Na obiecującym wirtualnym spotkaniu prezentują się rybacy z Hiszpanii, Francji, Włoch, Rosji, Holandii i Polski

Według Prompera, międzynarodowe wirtualne spotkanie odbędzie się w dniach 18-27 maja i obejmie różnorodne produkty morskie, takie jak kalmary, przegrzebki, krewetki i morszczuk.

Zaangażowani będą peruwiańscy eksporterzy z sektorów Pura, Tumbes, Lima, Dakna i Arequipa, z których 24% po raz pierwszy uczestniczy w handlu międzynarodowym, 13,7% zajmuje się sprzedażą krewetek, a 13,7% sprzedaż paneli wentylatorów.

Ta działalność jest częścią strategii organizacyjnej, która ma na celu promowanie koncesji zorientowanych na eksport i internacjonalizacji peruwiańskich przedsiębiorstw. Wystawa jest alternatywą dla Wystawy w Brukseli (obecnie Barcelona), która zmieni swój termin i odbędzie się we wrześniu.

Należy zauważyć, że w pierwszym kwartale 2021 r. Eksport bezpośredniego spożycia przez ludzi (CHD) wyniósł 384 mln USD, generując 30% wzrost. Podobnie, do Europy wyeksportowano łącznie 75 milionów dolarów produktów rybnych.

Główne kierunki to Hiszpania (30 mln USD), Włochy (18 mln USD), Francja (7 mln USD), Rosja (6 mln USD) i Niemcy (3 mln USD). Ponadto peruwiańskie produkty o wysokim popycie w Europie obejmują mrożone surowe kalmary (27 mln USD / 38,8%), pre-surowe kalmary (8 mln USD / 85,4%), mrożone bomby wentylatorowe (7 mln USD / 32,1%), kotwice solne (7 mln USD / -2,4%) i zarejestrowany tuńczyk (4 mln USD / -56,6%).

Zapisz się do InfomercadoCotygodniowy biuletyn e-mailowy

Znajdź najlepsze podsumowanie wiadomości.

To jest tylko jeden e-mail na tydzień. Nie wypełnimy Twojej skrzynki odbiorczej! Możesz też odejść w dowolnym momencie.

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

„Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *