Jedz urozmaiconą, bogatą w białko dietę, aby zwiększyć objętość i zmniejszyć ją: Dietetyk

Jedz urozmaiconą, bogatą w białko dietę, aby zwiększyć objętość i zmniejszyć ją: Dietetyk
  • 30-letni mężczyzna podał przeciętny dzień jedzenia do oceny w Insider’s Nutrition Clinic.
  • Powiedział Insiderowi, że pości z przerwami i chce, aby było to „na strzępy, ale także masowo”.
  • Jeśli chcesz, aby Twoja dieta została sprawdzona przez eksperta, Wypełnij ten formularz.

Austin, 30 lat, przedstawił swoją dietę w Insider’s Nutrition Clinic, gdzie dietetycy i dietetycy udzielają porad na temat nawyków żywieniowych czytelników.

Powiedział Insiderowi, że chce „być rozdrobniony, ale także wrzucony”.

„Mam sześć stóp i siedem cali wzrostu i tak naprawdę nie miałem dosyć z moim ogromnym rozszerzeniem skrzydeł” – powiedział Austin.

Austin jest kurierem, który zarabia na życie, ale ćwiczy na siłowni sześć do siedmiu dni w tygodniu. on jest nośność cztery razy w tygodniu i Wydziwianie Albo biegnij na inne sesje, powiedział.

Austin też to robi przerywany postPowiedział, że pomogło mu to zrzucić 70 funtów w 2020 roku.

Zarejestrowany Dietetyk Sportowy Dr Emily Werner Przejrzyj dietę Austina i powiedz Insiderowi, że jego trening pomoże mu osiągnąć cel, ale musi też odpowiednio się odżywiać, a jego diecie brakuje różnorodności.

Austin musi się upewnić, że równomiernie trenuje różne części ciała Wystarczająco mocno się pcha Aby stymulować wzrost mięśni, powiedziała.

Austin ma przerywany post

Austin powiedział, że nie je śniadania.

Powiedział, że przez większość dni gotuje duży posiłek składający się z 1,5 do 2 funtów owoców morza i warzyw, a czasem także brązowego ryżu. Austin je to przez cały dzień. W dni wyciągu zjada trochę zaraz po tym.

Powiedział, że Austin często ucina sobie popołudniową drzemkę, a potem zjada resztę posiłku.

W dni serca zwykle zjada swój duży posiłek około godziny 15.00.

Austin próbuje zjeść 150-200 gram białko Powiedział, że każdego dnia to głównie ryby, ale przegryza też granola i batony proteinowe.

„Czasami z powodu pracy jem za dużo białka tuż przed snem” – powiedział Austin.

Werner powiedział, że w diecie Austina brakuje różnorodności

próbuje Budowanie mięśni Ale również utrata tłuszczu w celu „rozdrobnienia” jest równie trudna jak oni Sprzeczne wymagania dotyczące kaloriipowiedział Werner. Budowanie mięśni wymaga nadwyżki kalorii, a utrata tłuszczu wymaga niemożność.

Gdyby Austin tego chciał Utrzymuje mięśnie podczas utraty tłuszczuWerner powiedział, że jego dieta wysokobiałkowa jest drogą do zrobienia.

Austin nie powinien jednak zbytnio polegać na rybach.

„Chociaż ryby są doskonałym źródłem chudego białka z dodatkowymi korzyściami zdrowotnymi, takimi jak kwasy omega-3, należy uważać, aby nie przejadać się rybami, ponieważ Potencjalna zawartość rtęcipowiedział Werner.

Zaleciła spożywanie ryb dwa do czterech razy w tygodniu i włączanie innych źródeł białka w pozostałe dni.

Werner powiedział, że dieta Austina na ogół wymaga większej różnorodności, ponieważ prawdopodobnie brakuje mu mikroelementów, co może prowadzić do niedoborów składników odżywczych i negatywnie wpłynąć na jego wysiłki treningowe.

Stek, ziemniaki i szparagi

Steki, ziemniaki i warzywa to kolejny zbilansowany posiłek, który urozmaici Twoją dietę.

GT



Poleciła dania takie jak łosoś z brokułami i brązowym ryżem, udka z kurczaka z zieloną fasolką i pieczonymi warzywami korzeniowymi czy stek z pieczoną papryką i ziemniakami.

Werner powiedział, że Austin może również skorzystać na dywersyfikacji swoich przekąsek.

Zalecana Przekąski które dostarczają białka oraz owoców i warzyw na błonnik i przeciwutleniacze, takie jak jogurt grecki z owocami, orzechami lub nasionami, twarożek z marchewką lub koktajl proteinowy z mleka, białka serwatkowego, owoców i lodu.

Powiedziała, że ​​może być też dobrze przed snem, jeśli Austin lubi dostawać trochę białka w nocy.

Odzyskiwanie jest kluczem

Dla osoby ćwiczącej regularnie, energicznej i umięśnionej powrót do zdrowia Dieta odgrywa w tym dużą rolę, powiedział Werner.

„Jego dieta musi zawierać różnorodne owoce i warzywa, które zawierają przeciwutleniacze i mikroelementy przeciwzapalne”. Promuj regenerację mięśni i długowieczność”.

Chociaż dobrze zbilansowana dieta powinna dostarczać wszystkich składników odżywczych, których potrzebuje Austin, mógłby rozważyć suplementy wspomagające regenerację, a tym samym jego kondycję.

KolagenA kreatynaA Wiśniowa tarta „Są one używane od lat przez elitarnych sportowców”, powiedział Werner. „Włączenie tych składników odżywczych może pomóc ulepszyć sesje treningowe i dostosować się do tego treningu”.

Porady zawarte w tym artykule nie zastępują profesjonalnej diagnozy medycznej ani leczenia.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.