Navarra postępuje zgodnie ze swoją mapą drogową, aby wprowadzić opłaty drogowe dla ciężkich pojazdów na pięciu pasach

Navarra kontynuuje swoją mapę drogową w celu wprowadzenia cen ciężkich pojazdów na pięciu drogach o dużej przepustowości, A-10, A-15, N-121-A, A-1 i A-68, w celu finansowania i modernizacji dróg. Usługa publiczna.

Należy zauważyć, że Navarra, w zakresie swojej pierwotnej władzy, ma wyłączne prawo do projektowania, budowy, finansowania i eksploatacji dróg, które są jej prawowitą własnością, które znajdują się na liście dróg. Nawarry.

W tym sensie to społeczność kryminalistyczna jest odpowiedzialna za podjęcie decyzji, czy ustanowić punkty poboru opłat na drogach, których jest właścicielem, w tym na wszystkich autostradach, które przez nie przechodzą.

W tym względzie model zostanie określony przez rząd Nawarry i parlament prowincji w jego aktualnie przygotowywanym kształcie.

Ze swojej strony administracja publiczna państwa jest w stanie planować, budować, finansować i obsługiwać własne autostrady zintegrowane z siecią autostrad państwowych.

W ten sposób każda decyzja, jaką administracja publiczna może podjąć w sprawie ustanowienia punktów poboru opłat na autostradach, będzie dotyczyć tylko autostrad należących do jej sieci drogowej, a nie administrację autonomicznej wspólnoty Nawarry. W Navara istnieje tylko jedna państwowa autostrada AB-68, która została już utwardzona.

Uzgodniony plan

Około rok temu rząd Nawarry i większość komisji parlamentarnych, BSN-BSOE, Jeroboy Boy, E.H. Należy zauważyć, że Bildt Nafarova, Podemos Ahal Duku i Isquerta-Eskera osiągnęli wstępne porozumienie dotyczące utworzenia wspólnoty. Spółka jest odpowiedzialna za zarządzanie i eksploatację punktów poboru opłat wyłącznie dla samochodów ciężarowych na pięciu drogach o dużej przepustowości (A-10, A-15, N-121-A, A-1 i A-68).

Propozycja Departamentu Koordynacji Regionalnej opiera się na polityce Komisji Europejskiej 2004/35 / CE „Użytkownik płac” i „Kto zanieczyszcza płace”. W tym sensie należy pamiętać, że ciężkie pojazdy mają również ogromny wpływ na nachylenie drogi i zanieczyszczenie.

„Ceny pojazdów ciężarowych na drogach o dużej przepustowości zostały szeroko rozszerzone w całej UE. W krajach takich jak Niemcy, Portugalia, Holandia, Belgia, Dania, Szwecja, Czechy czy Polska eksploatowane jest 100% terytorium; głównie we Francji lub we Włoszech ”- wyjaśnił rząd Nawarry.

W tym sensie Hiszpania jest obecnie wyjątkiem pod tym względem. Jedynie Kraj Basków wdrożył je na wszystkich swoich drogach o dużej przepustowości.

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

"Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.