Istnieją pewne gry, których główna atrakcyjność zależy od poziomu trudności. Niektóre, jak Dark Souls, mają bitwy i rywali, którzy sprawiają, że gra jest bardzo trudna do pokonania. Za jakiś czas może się to jednak zmienić.
Ten sam poziom trudności sprawia, że w niektórych przypadkach niektórym graczom bardzo trudno jest cieszyć się grą.. Sony mogłoby podjąć działania przeciwko temu, jeśli dzięki temu zarejestrowany w ostatnich dniach patent stanie się rzeczywistością.
Gry dostosowane do poziomu graczy
Wielu z nas, którzy grali w niektóre gry wideo, zwłaszcza w stylu Souls, z potworami i bardzo silnymi przeciwnikami, zna uczucie bezradności, gdy wróg zabija cię dwoma trafieniami. Jest to jednak część samego doświadczenia. Potwierdza to wielu fanów tego typu gier, którzy obecnie narzekają na nową procedurę, którą można wdrożyć.
Według niektórych źródeł, Firma Sony opatentowała system, dzięki któremu jej gry dostosowują się do poziomu graczy w trakcie rozgrywki. Oznacza to na przykład, że tych wrogów będzie łatwiej zabić i prawdopodobnie będą zadawać mniejsze obrażenia.
Należy jednak zaznaczyć, że nie jest to pierwszy raz, kiedy coś takiego zostało opatentowane i ostatecznie nie zostało wykorzystane.. Deweloper Play Station ukrywa się więc, jeśli ostatecznie zdecyduje się na skorzystanie z tego systemu, ale nie zostało to jeszcze potwierdzone.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”