Polska otrzyma pięć byłych USAFC-130H Hercules

Rząd USA i polski zgodziły się na relokację 5 Lockheed Martin C-130H Hercules, USAF Obecnie są chronione na pustyni Duchenne (Arizona).

Niniejsza Umowa jest administrowana w ramach Systemu EDA (Angielskie streszczenie artykułów o nadmiernym bezpieczeństwie) i polski minister obrony Marius Piazzak po raz pierwszy ogłosili na swoim koncie na Twitterze.

„Podpisaliśmy umowę na zakup samolotów 5C-130H w ramach projektu Excess Security Goods. Samoloty polecą do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powits i zwiększą nasze możliwości transportowe. Mamy nadzieję, że ich szef przyjedzie w tym roku. „

Według informacji z Business Insider, Wartość tego kontraktu to 3 14,3 mln, czyli koszt przebudowy (doprowadzenie samolotu z powrotem do klimatyzacji) i minimalna modernizacja. Wystarczy, że przylecą do Polski.

Stan techniczny każdego samolotu oceniano podczas tzw Procedura wspólnej inspekcji wizualnej, Która odbyła się na „Cmentarzu” AMARG w Tucson.

Na „Cmentarzu” AMARG, jeśli przyjrzysz się uważnie, możesz znaleźć cenny sprzęt.

Według MON Hercules Zakupione Zostali zwolnieni z podatku akcyzowego w 1985 r., A następnie zwolnieni w 2017 r. Następnie były one przechowywane w zakładzie nr 309 w Duson w Arizonie Zespołu ds. Utrzymania i Rehabilitacji Przestrzeni Kosmicznej (AMARG).

W związku z tym, Te C-130H są o 15 lat młodsze od C-130 obecnie eksploatowanych przez Polskie Siły Powietrzne (Siły Powietrzne), zakupiony kilka lat temu w tym samym systemie.

Dostawa samolotu zostanie zakończona do 2024 roku Pierwszy z nich powinien przyjść jeszcze w tym samym roku.

Następnie po transferze Samolot będzie przechodził okresową i planową konserwację (Planowane Utrzymanie Magazynu – PTM) na terenie WZL Nr 2 SA w Bizancjum.

Tam Dodatkowe wyposażenie zostanie zainstalowane na zlecenie Sił Powietrznych RP. Oczekuje się, że płatowce staną się następnie częścią ładunku w 33. miejscu Airlift w Powits.

Jednym z polskich C-130 jest H.

To nabycie nadwyżki z Ameryki Północnej kończy anulowanie planu zrzutu, Która dążyła do unowocześnienia zdolności lotniczych poprzez integrację nowoczesnych samolotów towarowych.

Leonardo Spa, Airbus Defence & Space, Embraer, Lockheed Martin i Boeing były zaangażowane, ale Projekt został ostatecznie wstrzymany w lipcu ubiegłego roku z powodu problemów budżetowych.

Kupując 5 C-130H od AMARG, Ministerstwo Obrony otrzymuje kilka lat łaski, Czekają na poprawę sytuacji i konsolidację budżetu, który pozwoli na zakup nowych samolotów transportowych.

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

"Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *