Inteligentne oświetlenie dla obecnych i przyszłych sklepów

Inteligentne oświetlenie dla obecnych i przyszłych sklepów

LedsC4 bierze udział w Euroshop w Düsseldorfie, gdzie od 26 lutego do 2 marca analizowane będą interaktywne przestrzenie w sektorze detalicznym

Interempresy redakcyjne23.02.2023

W sektorze detalicznym światło tradycyjnie było sposobem na przekazanie pewnych emocji, ale teraz, dzięki inteligentnemu oświetleniu, jest sposobem na zbieranie przydatnych danych dla sprzedawców detalicznych na temat zachowań konsumentów lub poprawy ich efektywności energetycznej. Tradycyjne sklepy przekształcają się w miejsca, w których marki tworzą interaktywne przestrzenie oferujące spersonalizowane propozycje i bardziej dynamiczne doświadczenia zakupowe.

Sektor detaliczny stał się przestrzenią interaktywną dzięki światłu.

Te i inne innowacyjne aspekty spotkają się w Düsseldorfie w Niemczech podczas wiodących na świecie targów detalicznych Euroshop, które odbywają się od 26 lutego do 2 marca. impreza, w której weźmie udział diody LEDco potwierdza swoje możliwości w zakresie inteligentnego oświetlenia (sterowanie i komunikacja) oraz szeroką gamę rozwiązań i projektów, odpowiadającą sklepom teraźniejszości i przyszłości.

Nie ulega wątpliwości, że światło odgrywa istotną rolę w sektorze detalicznym, ponieważ jest głównym środkiem przekazu pewnych uczuć związanych z cechami produktu, tożsamością marki czy istotą przekazu skupiającego się na doświadczeniu zakupowym.

Z LedsC4 potwierdzają, że światło jest istotnym elementem naszego życia. Kontrasty, sceny i intencje oświetlenia określają nasz sposób myślenia, odczuwania, życia, pasji i podejmowania decyzji.

Oświetlenie przekazuje informację o rodzaju działalności, którą klient podświadomie wybiera, na przykład sklep outletowy będzie miał płaskie i chłodne oświetlenie, podczas gdy sklep luksusowy wybierze jaśniejsze i bardziej subtelne oświetlenie. Od 60 do 90% informacji, które docierają do nas w ciągu pierwszych 90 sekund kontaktu z obiektem, dotyczy koloru. Niezawodność w reprodukcji kolorów ma fundamentalne znaczenie dla udanych zakupów, jak wywnioskowali z LedsC4.

zdjęcie

Według LedsC4 pierwsze 90 sekund ekspozycji na obiekt jest związane z kolorem. Dobre oświetlenie będzie kluczem do rzetelnego i wiernego odwzorowania przedmiotu prezentowanego w sklepie.

Dzięki ponad 50-letniemu doświadczeniu w branży LedsC4 weźmie udział w kolejnej edycji EuroShop ze stoiskiem o powierzchni 50 metrów kwadratowych, na którym zaprezentuje swoje najnowsze nowości i bestsellery w w pełni połączonej instalacji, z określonymi scenami świetlnymi i małymi kąty, które symulują sklepy BE. To pierwsze międzynarodowe targi z nową identyfikacją wizualną, która właśnie została oficjalnie ogłoszona i sygnowana przez prestiżowe studio brandingu i grafiki Mucho.

Inteligentne oświetlenie dla inteligentnego handlu detalicznego

Sklepy stacjonarne stają się miejscami, w których marki tworzą interaktywne przestrzenie, oferują spersonalizowane propozycje i bardziej dynamiczne doświadczenia zakupowe. Posiadanie połączonego systemu oświetleniowego jest niezbędne dla sprzedawców detalicznych, ponieważ dostarcza im informacji o konsumentach, umożliwiając im dostosowanie zakupów do indywidualnych potrzeb, mówi Jordi Rocasalbas, dyrektor ds. innowacji w LedsC4 i dyrektor Centrum Projektowania i Innowacji w Madrycie.

Posiadanie dostosowanej prezentacji jest kluczem do pozycjonowania się w atrakcyjny i odpowiedni sposób. W tej linii LedsC4 posiada własne centrum w Madrycie, specjalizujące się w sektorze detalicznym. Jego Centrum Projektowania i Innowacji ma na celu opracowywanie zaawansowanych rozwiązań oświetleniowych dostosowanych do każdego projektu. Z tej pozycji przyspieszamy szybkość reakcji w sektorze detalicznym i wspieramy cel, jakim jest bycie punktem odniesienia w zakresie innowacji w oświetleniu, sterowaniu, łączności i usługach cyfrowych.

zdjęcie

Efektywność energetyczna to kolejny ważny aspekt sektora handlu detalicznego, osiągany dzięki łączności i inteligentnemu oświetleniu.

Ważna jest również kontrola i komunikacja, czy to dla zwiększenia efektywności, poprawy samopoczucia czy zwiększenia sprzedaży. Rocasalbas mówi, że systemy gromadzenia danych mają na celu informowanie naszych klientów o podejmowaniu decyzji.

Dzięki inwestycjom w technologię i R + D + i w wysokości 1,7 miliona euro w 2022 r. LedsC4 jako firma stoi w obliczu jednej z największych przemian w kierunku zrównoważonego rozwoju w sektorze oświetleniowym w Hiszpanii. Inteligentne żarówki zapewniają klientowi do 75% oszczędności energii.

Naszym celem jest dalsza praca i rozwój w tej branży, przy jednoczesnym zachowaniu integracji zrównoważonego rozwoju ze strategią rozwoju firmy” – mówi Xevi Corrons, dyrektor zarządzający LedsC4.


You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *