Meta chce konkurować z Twitterem: jaka jest jej strategia

Meta chce konkurować z Twitterem: jaka jest jej strategia

Nierzadko zdarza się, że firmy „czerpią inspirację” z rozwoju innych, aby wprowadzać własne produkty, aplikacje i usługi. Czy zrobi to martwy?

Instagraml Bramkazamierza uruchomić aplikację tekstową, aby z nim konkurować Świergot.

Meta planuje wkrótce uruchomić aplikację tekstową, która będzie konkurować z Twitterem, poinformował w piątek Bloomberg, powołując się na osoby zaznajomione z inicjatywą.

Najbardziej niezwykłe jest to, że dzieje się to w trakcie ruchu Twittera, aby dodawać coraz więcej funkcji fotograficznych i wideo do swojej platformy.

Wygląda na to, że chce konkurować z nowymi platformami stworzonymi przez dezercję użytkowników Twittera od czasu objęcia urzędu. Elona Muska.

Obecnie firma testuje projekt z agencjami talentów i celebrytami, aby ocenić ich zainteresowanie testowaniem pierwszej wersji aplikacji.

Actualidad RT wskazał, że ta aplikacja zostanie zintegrowana z Instagramem i może być dostępna już w czerwcu.

„Zdecentralizowana aplikacja jest zbudowana w oparciu o Instagram, ale będzie kompatybilna z niektórymi innymi aplikacjami, takimi jak Mastodon”, zgodnie z biuletynem z Leah HubermannProfesor marketingu społecznego i influencerów na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *