Nierzadko zdarza się, że firmy „czerpią inspirację” z rozwoju innych, aby wprowadzać własne produkty, aplikacje i usługi. Czy zrobi to martwy?
Instagraml Bramkazamierza uruchomić aplikację tekstową, aby z nim konkurować Świergot.
Meta planuje wkrótce uruchomić aplikację tekstową, która będzie konkurować z Twitterem, poinformował w piątek Bloomberg, powołując się na osoby zaznajomione z inicjatywą.
Najbardziej niezwykłe jest to, że dzieje się to w trakcie ruchu Twittera, aby dodawać coraz więcej funkcji fotograficznych i wideo do swojej platformy.
Wygląda na to, że chce konkurować z nowymi platformami stworzonymi przez dezercję użytkowników Twittera od czasu objęcia urzędu. Elona Muska.
Obecnie firma testuje projekt z agencjami talentów i celebrytami, aby ocenić ich zainteresowanie testowaniem pierwszej wersji aplikacji.
Actualidad RT wskazał, że ta aplikacja zostanie zintegrowana z Instagramem i może być dostępna już w czerwcu.
„Zdecentralizowana aplikacja jest zbudowana w oparciu o Instagram, ale będzie kompatybilna z niektórymi innymi aplikacjami, takimi jak Mastodon”, zgodnie z biuletynem z Leah HubermannProfesor marketingu społecznego i influencerów na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”