Nowe badanie wykazało, że najniższe ryzyko zgonu występowało wśród dorosłych, którzy ćwiczyli 150-600 minut tygodniowo

Nowe badanie wykazało, że najniższe ryzyko zgonu występowało wśród dorosłych, którzy ćwiczyli 150-600 minut tygodniowo

Najważniejsze informacje badawcze:

  • Analiza aktywności fizycznej i dokumentacji medycznej ponad 100 000 osób w okresie 30 lat wykazała, że ​​osoby, które wykonywały obecne badania Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej USA, zalecały zakres umiarkowanego czasu trwania (150-300 minut/tydzień) lub intensywnego wysiłku fizycznego. aktywność (75-150 minut/tydzień) tydzień), zmniejszenie ryzyka zgonu zaobserwowano o 20-21% i 19% ze wszystkich przyczyn.

  • Zaobserwowano, że osoby, które wykonywały od dwóch do czterech razy więcej niż zalecana ilość aktywności fizycznej (150-600 minut/tydzień), miały większą redukcję śmiertelności z jakiejkolwiek przyczyny.

Zbanowany do 4:00 ET / 5:00 ET w poniedziałek 25 lipca 2022 r.

(Nowy MediaWire) – 25 lipca 2022 – Dallas Analiza ponad 100 000 uczestników w ciągu 30-letniego okresu obserwacji wykazała, że ​​dorośli, którzy wykonują dwa do czterech razy więcej niż obecnie zalecana ilość umiarkowanej lub intensywnej aktywności fizycznej tygodniowo, mają znacznie niższe ryzyko śmierci, według For new research opublikowanych dzisiaj w czołowym recenzowanym czasopiśmie Journal of the American Heart Association Obrót. Redukcja wyniosła 21-23% w przypadku osób, które wykonywały od dwóch do czterech razy więcej niż zalecana intensywna aktywność fizyczna oraz 26-31% w przypadku osób, które co tydzień wykonywały od dwóch do czterech razy więcej niż zalecana ilość umiarkowanej aktywności fizycznej.

Dobrze udokumentowano, że regularna aktywność fizyczna wiąże się ze zmniejszonym ryzykiem chorób sercowo-naczyniowych i przedwczesnej śmierci. W 2018 roku Departament Zdrowia i Opieki Społecznej Stanów Zjednoczonych wydał Wytyczne dotyczące aktywności fizycznej dla Amerykanów Zaleca się, aby dorośli podejmowali co najmniej 150-300 minut/tydzień umiarkowanej aktywności fizycznej lub 75-150 minut/tydzień intensywnej aktywności fizycznej lub równoważną kombinację obu rodzajów intensywności. Strumień American Heart Association Zaleceniaktóre opierają się na wytycznych HHS dotyczących aktywności fizycznej, obejmują co najmniej 150 minut tygodniowo aktywności aerobowej o umiarkowanej intensywności lub 75 minut tygodniowo intensywnej aktywności tlenowej lub połączenie obu.

Dong Hun Lee powiedział: „Potencjalny wpływ aktywności fizycznej na zdrowie jest znaczący, ale pozostaje niejasne, czy angażowanie się w dłuższą, energiczną lub umiarkowaną intensywność aktywności fizycznej powyżej zalecanego poziomu zapewnia jakiekolwiek dodatkowe korzyści lub negatywny wpływ na zdrowie. . , magister, pracownik naukowy w Departamencie Żywienia Harvard TH Chan School of Public Health w Bostonie. „W naszym badaniu wykorzystaliśmy powtarzane pomiary zgłaszanej przez siebie aktywności fizycznej na przestrzeni dziesięcioleci, aby zbadać związek między długotrwałą aktywnością fizyczną w średnim i późnym wieku dorosłym a śmiertelnością”.

Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące śmiertelności i dokumentację medyczną ponad 100 000 dorosłych zebranych w dwóch dużych badaniach prospektywnych: Whole Nurses’ Health Study i Male Health Professionals Follow-up Study Only w latach 1988-2018. Uczestnicy, których dane zostały przebadane, to 63% kobiet, a ponad 96% to biali dorośli. Mieli średni wiek 66 lat i średni wskaźnik masy ciała (BMI) 26 kg/m2 W 30-letnim okresie obserwacji.

