Nowe połączenie intermodalne między Włochami a głównymi ośrodkami przemysłowymi Polski i Czech

Nowe połączenie intermodalne między Włochami a głównymi ośrodkami przemysłowymi Polski i Czech

Projekt.- Dzięki nowemu multitowarowemu i multiklienckiemu pociągowi firmowemu Arcese, połączenie intermodalne łączy środkowe i południowe Włochy z regionem Śląska w Polsce i północno-wschodnimi regionami Czech. Pociąg łączy terminale Manopello – Interporto D’Abruzzo w południowych Włoszech i Ostrava-Mošnov, zarządzane przez Innofreight i obsługiwane przez partnerów Captrain Italia we współpracy z Sangritana, Budamar Logisitcs, as i ČD Cargo.

Obecnie są 2 wyjazdy tygodniowo z 4-5 dniowym powrotem do domu wyłącznie naczepami Mega XLS. Od października 2022 r. planowane jest zwiększenie liczby odlotów powrotnych do 3 tygodni.

Otwarcie nowej trasy jest odpowiedzią na strategię Grupy Arces dotyczącą rozwoju usług pośrednich (drogowo-kolejowych) na nowych osiach/trasach. W rzeczywistości coraz więcej klientów wybiera usługi łączone jako niezawodne i przyjazne dla środowiska rozwiązanie transportowe ze względu na redukcję emisji CO2 nawet o 40%. Wystarczy powiedzieć, że w przypadku każdej podróży pociągu na tej osi oszczędza się nie mniej niż 190 ton CO2 w porównaniu z równoważnym transportem drogowym. rok.

» Transport zintegrowany to rozwijający się rynek, na którego rozwój duży wpływ ma nie tylko popyt, ale także możliwości przewozowe, połączenia oraz jakość świadczonych usług«, Dyrektor generalny Arcese, Guido Pietro Bertolone, kontynuował: » Perspektywy na najbliższe lata to dynamiczny rozwój transportu intermodalnego, który znacząco przyczyni się do dekarbonizacji globalnych łańcuchów dostaw w ramach Europejskiego Zielonego Ładu, poprzez tworzenie bardziej zrównoważonych rozwiązań transportowych oraz zwiększenie udziału usług intermodalnych dla naszych klienci. , możemy wesprzeć długofalową strategię UE, a tym samym możemy wesprzeć zmianę paradygmatu.

„Sercem strategii intermodalnej Arcese jest wzmocnienie sieci wzdłuż osi północ-południe oraz rozbudowa sieci wzdłuż osi o dużym potencjale wzrostu, takich jak południowo-wschodnia, południowo-zachodnia i północno-wschodnia Europa”Emanuel Arces Dyrektor FTL ds. frachtu lądowego mówi. „Nie tylko to: ten rozwój dla Arcese oznacza inwestowanie w pociągi firmowe, które są w stanie zagwarantować klientom ładowność i konkurencyjność, wzmocnienie współpracy z kluczowymi partnerami na poziomie europejskim oraz standaryzację floty naczep”.

Dziś multimodalna, zintegrowana i międzynarodowa sieć Arcese ma połączenia w całej Europie: od Hiszpanii po Rumunię, od Turcji po Skandynawię z ponad 80 wylotami dziennie. Transport intermodalny i kolejowy jest filarem strategii biznesowej grupy, odpowiadającym zasadom zrównoważonego rozwoju i bezpieczeństwa, które zawsze kierowały wyborami firmy na całym świecie.

W ubiegłym roku Grupa Arcese zrealizowała ponad 250 000 podróży, z których 40% odbywało się w transporcie kombinowanym drogowo-kolejowym i krótkodystansowym, co stanowi 6% wzrost w stosunku do poprzedniego roku i potwierdza wolumen zgodny z transportem sprzed pandemii. z 2019 roku.

Zdjęcie: Grupa Arcese

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

"Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.