NFL wprowadza swoją strategię na rynek międzynarodowy

Aby uzyskać więcej fanów i interakcji, NFL Rozpoczyna silniejszą ekspansję międzynarodową. Z programu International Home Marketing Areas (IHMA) 18 zespołów rozpocznie działalność swojej marki w ośmiu krajach poza Stanami Zjednoczonymi, poprzez które zamierzają dodać około 50 milionów fanów do 63,7 miliona już liczonych na ich głównych rynkach zagranicznych.

W szczególności prawa w Meksyku w IHMA zostały przyznane Arizona Cardinals, Dallas Cowboys, Denver Broncos, Houston Texans, Kansas City Chiefs, Las Vegas Raiders, Los Angeles Rams, Pittsburgh Steelers i San Francisco 49ers.

„Wcześniej coś robiono i nie mówiono, ponieważ po to było biuro NFL w Meksyku, chodziło o reprezentowanie 32 drużyn, aby zobaczyć kwestie sprzedaży, ekspansji i bliskości z fanami” – wyjaśnił. Ekonomista Ulysses Harada, dyrektor specjalistycznej strony internetowej Primero y Diez.

Harada, który również współpracował z The Steelers przy tworzeniu treści, dodał, że od jakiegoś czasu niektóre z najpopularniejszych meksykańskich zespołów, takie jak Steelers, Cowboys, Patriots czy 49ers, pracowały nad swoim podejściem do radzenia sobie z fanami poprzez obozy. Wejdź w interakcję z międzynarodowymi graczami, takimi jak meksykański Isaac Alarcon, i twórz treści w języku hiszpańskim, ale „ideą tego (nowego) programu jest to, że zespoły, które zostały oddane rynkowi meksykańskiemu, będą miały większą swobodę w zmonopolizowaniu tego rynku”.

„Niektóre zespoły zdecydują się otworzyć tutaj kilka SO, powiedziano, że będą miały pierwszeństwo w grach poza USA (Meksyk ma jedną grę rocznie), a inne zespoły naprawdę chcą zacząć zdobywać małe obozy i przygotowywać się do sezonu w w naszym kraju. Bardzo ciekawie jest zobaczyć tę walkę o rynek, ponieważ ostatecznie wygra meksykański kibic.

Dla niektórych zespołów, takich jak Denver Broncos, Meksyk reprezentuje kraj o drugiej największej liczbie fanów poza rynkiem macierzystym. We wrześniu tego roku zespół miał na Facebooku i Instagramie 394 000 obserwujących z Meksyku i 331 000 z Denver.

Dla zespołów takich jak Kansas City jest jeszcze większe wyzwanie, ponieważ według danych dostarczonych do tej gazety przez szefa zespołu Marka Donovana, kapitanowie drużyn przybyli do Meksyku, aby znaleźć się wśród 20 najlepszych faworytów fanów, ale ufaj, że innowacyjna komunikacja może być Strategia jest kluczem do określenia jego lokalizacji.

„Na podstawie doświadczeń z gry, które mieliśmy w Mexico City w 2019 r., zidentyfikowaliśmy marki w Meksyku, które działają w Kansas City i vice versa na obszarze, który nazywamy Chiefs Kingdom. Mamy kilka firm, z którymi prowadzimy interesy w obu miejscach, a jeśli wykorzystujemy te możliwości do tworzenia relacji i aktywacji z fanami, będziemy mieć ogromną przewagę nad innymi zespołami, aby rozwijać naszą franczyzę, to była dla nas wielka historia sukcesu. Musimy być odważni i innowacyjni.

Według oficjalnych danych, NFL Ma 16-milionową rzeszę fanów i jest najpopularniejsza w kraju. Harada podkreślił, że w latach 90. do kraju sprowadzono American Bowl (seria gier pokazowych), co czyni ją jedną z najczęściej odwiedzanych gier w historii NFL.

„Mecze NFL wzbudziły duże zainteresowanie stałych fanów, ponieważ mieliśmy szczęście zobaczyć takie legendy ligowe, jak Patrick Mahomes czy Tom Brady na stadionie Azteca, a wiele osób, które nie mają wizy, nie zna języka lub trudności z podróżowaniem do innego kraju, co oczywiście przynosi im większe zainteresowanie, sympatię i hobby. Im więcej fanów, tym więcej ludzi cię konsumuje. Oczywiście w grach jest połączenie.

Badania Primero y Diez pokazują, że wśród miejsc w republice o największej liczbie kibiców NFL są Monterrey, Tijuana, Chihuahua, Guadalajara, Puebla, Queretaro, stan Meksyk i oczywiście Mexico City. .