Uczestnicy sami zgłaszali swoją aktywność fizyczną w czasie wolnym, wypełniając co dwa lata zweryfikowany kwestionariusz z badania Nurses’ Health Study lub Health Professionals Follow-up Study. Publicznie dostępne kwestionariusze, które były aktualizowane i rozszerzane co dwa lata, zawierały pytania dotyczące informacji zdrowotnych, chorób zdiagnozowanych przez lekarza, wywiadu rodzinnego i osobistych nawyków, takich jak spożywanie papierosów i alkoholu oraz częstotliwość ćwiczeń. Dane dotyczące ćwiczeń są podawane jako średni czas spędzony w tygodniu na różnych aktywnościach fizycznych w ciągu ostatniego roku. Umiarkowaną aktywność zdefiniowano jako chodzenie, ćwiczenia o niskiej intensywności, podnoszenie ciężarów i ćwiczenia gimnastyczne. Energiczne zajęcia obejmowały jogging, bieganie, pływanie, jazdę na rowerze i inne ćwiczenia aerobowe.

Analiza wykazała, że ​​dorośli, którzy co tydzień wykonywali dwa razy więcej niż obecnie zalecany zakres umiarkowanej lub intensywnej aktywności fizycznej, mieli najniższe długoterminowe ryzyko zgonu.

Analiza wykazała również:

  • Uczestnicy, którzy spełnili wytyczne dotyczące intensywnej aktywności fizycznej, mieli o 31% mniejsze ryzyko zgonu z powodu chorób sercowo-naczyniowych i 15% mniejsze ryzyko zgonu niezwiązanego z chorobami sercowo-naczyniowymi, przy 19% niższym ryzyku zgonu ze wszystkich przyczyn.

  • Uczestnicy, którzy spełnili wytyczne dotyczące umiarkowanej aktywności fizycznej, mieli o 22-25% niższe ryzyko zgonu z powodu chorób sercowo-naczyniowych i 19-20% niższe ryzyko zgonu niezwiązanego z chorobą sercowo-naczyniową, przy 20-21% niższym ryzyku zgonu ze wszystkich powoduje.

  • Uczestnicy, którzy wykonywali od dwóch do czterech razy więcej niż zalecana długotrwała intensywna aktywność fizyczna (150-300 minut/tydzień), doświadczyli 27-33% zmniejszenia ryzyka śmiertelności z powodu CVD i 19% zmniejszenia ryzyka niezwiązanego z CVD śmiertelność, Łącznie o 21 – 23% zmniejszone ryzyko zgonu ze wszystkich przyczyn.

  • Uczestnicy, którzy wykonywali dwa do czterech razy więcej niż zalecana ilość umiarkowanej aktywności fizycznej (300-600 minut/tydzień), doświadczyli 28-38% zmniejszenia ryzyka śmiertelności z powodu CVD i 25-27% zmniejszenia śmiertelności niezwiązanej z CVD, np. łącznie 26-31% zmniejszone ryzyko zgonu ze wszystkich przyczyn.

Ponadto nie stwierdzono żadnego niekorzystnego wpływu na zdrowie układu sercowo-naczyniowego wśród dorosłych, którzy zgłaszali udział w aktywnościach przekraczających czterokrotnie minimalne zalecane poziomy aktywności. Wcześniejsze badania wykazały, że długotrwałe ćwiczenia wytrzymałościowe o wysokiej intensywności, takie jak maratony, triatlony i długodystansowa jazda na rowerze, mogą zwiększać ryzyko niepożądanych zdarzeń sercowo-naczyniowych, w tym zwłóknienia mięśnia sercowego, zwapnienia tętnic wieńcowych oraz nagłego migotania przedsionków . śmierć sercowa.

„To odkrycie może zmniejszyć obawy o potencjalnie szkodliwy wpływ angażowania się w wysoki poziom aktywności fizycznej, który zaobserwowano w kilku wcześniejszych badaniach” – zauważył Lee.

Jednak angażowanie się w długotrwałą aktywność fizyczną o wysokiej intensywności (300 min/tydzień) lub umiarkowaną (600 min/tydzień) na poziomie przekraczającym czterokrotność minimalnego zalecanego tygodnia nie zapewniło dalszego zmniejszenia ryzyka zgonu.

