Hiszpania jest krajem europejskim z najlepiej płacącymi konsumentami e-sportu

Hiszpania jest krajem europejskim z najlepiej płacącymi konsumentami e-sportu

Hiszpania stawia na e-sport. Hiszpania jest pierwszym krajem europejskim z największą liczbą konsumentów internetowych płatności sportowychbędąc zlokalizowanym w pierwsza 3 Według raportu spośród krajów o największym zakresie monitoringu w Europie Zagrajmy Przygotowane przez Deloitte. W Hiszpanii średnie roczne wydatki na e-sport wynoszą 204 euro rocznie.

Konsultant przygotował badanie, przeprowadzając wywiady z 14 000 osób z piętnastu krajów europejskich, a także przeprowadzając 53 wywiady pogłębione z ekspertami branżowymi. Raport kończy się W tej kolejności Polska, Hiszpania i Włochy to kraje o największej penetracji e-sportu wśród ludności Europydzieląc pierwsze miejsce między państwem polskim i hiszpańskim.

„W powstającym i szybko rozwijającym się sektorze, takim jak e-sport, możemy to potwierdzić Hiszpania to jeden z najbardziej dojrzałych rynków w Europie w tym ekosystemie” – podkreślił Christian Herreruela, prezes Deloitte Gaming.

Hiszpański profil fana e-sportu to Człowiek TysiąclecieMają od 25 do 41 lat i mają średnią lub wysoką siłę nabywcząmieszkający w dużych miastach i pracujący na pełen etat.

Podobnie wyróżnia się wśród najpopularniejszych gatunków gier wideo w Hiszpanii i na poziomie europejskim the królewskie bitwyI łucznik w pierwszej osobie, wyścig i sport. Wręcz przeciwnie, gry symulacyjne i karciane, walczący I Do To oni mają najmniejszą obserwację.

Jeśli chodzi o używane urządzenia, Najczęściej używane są kontrolery i telefony komórkowe przez różne typy graczy, wśród których najpopularniejszym wyborem jest PC graczepodczas gdy najczęściej używanymi kanałami są Twitch, YouTube Gaming i Facebook Gaming.

„Jednym z najbardziej złożonych wyzwań w branży jest radzenie sobie z L.LAby nawrócić konsumentów i widzów, aby byli wykorzystywani do napędzania konsumentówa także zdolność do utrzymania konsumpcyjnej publiczności i generowania stałych dochodów dla sektora” – dodał Herreruela.

Hiszpański sektor e-sportu podwoi się w 2026 roku Przychody 53 mln eurow porównaniu do 27 mln euro zarejestrowanych w 2021 r., według 23. Raport perspektywiczny dotyczący rozrywki i mediów na lata 2021–2026 Hiszpania, zgłoszone przez PricewaterhouseCoopers.

Raport przewiduje, że gry wideo i grupa e-sportowa będą znaczącymi podsektorami w branży rozrywkowej i medialnej: Jej przychody wzrosną o 6,5% do 2026 rokudo 3131 mln euro.

You May Also Like

About the Author: June Wilkinson

"Pionier w mediach społecznościowych. Miłośnik muzyki. Zły student. Introwertyk. Typowy fan piwa. Ekstremalny webinnik. Fanatyk telewizji. Totalny ewangelista podróży. Guru zombie."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *