Navarra postępuje zgodnie ze swoją mapą drogową, aby wprowadzić opłaty drogowe dla ciężkich pojazdów na pięciu pasach

Navarra postępuje zgodnie ze swoją mapą drogową, aby wprowadzić opłaty drogowe dla ciężkich pojazdów na pięciu pasach

Navarra kontynuuje swoją mapę drogową w celu wprowadzenia cen ciężkich pojazdów na pięciu drogach o dużej przepustowości, A-10, A-15, N-121-A, A-1 i A-68, w celu finansowania i modernizacji dróg. Usługa publiczna.

Należy zauważyć, że Navarra, w zakresie swojej pierwotnej władzy, ma wyłączne prawo do projektowania, budowy, finansowania i eksploatacji dróg, które są jej prawowitą własnością, które znajdują się na liście dróg. Nawarry.

W tym sensie to społeczność kryminalistyczna jest odpowiedzialna za podjęcie decyzji, czy ustanowić punkty poboru opłat na drogach, których jest właścicielem, w tym na wszystkich autostradach, które przez nie przechodzą.

W tym względzie model zostanie określony przez rząd Nawarry i parlament prowincji w jego aktualnie przygotowywanym kształcie.

Ze swojej strony administracja publiczna państwa jest w stanie planować, budować, finansować i obsługiwać własne autostrady zintegrowane z siecią autostrad państwowych.

W ten sposób każda decyzja, jaką administracja publiczna może podjąć w sprawie ustanowienia punktów poboru opłat na autostradach, będzie dotyczyć tylko autostrad należących do jej sieci drogowej, a nie administrację autonomicznej wspólnoty Nawarry. W Navara istnieje tylko jedna państwowa autostrada AB-68, która została już utwardzona.

Uzgodniony plan

Około rok temu rząd Nawarry i większość komisji parlamentarnych, BSN-BSOE, Jeroboy Boy, E.H. Należy zauważyć, że Bildt Nafarova, Podemos Ahal Duku i Isquerta-Eskera osiągnęli wstępne porozumienie dotyczące utworzenia wspólnoty. Spółka jest odpowiedzialna za zarządzanie i eksploatację punktów poboru opłat wyłącznie dla samochodów ciężarowych na pięciu drogach o dużej przepustowości (A-10, A-15, N-121-A, A-1 i A-68).

Propozycja Departamentu Koordynacji Regionalnej opiera się na polityce Komisji Europejskiej 2004/35 / CE „Użytkownik płac” i „Kto zanieczyszcza płace”. W tym sensie należy pamiętać, że ciężkie pojazdy mają również ogromny wpływ na nachylenie drogi i zanieczyszczenie.

„Ceny pojazdów ciężarowych na drogach o dużej przepustowości zostały szeroko rozszerzone w całej UE. W krajach takich jak Niemcy, Portugalia, Holandia, Belgia, Dania, Szwecja, Czechy czy Polska eksploatowane jest 100% terytorium; głównie we Francji lub we Włoszech ”- wyjaśnił rząd Nawarry.

W tym sensie Hiszpania jest obecnie wyjątkiem pod tym względem. Jedynie Kraj Basków wdrożył je na wszystkich swoich drogach o dużej przepustowości.

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

"Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *