco do A Coruña, z których oba mogą być częścią meksykańskiej załogi.
  • Zespół Mercury Foundation Racing. Fundacja Mirpuri uważa żeglarstwo za skuteczne narzędzie ostrzegania przed niebezpieczeństwami, przez które przechodzi ocean z powodu zmian klimatycznych lub tworzyw sztucznych. Zrobił poważny projekt na nadchodzący The Ocean Race Yuan Richom Jako wzór i Willie Tadil Jako członek załogi.
  • Australian Ocean Race Project.

Program zrównoważonego rozwoju

Połączenie sportu i zrównoważonego rozwoju jest jedną z kluczowych formuł organizatorów The Ocean Race i Ocean Race Europe, aby projekty były opłacalne. W związku z tym powrotem do Europy program zrównoważonego rozwoju obejmuje wiele inicjatyw Edukacja i gromadzenie danych naukowych Na pokładzie statków i Okrągłe stoły Polityka społeczna i środowiskowa, której celem jest znalezienie rozwiązań poprawiających stan oceanów i zmniejszających wpływ zmian klimatycznych. Ponadto zespoły są wezwane do wzięcia udziału w nowym pucharze: nagroda Nagroda Ocean Race Guardians Zrównoważone najlepsze praktyki.

W tym sensie najnowszym wkładem w filar zrównoważonego rozwoju jest Relay4NatureW wyniku dwóch lat pracy pomiędzy nimi Richard Precious, Przewodniczący The Ocean Race i specjalny wysłannik ONZ ds. Oceanów, Peter Thompson. Jest świadkiem, który posłuży za platformę do przechowywania wiadomości, które zakończą się wezwaniem do działania dla światowych przywódców, aby zobowiązali się do przyjęcia środków zapewniających lepsze relacje z oceanami. Świadek przejdzie przez różne ręce marynarzy, polityków, aktywistów i innych osobistości, gdy flota będzie podróżować po Europie, a od 2022 roku na świat.

Protokół zdrowia

Organizatorzy wyścigu ustalą ścisły protokół dla Covid-19, który będzie obejmował testy diagnostyczne i tworzenie się pęcherzyków w celu ograniczenia interakcji między zespołami a resztą uczestników. Ponadto w portach nie powstawałyby zwykłe „wioski”, aby ludzie mogli uniknąć dużych tłumów.

You May Also Like

About the Author: June Wilkinson

"Pionier w mediach społecznościowych. Miłośnik muzyki. Zły student. Introwertyk. Typowy fan piwa. Ekstremalny webinnik. Fanatyk telewizji. Totalny ewangelista podróży. Guru zombie."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *