Kto z nas nigdy nie pił drinka z baru „przypadkowo”? Mając to założenie, wprowadzono na rynek kolekcję Steal Artois: kapsułę pięciu ekskluzywnie zaprojektowanych elementów odzieży, które przyciągają uwagę i nie tylko.
Kampania, stworzona przez VML Chile we współpracy z Davidem New York i wyprodukowana przez Rebolucion, składa się z elementów cyfrowych, publicznych i graficznych i zaprasza tych, którzy są „prawdziwymi przyjaciółmi rzeczy innych ludzi”, do zgłaszania się w celu wygrania ubrań od Upadł Organicznie zaprojektowane w jednym celu: cieszyć się doskonałością filiżanka W zaciszu swoich domów.
„W Stella Artois jesteśmy wrodzonymi wielbicielami piękna i dlatego zdajemy sobie sprawę, że piękno naszego szkła czyni go szczególnym obiektem pożądania. Wiemy, że pożyczanie, choć niewygodne, jest potwierdzeniem tego, więc możemy' t nie pozostaje nic innego, jak celebrować i doceniać każdego kochanka Piękno to ten, kto tak jak my nie może znieść pokusy rozkoszowania się w swoim domu doskonale prezentującym się kieliszkiem Stella w szklance. Ta kampania jest hołdem dla wszystkich ludzi, którzy potrafią dostrzec i cieszyć się piękne rzeczy w życiu” – powiedziała Camilla Blass, dyrektor ds. marketingu w AB InBev.
„Cieszymy się, że możemy w odważny sposób pokazać na ekranie tak wielką prawdę: uczcić tych, którzy pożyczyli od baru kielich Stella Artois i nie karać ich. Uznać ich za fanów marki i zaprosić ich do dalszego działania. ” W zabawny i świeży sposób poświęcony nowemu tonowi i stylowi Stella Artois. Czysta korzyść dla bardzo zjednoczonej grupy klientów agencji, charakteryzującej się dużą odwagą i niewątpliwie nie raz zdejmującej okulary z baru” – skomentował Raimundo Anduraga, dyrektor operacyjny VML Chile.
„Każdego roku tysiące okularów Stella w tajemniczy sposób znikają ze barów, jest to fakt niedopuszczalny, ale w pewnym sensie zrozumiały ze względu na ich piękno: wizja, która zainspirowała nas do refleksji poprzez kawałki i nadruki na głównych ulicach, wraz z równoległą aktywacją w mediach społecznościowych sieci, aby ich zachęcać” – przyznają ludzie. Swoim przestępstwem dzielą się obrazem pożyczonego trofeum” – podsumował Andre Toledo, dyrektor generalny David New York.
Możesz wziąć udział z dowolnego miejsca na świecie, logując się StealArtois.com Do 31 stycznia.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”