Według Prompera, międzynarodowe wirtualne spotkanie odbędzie się w dniach 18-27 maja i obejmie różnorodne produkty morskie, takie jak kalmary, przegrzebki, krewetki i morszczuk.
Zaangażowani będą peruwiańscy eksporterzy z sektorów Pura, Tumbes, Lima, Dakna i Arequipa, z których 24% po raz pierwszy uczestniczy w handlu międzynarodowym, 13,7% zajmuje się sprzedażą krewetek, a 13,7% sprzedaż paneli wentylatorów.
Ta działalność jest częścią strategii organizacyjnej, która ma na celu promowanie koncesji zorientowanych na eksport i internacjonalizacji peruwiańskich przedsiębiorstw. Wystawa jest alternatywą dla Wystawy w Brukseli (obecnie Barcelona), która zmieni swój termin i odbędzie się we wrześniu.
Należy zauważyć, że w pierwszym kwartale 2021 r. Eksport bezpośredniego spożycia przez ludzi (CHD) wyniósł 384 mln USD, generując 30% wzrost. Podobnie, do Europy wyeksportowano łącznie 75 milionów dolarów produktów rybnych.
Główne kierunki to Hiszpania (30 mln USD), Włochy (18 mln USD), Francja (7 mln USD), Rosja (6 mln USD) i Niemcy (3 mln USD). Ponadto peruwiańskie produkty o wysokim popycie w Europie obejmują mrożone surowe kalmary (27 mln USD / 38,8%), pre-surowe kalmary (8 mln USD / 85,4%), mrożone bomby wentylatorowe (7 mln USD / 32,1%), kotwice solne (7 mln USD / -2,4%) i zarejestrowany tuńczyk (4 mln USD / -56,6%).
Zapisz się do InfomercadoCotygodniowy biuletyn e-mailowy
Znajdź najlepsze podsumowanie wiadomości.
To jest tylko jeden e-mail na tydzień. Nie wypełnimy Twojej skrzynki odbiorczej! Możesz też odejść w dowolnym momencie.
„Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman.”