„Nasze badanie dostarcza dowodów, które pomagają ludziom wybrać odpowiednią ilość i intensywność aktywności fizycznej przez całe życie, aby utrzymać ogólny stan zdrowia” – powiedział Lee. „Nasze odkrycia wspierają aktualne krajowe wytyczne dotyczące aktywności fizycznej i ponadto sugerują, że maksymalne korzyści można osiągnąć, wykonując umiarkowane lub wysokie poziomy umiarkowanej, energicznej lub połączonej aktywności”.

Wskazał również, że osoby, które wykonują mniej niż 75 minut intensywnej aktywności lub mniej niż 150 minut umiarkowanej aktywności tygodniowo, mogą odnieść większe korzyści w zakresie zmniejszenia śmiertelności, wykonując około 75-150 minut energicznej aktywności lub 150-300 minut umiarkowanych ćwiczeń. . tygodniowo lub równowartość obu, na dłuższą metę.

Donna K. powiedziała: Arnett, MSPH, dr hab. BSN, były prezes American Heart Association (2012-2013) oraz dziekan i profesor na Wydziale Epidemiologii na University of Kentucky School of Public Health w Lexington, Kentucky. Arnett był współprzewodniczącym komitetu redakcyjnego Wytyczne Amerykańskiego Towarzystwa Kardiologicznego dotyczące pierwotnej prewencji chorób układu krążenia 2019, jednak nie brał udziału w badaniu. „Zauważyliśmy również, że wykonywanie ponad 300 minut ćwiczeń aerobowych o umiarkowanej intensywności lub ponad 150 minut ćwiczeń aerobowych o intensywnym wysiłku tygodniowo może jeszcze bardziej zmniejszyć ryzyko rozwoju miażdżycowej choroby sercowo-naczyniowej, więc ma to sens że te dodatkowe minuty ćwiczeń mogą również zmniejszyć wskaźnik śmiertelności”.

Współautorami są Leandro FM Rezende, Sc.D. dr n. med. Hee-Kyung Joh; NaNa Keum, dr hab.; dr Gerson Ferrari; dr Juan Pablo Rey-Lopez; Eric B. Fred K. dr Tabung; oraz Edward L. Giovannucci, MD, MD, MD. Oświadczenia autorów są wymienione w rękopisie.

Badanie zostało sfinansowane przez Narodowe Instytuty Zdrowia.

Prace publikowane w czasopismach naukowych American Heart Association są recenzowane. Stwierdzenia i wnioski zawarte w każdym rękopisie są wyłącznie wypowiedziami autorów badania i niekoniecznie odzwierciedlają politykę lub stanowisko społeczeństwa. Towarzystwo nie składa żadnych oświadczeń ani gwarancji co do ich dokładności lub wiarygodności. Stowarzyszenie otrzymuje fundusze głównie od osób fizycznych; Organizacje i korporacje (w tym firmy farmaceutyczne, producenci urządzeń i inne firmy) przekazują darowizny i finansują określone programy i wydarzenia stowarzyszeniowe. Stowarzyszenie ma surowe zasady, aby zapobiec wpływowi tych relacji na treści naukowe. Dostępne są przychody od firm farmaceutycznych i biotechnologicznych, producentów urządzeń i ubezpieczycieli zdrowotnych oraz ogólne informacje finansowe stowarzyszenia tutaj.

Dodatkowe zasoby:

O Amerykańskim Towarzystwie Kardiologicznym

Amerykańskie Stowarzyszenie Kardiologiczne jest nieugiętą siłą na rzecz dłuższego i zdrowszego życia. Dążymy do zapewnienia sprawiedliwego zdrowia we wszystkich społecznościach. Współpracując z wieloma organizacjami i przy wsparciu milionów wolontariuszy, finansujemy innowacyjne badania, opowiadamy się za zdrowiem publicznym i dzielimy się zasobami ratującymi życie. Organizacja z siedzibą w Dallas jest głównym źródłem informacji na temat zdrowia od prawie wieku. Skontaktuj się z nami na serce.orgA FacebookA Świergot Lub dzwoniąc pod numer 1-800-AHA-USA1.

###

Zapytania mediów i perspektywa ekspercka AHA/ASA: 214-706-1173

John Ernst: 214-706-1060, [email protected]

Zapytania publiczne: 1-800-AHA-USA1 (242-8721)

serce.org A atak mózgu

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.