Chronologia wobec terenu międzynarodowego

Przez ponad 30 lat Major League Soccer próbowała pozycjonować się poza swoim rynkiem macierzystym, ale ponownie przemyśleła strategie, aby dotrzeć do innych szerokości geograficznych, począwszy od 2007 r. i stale eksportując produkt z regularnymi meczami sezonowymi, otwierając biura za granicą, dywersyfikując kanały transmisji i indywidualne wysiłki na rzecz zespołów w coraz większym stopniu urzeczywistniające to zadanie.

podczas NFL Jest to największa branża sportowa w Stanach Zjednoczonych z rekordowymi dochodami 15,26 miliardów dolarów jeszcze przed pandemią. Futbol amerykański nie jest już popularnym sportem poza Ameryką Północną (tam, gdzie są inne ligi, takie jak Canadian Football League, MFL i MFL). Meksyku, ale był w cieniu innych sportów narodowych) lub był szeroko widziany w telewizji na całym świecie, zatrzymując jego globalną ekspansję. Według danych Statista, podczas gdy Super Bowl 2020 na całym świecie oglądało w telewizji około 150 milionów ludzi na świecie, ostatnie trzy Mistrzostwa Świata FIFA, które rozgrywane są co cztery lata, obejrzało ponad 500 milionów ludzi.

Począwszy od późnych lat 80. NFL systematycznie starało się rozpocząć podbój świata. W 1989 roku założyli tak zwaną Światową Ligę Futbolu Amerykańskiego (WLAF), która z niewielką popularnością grała w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie. W 1998 roku stał się znany jako NFL Europe, który trwał do 2007 roku, kiedy został zamknięty z powodu problemów finansowych, według danych z biuletynu El Mister, straty w tym projekcie wyniosły średnio 30 milionów dolarów na sezon.

Jednak od 2007 r. strategia została ponownie przemyślana w przypadku meczów sezonu regularnego poza Stanami Zjednoczonymi, najpierw w Wielkiej Brytanii, gdzie od 2019 r. pojawiły się również transmisje Sky Sports NFL, zwiększając liczbę widzów według Chrisa Halpina, wiceprezesa wykonawczego i szefa strategii i wzrost dla NFL.

W 2016 r. plan ten wylądował w Meksyku z pierwszym trzyletnim kontraktem na Estadio Azteca, chociaż złe warunki murawy w 2018 r. doprowadziły do ​​tego, że ta edycja została zlikwidowana bez opcji zmiany harmonogramu. Druga umowa na okres trzech lat, od 2019 do 2021 r., została ogłoszona w listopadzie 2017 r., z czego tylko pierwsza została wdrożona, ponieważ pandemia uniemożliwiła odbycie dwóch ostatnich edycji. Jednak oficjalnie ogłoszono, że po rozwiązaniu w 2020 roku umowa została przedłużona na kolejny rok i wygasa w 2022 roku.

Pandemia pomogła wesprzeć cyfrowe aktywa NFL. ESPN donosi, że subskrypcje strumieniowe GamePass (obejmujące 181 krajów i terytoriów) wzrosły o 30%, bezpłatne transmisje wideo z sieci NFL wzrosły o 90%, a NFL przekroczyła milion pobrań poza Stanami Zjednoczonymi filmów bezpośrednio do konsumentów i sprzedaż w sklepie NFL Oficjalny wzrost o 80% na arenie międzynarodowej, a Super Bowl LV osiągnął rekordową widownię w Niemczech, która wynosi 2,2 miliona osób. Monachium, Frankfurt i Dusseldorf walczą obecnie o organizację meczu w sezonie zasadniczym w przyszłym roku.

We wrześniu liga ogłosiła swoje najnowsze plany ekspansji zagranicznej, polegające na wzmocnieniu powiązań handlowych swoich drużyn w kluczowych regionach: Meksyku, Kanadzie, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Chinach i Brazylii, gdzie miała już ok. 63,7 mln fanów według danych Front Office Sports. Od stycznia 2022 r. 18 zespołów będzie mogło dotrzeć do 26 IHMA w ośmiu różnych krajach, dodając jako cele Hiszpanię i Australię.

Przez początkowy okres pięciu lat zespoły będą miały prawa na rynkach międzynarodowych do prowadzenia osobistych i cyfrowych aktywacji marketingowych, sprzedaży sponsoringu korporacyjnego, imprez, imprez piłkarskich dla młodzieży i dzieci, sprzedaży oficjalnych towarów i rozwijania inicjatyw. Marketing w połączeniu z innymi obiektami sportowymi i rekreacyjnymi na rynku.

Rozszerzone zostaną również możliwości regularnych gier w krajach docelowych. Pod koniec marca tego roku liga zatwierdziła inicjatywę, w ramach której 32 drużyny NFL będą grać co najmniej jeden reprezentant przez następne osiem lat, co ułatwiło zatwierdzenie nowego 17-meczowego sezonu zasadniczego. które po raz pierwszy pojawiły się w obecnej kampanii.

Liga prowadzi również kliniki na całym świecie, a od 2016 roku uruchomiła program NFL Undiscovered, którego nazwę zmieniono w 2017 roku na International Player Track, który ma na celu poszerzenie talentu NFL o międzynarodowych graczy w łącznie 40 krajach, takich jak Niemcy, Wielka Brytania, Meksyk, Brazylia, Chile, Austria, Nowa Zelandia, Włochy, Francja, Japonia, Polska, Chiny, Australia, Finlandia i Norwegia.

You May Also Like

About the Author: June Wilkinson

"Pionier w mediach społecznościowych. Miłośnik muzyki. Zły student. Introwertyk. Typowy fan piwa. Ekstremalny webinnik. Fanatyk telewizji. Totalny ewangelista podróży. Guru zombie."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *